Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #1 Del Skrevet 5. september 2004 Den siste tiden har jeg fått mer fremtredende blodårer på brystene. Jeg har nokså tunge bryster, dvs at jeg bruker d-cup. Hvorfor får jeg dette? Har sett at noen av mine veninner har det enda verre, men de har harr enooorme bryster i forbindelse med graviditet. Hvorfor får jeg det? Er det alder og tyngdekraft, eller noe annet? Har slitt med disse brystene i hele mitt liv, og skulle gitt mye for å ha mindre bryster, men det er jo en helt annen sak...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 6. september 2004 #2 Del Skrevet 6. september 2004 Helt sikker paa at du ikke er gravid???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #3 Del Skrevet 7. september 2004 Er du gal????? :o Det har jeg jo ingen andre symptomer på!!!! Jeg trodde heller det var mensen.... Gjest spurter nå på butikken for å kjøpe graviditetstest.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. september 2004 #4 Del Skrevet 7. september 2004 Trodde dette var helt normalt, jeg. Særlig hos unge kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 7. september 2004 #5 Del Skrevet 7. september 2004 Hm, jeg har det også, men er ikke gravid!! Trodde de var synlige fordi jeg er så blek i huden, og at de ville forsvinne hvis jeg var brunere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 7. september 2004 #6 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg trodde også dette var helt normalt.... Uten hverken å være gravid eller å ha store pupper. Jeg har synlige blodårer på mine.... Har hatt det i noen år, og jeg er ikke gravid, og har relativt små pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #7 Del Skrevet 7. september 2004 helt normalt, fordi huden er så tynn der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå