AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Hjelp! Jeg har ny mac og skal har en Canon-printer som jeg skal koble til. Men når jeg kobler den til skjer det ingenting. Sist jeg hadde ny mac var det bare å koble den til og så installerte den seg ferdig uten at jeg gjorde noe mer. Har noen forslag til problemløsning? Anonymous poster hash: c9e37...b2c
-Jiinxs- Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Har du prøvd å manuelt laste ned driverene ifra Canon sine sider?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Har du prøvd å manuelt laste ned driverene ifra Canon sine sider? Jepp. Men når jeg skal legge til skriveren dukker ikke Canon opp som noe valg. Bare andre merker. Anonymous poster hash: c9e37...b2c
-Jiinxs- Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Jepp. Men når jeg skal legge til skriveren dukker ikke Canon opp som noe valg. Bare andre merker.Anonymous poster hash: c9e37...b2c Og du laster ned drivere for Mac og ikke PC? Om det finnes forskjellige versjoner ut ifra operativsystemet.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Og du laster ned drivere for Mac og ikke PC? Om det finnes forskjellige versjoner ut ifra operativsystemet. Ja, for mac! Anonymous poster hash: c9e37...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå