Gå til innhold

Gledegruer meg til Mandag.. (Legekonsultasjon.)

Aelwyn

Anbefalte innlegg

På mandag skal jeg til Legen, og spørre ang Bukplastikk... (Jeg har et problemområde på maven som er over 50cm bredt og 5cm "langt" nedover..)

Jeg tror jeg kvalifiserer, men er redd jeg skal bli bedt om og slanke meg, noen erfaringer rundt dette? :-?

Jeg har ikke noe imot og slanke meg, misforstå meg rett, men pga P-sprøyta så gikk jeg masse opp første halvår i år...

Disse kg har vist seg vanskelig og ta av...

Jeg drikker masse vann, spiser sunt og kunne nok vært flinkere til trening... :oops:

Men sitter fast, det gjør de! :roll:

Vennene mine sier at jeg ikke er tykk, men at ejg er lubben, jeg er 160 cm og 85kg nå... :tunge1: (Har gått opp 15kg siden nyttår...) Det er så flaut!!!

Men, men... Jeg kan jo jobbe med saken og slanke meg. :wink:

Men seriøst, jeg trenger litt feedback og positive ting ved og operere maven...

Og hvor lang rekov... det er. Har en liten gutt på 17-18mnd som elsker og klatre på mamman sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg skal selv i gjennom en bukplastikk den 28/9.

Jeg var på første konultasjon den 3 mai,da var jeg i åverkant av 90 kg(jeg er 176 cm høy)

Da hadde jeg en bmi på litt åver 29.

Jeg fikk da beskjed om å ta av til 80 kilo før dem ville operere meg,det har noe med at det blir best resultat.

Jeg er nå nede i 77 kg og har nå en bmi på 24,9.

Jeg tror nok at dem vil at du skal så nær som mulig din idialvekt før dem eventuelt opererer,men det er forsjellige kriterier fra sted til sted.

Så tror nok du bare må vente til du skal inn til konultasjon.

Vil ønske dem masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann!

Jeg var 93 kg og er 175 da jeg hadde min bukplastikk.

Resultatet ble kjempe bra, og etter operasjonen ble jeg så motivert for slanking at jeg tok av 20 kg. Og resultatet av det er helt topp.

Jeg har fått en helt ny kropp. Er 1 1/2 år siden jeg tok operasjonen.

Tok ca 14 dager før jeg ble ok, men jeg våget nesten ikke å bevege meg på 4 uker, var nervøs for å ødelegge såret...

Lykke til, det går bedre enn du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei du.. da er vi i samme båt. har også en problemmage som jeg vil gjøre noe med..

fikk innlegg hos meg dær dem sa d kunne gå opptil 6 mnd før di var fulstendi tilbake.

har en sønn på 20 mnd selv, som elsker mamman sin over alt på jord.. vil bli tungt med han etterpå, men d går vel.

skal ringe legen på mandag for å bestille time...

gruer meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Jeg skal selv i gjennom en bukplastikk den 28/9.

Jeg var på første konultasjon den 3 mai,da var jeg i åverkant av 90 kg(jeg er 176 cm høy)

Da hadde jeg en bmi på litt åver 29.

Jeg fikk da beskjed om å ta av til 80 kilo før dem ville operere meg,det har noe med at det blir best resultat.

Jeg er nå nede i 77 kg og har nå en bmi på 24,9.

Jeg tror nok at dem vil at du skal så nær som mulig din idialvekt før dem eventuelt opererer,men det er forsjellige kriterier fra sted til sted.

Så tror nok du bare må vente til du skal inn til konultasjon.

Vil ønske dem masse lykke til!

Det var jeg som hadde dette innlegget,vil bare legge til at jeg har fått det i gjennom det ofentlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar :-) I morgen er dagen... Jeg Ser frem til det på mange måter, men samtidig gruer jeg meg litt... Er redd for og få avslag... :roll:

Jeg mener selv jeg burde kvalifisere, men hvem vet? Om så var, så SKAL jeg ned ihvertfall 10kg uansett, helst 15-20kg...

Jeg har fått to barn, begge med keisersnitt, så maven min ser ikke ut. :P

Å få en slik operasjon ville vært en kjempemotivasjon for meg også til og slanke meg masse. :)

Slik det er nå, strekker ikke dagene til føler jeg, og når jeg trener, så føler jeg ikke at det blir noen forskjell, bare at man blir sliten,stiv og støl. :wink:

Men, nok syt, nå ser jeg bare frem til i morgen kl ett! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...