AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Må bare få ut litt glede/frustrasjon...! I går var jeg på GU hos fastlegen min for å ta den vanlige celleprøva.. Da så hun at livmorhalsen min var lett lilla og jeg hadde "oppblåst" livmor. Hun trodde jeg kunne være gravid!! Er isåfall for tidlig å teste siden det bare er 7-8 dager siden el... Wææ, jeg er så spent! Anonymous poster hash: d2dd8...5b4
Sjela Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Så spennende. Lykke til! Håper tiden før test går raskt for deg.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Tusen takk!☺️ Jeg slutta jo på pilla for bare 5 uker siden, så hadde ikke regna med noe graviditet med det første..😅 TsAnonymous poster hash: d2dd8...5b4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Huff, denne ventinga er viirkelig dryg! Har selvfølgelig ikke klart å vente med å teste. 11 dpo idag, men testen idag tidlig var blendahvit.. Er alt håp ute da, eller? Hadde håpa på en svaaak strek iallefall. Anonymous poster hash: d2dd8...5b4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Joda, er gravid er jeg! Ts Anonymous poster hash: d2dd8...5b4 2
Sjela Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Joda, er gravid er jeg! Ts Anonymous poster hash: d2dd8...5b4 Gratulerer Jeg spør alltid om dette, hehe; har du noen symptomer?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Gratulerer Jeg spør alltid om dette, hehe; har du noen symptomer? Tja, veit ikke om det er symptomer eller bare innbilning siden legen plantet tanken i hodet mitt. Meen jeg har kjent på murringer/press i underlivet siden el, vært litt småkvalm noen dager og våkna opp VELDIG svimmel her en dag! Da skjønte jeg det egentlig, for jeg er aldri svimmel ellers..Anonymous poster hash: d2dd8...5b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå