Gjest 1111 Skrevet 6. september 2004 #1 Del Skrevet 6. september 2004 Nå har jeg trent på treningsstudio i et par måneder, for det meste apparater. i løpet av denne perioden har jeg fått hard hud på linjen rett før fingrene starter. klønete forklart, men tror dere skjønner hvor jeg mener. Hva kan jeg gjøre for å forhindre det? plagsomt med hard hud inni hendene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 6. september 2004 #2 Del Skrevet 6. september 2004 Kjøp deg hansker, eller bruk reimer el. Det hjelper i hvert fall litt. Har skikkelige arbeidshender selv. Ikke så lekkert, men er jo et tegn på at en har trent! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 6. september 2004 #3 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg ser en del folk på treningssenteret som går med hansker, likner på sykkelhansker, dvs litt polstret inni håndflaten, og uten fingertupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 6. september 2004 #4 Del Skrevet 6. september 2004 Dobbelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. september 2004 #5 Del Skrevet 6. september 2004 Takk for tips, jeg så etter i dag, og endel gikk med sykkelhansker. men noen gikk med noen slags reimer knyttet ryndt hånden, noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 7. september 2004 #6 Del Skrevet 7. september 2004 På litt større sportsforretninger får man kjøpt drareimer. Man får kjøpt en del utstyr på www.norkost.no. Se her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 7. september 2004 #7 Del Skrevet 7. september 2004 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 7. september 2004 #8 Del Skrevet 7. september 2004 De værste øvelsene m.t.p. dette er nedtrekk og ikke minst markløft. Du skulle sett mine hender :o . Nå er jeg gutt, så jeg driter i det, men kanskje ikke like ok når man er jente. Jeg personlig synes hansker er noe dritt å trene med. De blir så klamme og sverter ofte farge. En liten sidekommentar: tror ikke reimer knyttet rundt hånden hjelper på "træler". De er ment for å ikke få betennelse og skader i håndleddene. Mogens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå