Ayesh Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Hei Jeg har prøvd å bli gravid i ca 3 år. Har tatt pergotime også. Både jeg og mannen min er helt friske. Jeg vurderer å ta akpunktur. Vil gjerne ta det privat siden det alltid er lang ventetid hvis jeg tar det offentlig. Hva skjer når man tar akupunktur? Det eneste jeg vet er at man får behandling med nåler
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Hei Jeg har prøvd å bli gravid i ca 3 år. Har tatt pergotime også. Både jeg og mannen min er helt friske. Jeg vurderer å ta akpunktur. Vil gjerne ta det privat siden det alltid er lang ventetid hvis jeg tar det offentlig. Hva skjer når man tar akupunktur? Det eneste jeg vet er at man får behandling med nåler Jeg tok akupunktur for noe annet, men hun sa hun hadde fått flere gravide, og det hjalp meg for mine plager. Hun holder dessverre ikke til i Norge lenger, hun var veldig flink. Akupunktur kan løse opp blokkeringer man har. Det åpner meridianer. Hele kroppe henger sammen, noe som ofte ikke legene tar hensyn til. Akupunktur kan være velidg effektivt. Blodprøvene mine ble betydelig bedre eter akupunktur. Du bør ta det regelmessig over en periode for å få mest mulig effekt. Akupunktur hjelper kroppen til å komme tilbake i rett balanse! Mye bedre enn diverse legemidler som tukler med hormonsystemet. Anbefales på det sterkeste, men søk litt rundt da ikke alle akupunktører er like gode. Viktig med en/ei bra! Anonymous poster hash: 02d91...ab0
Ayesh Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2015 Jeg tok akupunktur for noe annet, men hun sa hun hadde fått flere gravide, og det hjalp meg for mine plager. Hun holder dessverre ikke til i Norge lenger, hun var veldig flink. Akupunktur kan løse opp blokkeringer man har. Det åpner meridianer. Hele kroppe henger sammen, noe som ofte ikke legene tar hensyn til. Akupunktur kan være velidg effektivt. Blodprøvene mine ble betydelig bedre eter akupunktur. Du bør ta det regelmessig over en periode for å få mest mulig effekt. Akupunktur hjelper kroppen til å komme tilbake i rett balanse! Mye bedre enn diverse legemidler som tukler med hormonsystemet. Anbefales på det sterkeste, men søk litt rundt da ikke alle akupunktører er like gode. Viktig med en/ei bra! Anonymous poster hash: 02d91...ab0 Takk for at du svarte. Vet du hvor lang er ventetiden hvis man tar det offentlig? Og vet du noen akupuntører som er flinke? Og hvor blir nålene satt? I hvilken kroppsdel? Gjør det veldig vondt ?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Danskene gjorde studier på akupunktur hos ivf-pasienter. Det hjalp ikke, det ble færre graviditeter i gruppen som tok akupunktur.Anonymous poster hash: 1ede7...711 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Takk for at du svarte. Vet du hvor lang er ventetiden hvis man tar det offentlig? Og vet du noen akupuntører som er flinke? Og hvor blir nålene satt? I hvilken kroppsdel? Gjør det veldig vondt ? Jeg leste endel selv om akupunktører, og tror ei som heter Eli R.Bjørneby( ved Nemus, ullevål stadion ) skal være bra. Ei anbefalte også Phoenixklinikken. Begge holder til i Oslo. Anonymous poster hash: 02d91...ab0
Ayesh Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2015 Danskene gjorde studier på akupunktur hos ivf-pasienter. Det hjalp ikke, det ble færre graviditeter i gruppen som tok akupunktur.Anonymous poster hash: 1ede7...711 Mener du at det ikke er noe vits med akupuntur?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Danskene gjorde studier på akupunktur hos ivf-pasienter. Det hjalp ikke, det ble færre graviditeter i gruppen som tok akupunktur.Anonymous poster hash: 1ede7...711 Hva er vits med å spre informasjon som dette? Jeg kjenner ei som behandlet flere som ble gravide etter akupunktur. Anonymous poster hash: 02d91...ab0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Hva er vits med å spre informasjon som dette? Jeg kjenner ei som behandlet flere som ble gravide etter akupunktur. Anonymous poster hash: 02d91...ab0 De ble nok gravide av å ha sex, eller av assistert befruktning. Hvis akupunktur virker, ville man se at akupunkturgruppen får flere graviditeter enn en tilsvarende gruppe av prøvere som ikke bruker akupunktur. Det er hele tiden noen som lykkes, uavhengig av om de har hatt akupunktur eller ikke.Anonymous poster hash: 1ede7...711 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Mener du at det ikke er noe vits med akupuntur? Mitt råd er at du ikke lytter til folk som dette. Det vil alltid være folk som er kritiske til alternative behandlinger. Blir alle som går til vanlige leger friske? Nei. Blir alle som går til venige leger, gravide? Nei. Blir alle som fpår kreftbehandling eller andre behandlinger for sine sykdommer friske? Nei. Ts: du må ha tillit til at det finnes andre behandlinger som kan hjelpe deg. Akupunktur er brukt i tusenvis av år i Asia, og veldig mange benytter seg av dette. Det er selvsagt fordi det har en effekt. Jeg sier ikke at du blir gravid 100% med akupuktur, men at du må ha tillit til det, og at det er store sjanser for det. Jeg kommer definitivt til å fortsette å ta det innimellom, da det er en mye mer skånsom måte for kroppen til å komme tilbake, enn medisiner, operasjoner osv. En annen ting jeg vil nevne angående fertilitet er kosthold. Det er veldig viktig. Evening primrose oil, linfrøolje, en god omega 3, hold deg unna koffein, alkohol og røyking. Spsis sunt og variert, beveg deg, nok søvn osv. Anonymous poster hash: 02d91...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #10 Skrevet 2. juli 2015 Mitt råd er at du ikke lytter til folk som dette. Det vil alltid være folk som er kritiske til alternative behandlinger. Blir alle som går til vanlige leger friske? Nei. Blir alle som går til venige leger, gravide? Nei. Blir alle som fpår kreftbehandling eller andre behandlinger for sine sykdommer friske? Nei. Ts: du må ha tillit til at det finnes andre behandlinger som kan hjelpe deg. Akupunktur er brukt i tusenvis av år i Asia, og veldig mange benytter seg av dette. Det er selvsagt fordi det har en effekt. Jeg sier ikke at du blir gravid 100% med akupuktur, men at du må ha tillit til det, og at det er store sjanser for det. Jeg kommer definitivt til å fortsette å ta det innimellom, da det er en mye mer skånsom måte for kroppen til å komme tilbake, enn medisiner, operasjoner osv. En annen ting jeg vil nevne angående fertilitet er kosthold. Det er veldig viktig. Evening primrose oil, linfrøolje, en god omega 3, hold deg unna koffein, alkohol og røyking. Spsis sunt og variert, beveg deg, nok søvn osv.Anonymous poster hash: 02d91...ab0 Hvis sjansen for å bli gravid ikke øker ved å ta i bruk akupunktur i kontrollerte studier, er det ikke spesielt smart å bruke tid og penger på det. Alle som får kreft blir ikke friske, men all cellegift som ikke har bedre effekt enn å gjøre ingenting, kommer ikke ut på markedet, men blir sjaltet ut på forsøksstadiet. Slik er det ikke i alternativ medisin. Anonymous poster hash: 1ede7...711 4
Gjest Gjest_Idja Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 Hva er vits med å spre informasjon som dette? Jeg kjenner ei som behandlet flere som ble gravide etter akupunktur. Anonymous poster hash: 02d91...ab0 Jeg kjenner flere som ble gravide etter å ha bestått eksamen... Så hva tror du er poenget ditt...?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 Jeg kjenner flere som ble gravide etter å ha bestått eksamen... Så hva tror du er poenget ditt...? Nettopp. Anonymous poster hash: 1964c...948
Majeanh Skrevet 6. juli 2015 #13 Skrevet 6. juli 2015 Jeg gikk til ei som skal være en av de beste innenfor akupuntur et par ganger, men det var slett ikke noe for meg! Jeg ble kjempe hoven og rød der hun stakk nåler og det klødde no grusomt! Hun prøvde noen andre nåler gang nummer to, men det var like jævlig. Jeg fikk også fryktelige blåmerker av det. Gjørde ikke vondt eller noe, men ble både gul og blå! Det ble forøvrig ingen baby av det heller.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #14 Skrevet 6. juli 2015 Jeg gikk til ei som skal være en av de beste innenfor akupuntur et par ganger, men det var slett ikke noe for meg! Jeg ble kjempe hoven og rød der hun stakk nåler og det klødde no grusomt! Hun prøvde noen andre nåler gang nummer to, men det var like jævlig. Jeg fikk også fryktelige blåmerker av det. Gjørde ikke vondt eller noe, men ble både gul og blå! Det ble forøvrig ingen baby av det heller. Hvordan forklarte hun at denne kunne hjelpe deg å bli gravid? Anonymous poster hash: 1964c...948
Majeanh Skrevet 6. juli 2015 #15 Skrevet 6. juli 2015 Hvordan forklarte hun at denne kunne hjelpe deg å bli gravid? Anonymous poster hash: 1964c...948 jeg husker ikke helt forklaringen. Men vi snakket sammen ganske lenge første gangen og jeg foklarte hva problemet var og hun snakket om hormoner og muskler og "hele kroppen må behandles". Jeg hadde aldri troen på det, men svigermor mente det var fantastisk! Jeg syns ikke det var fantastisk og det hjalp meg ikke med hverken hormoner, syklus eller baby 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #16 Skrevet 6. juli 2015 http://www.akupunktur.no/id/43.0<br /><br />akupunktur er ikke offentlig godkjent behandling så all behanding med akupunktur er privat,<br /><br />håper du finner en i søkelista på linken som kan hjelpe deg<br /><br />har forresten ikke leste mer enn to tre svar etter hiAnonymous poster hash: 0f318...fa6
Mynona Skrevet 7. juli 2015 #17 Skrevet 7. juli 2015 Tråden er ryddet for helseskadelig råd. Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå