Gå til innhold

Hva skjer nå


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi har lenge vært frem og tilbake om vi skulle fortsette forholdet. Men i dag sa jeg nok er nok. Jeg har vel ikke hatt så mye følelser for ham i det siste, men holdt sammen pga barna.

Jeg har slitt mye med at jeg har to barn med to forskjellige fedre, og tror det blir veldig vanskelig og finne en å etablere seg med senere. Men nå klarer jeg ikke mer, jeg trenger et liv.

Har hatt en tung dag i dag, og hans svar på å stille opp, er å gå ut på byen. Så nå har jeg akkurat vært og hentet husnøkkelen og sagt at nok får være nok.

Hvordan kommer man seg gjennom de første ukene etter et brudd? Jeg gruer meg veldig til samvær og å fortelle det til mine foreldre...

Sist vi nesten gikk fra hverandre skrev vi liste over hvordan vi skulle dele ting og hvordan samvær skulle være. Men det spørs jo om han er med på den nå...

Vi har vært samen i 4 år, samboere i 3.

Noen som har gode råd for hvordan man skal komme seg gjennom de første ukene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samlivsbrudd er vondt, og meget tøft å komme igjenom.

Alle har forskjellige måter å takle problemer på.

Men det er kanskje litt lurt å styre unna de tingene dere pleide å gjøre sammen, slik at man slipper å få påminnelsen slengt i fleisen hele tiden.

Som regel tar de nermeste et brudd med fatning, noen kan vel komme med innvendinger, men er du sikker i din sak går jeg ut i fra at du har svar på tiltale.

Konsenter deg om deg selv og barna, finn på nye ting å gjøre med de.

Bruk litt tid på å pusse opp hjem og sjel.

Og sist men ikke minst bruk venner, det er i slike sitvasjoner de er virkelig gode å ha.

Stå på og tenk fremover, en dag skinner solen igjen.

Det er kun i motbakke at det går oppover.

En stoor :klem: til deg fra meg.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...