Gå til innhold

Hva hadde du gjort om du fikke denne diagnosen?


WubWub

Anbefalte innlegg

Wow. Du burde si ifra til legevitenskapen og til media. Du kan tjene millioner på en slik evne! 

 

legevitenskapen er allerede klar over at psykopater og narsissisters evne til å lese andre mennesker å tilpasse seg de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

legevitenskapen er allerede klar over at psykopater og narsissisters evne til å lese andre mennesker å tilpasse seg de.

Jeg snakker om evnen til å vite andres IQ.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om evnen til å vite andres IQ.

 

psykopater og narsissister har en ekstrem evne til å lese andre mennesker nå det kommer til svakheter, iq, styrker, mangler og følelsesmessige punkter. du kan prøve tulle bort dette faktumet, men det forandrer ikke det faktumet at det jeg sier er korrekt. 

 

det går ann å se hvor oppgående et menneske er uten mensa tester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: Din evne til å lese andres IQ er tilnærmet magisk. Du kan nå langt med dette om du tar det videre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: Din evne til å lese andres IQ er tilnærmet magisk. Du kan nå langt med dette om du tar det videre. 

Det er ikke magisk på noen som helst slags måte.

 

Det er vitenskapelig dokumentert at psykopater og narsissister har større evne til å lese andre mennesker enn mennesker som ikke har noen diagnoser.

 

Og det er også grunnen til at psykopater og narsissister greier plukke ut ofre som er mentalt og iq messig på et lavere nivå enn dem.

 

Slutt å drit deg ut. Det finnes hvertall 1 million studier som viser til at psykopater er dyktige til å plassere mennesker for så å velge de minst farlige (minst inteliggente) som ofre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så smart som du sier du er, så ville du sett at jeg aldri har kommentert eller gått mot din påstand om at narsissister og psykopater kan lese mennesker godt. Kun din påstand om at du vet andres IQ. That's it. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er så smart som du sier du er, så ville du sett at jeg aldri har kommentert eller gått mot din påstand om at narsissister og psykopater kan lese mennesker godt. Kun din påstand om at du vet andres IQ. That's it. 

 

Ja ro ro ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god del du skriver her er ikke realistisk. Det er sykdommen din som snakker. Hvordan skal vi klare å overbevise deg at du tar feil når du er så bastant?

 



Anonymous poster hash: 1226c...3d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din formidable manipulering du forsøker deg på nå? ;)

 

 

En god del du skriver her er ikke realistisk. Det er sykdommen din som snakker. Hvordan skal vi klare å overbevise deg at du tar feil når du er så bastant?

 

Anonymous poster hash: 1226c...3d5

 

 

hehe for noe tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, alle som blir kjent med meg utenom KG har endt opp med psykiske problemer. 

 

Absolutt alle, uten unntak. En gang var det ei jente som måtte flytte til utlandet (spania) for å komme unna meg. Ei annen ble lagt inn på lukket avdeling over lengre tid.

 

Men på KG har jeg funnet en plass hvor jeg kan være meg selv uten å manipulere eller spille et spill. Her lurer jeg ingen, noe jeg er fult kapabel til å gjøre om jeg setter meg inn for det. For jeg har eksepsjonelt høy IQ. 

 

Men jeg må innrømme at jeg leker meg litt her på KG også til tider, jeg manipulerer frem en reaksjon hos andre mennesker. Så de som slenger dritt spiller kanskje etter min pipe? 

 

Nei du har ikke eksepsjonell høy IQ, faktisk er du ikke spesiell på noen måte annet enn at du har mange negative trekk som et overdrevent selvbilde, liten eller ingen empati og er egosentrisk.

Så gratulerer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har ikke eksepsjonell høy IQ, faktisk er du ikke spesiell på noen måte annet enn at du har mange negative trekk som et overdrevent selvbilde, liten eller ingen empati og er egosentrisk.

Så gratulerer.

 

Nei du har ikke eksepsjonell høy IQ, faktisk er du ikke spesiell på noen måte annet enn at du har mange negative trekk som et overdrevent selvbilde, liten eller ingen empati og er egosentrisk.

Så gratulerer.

tja, jeg har 140 iq. det er eksepsjonelt. de fleste ligger rundt 100 iq. i tillegg har jeg klister hjerne så alt jeg leser eller får med meg er ting som ikke blir glemt. derfor leser jeg så mye som jeg kan.

 

ellers har du kanskje litt rett, jeg har ikke sjangs mot noen med 150+ iq eller psykopater.

 

Derfor bør man høre på meg når jeg sier jeg ikke forstår ett menneske, for om jeg ikke forstår et menneske så er sannsynligheten for at vedkommende er psykopat veldig høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En god del du skriver her er ikke realistisk. Det er sykdommen din som snakker. Hvordan skal vi klare å overbevise deg at du tar feil når du er så bastant?

 

Anonymous poster hash: 1226c...3d5

 

 

ikke realistisk?

 

beklager men hvem er det som er den største kjendisen i Norge? er det meg eller hvem er det?

 

jo det er meg det. tror du at hannkjønn på KG får like mange brev i PM som meg? 

 

 

en mann er heldig om han får 1 brev per måned fra damer på sosiale medier. Jeg får ca 50-100 brev per måned fra damer.

 

Hvorfor? Fordi jeg er eksepsjonell.

 

Ser noen menn prøver slenge dritt i tråden her, og det er leit for deres del at de må være så beta og uelsket at de må hakke på meg for å få litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor hater alle han når han sitter på svaret til de fleste spørsmålene?



Anonymous poster hash: 62e93...1b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hvorfor hater alle han når han sitter på svaret til de fleste spørsmålene?

Anonymous poster hash: 62e93...1b8

 

 

de fleste mennesker er redd for sannheten

Anonymous poster hash: 62e93...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjernen er plastisk og det er mulig å endre egen personlighet, måte å prossesere føleler og tanker til en viss grad. Men dess sterkere forstyrrelse, dess mer mentale ressurser krevs. I noen tilfeller kan forstyrrelsen ligge i de hjerneområder man vanligvis ville brukt til å endre seg selv, for å si det slik.

Men det kreves enten en medfødt evne til å obsvere egen adferd på et mer bevisst nivå- noe som er veldig sjeldent til den grad man kan bli sett på som nærmest gal om man snakker om det. Eller man kan lære det av andre med forståelsen om man har evne til en viss type refleksjon . Og til sist man må ha en form for motivasjon til å endre seg.

Mulig ts kunne lært hvordan, men tviler på han hadde hatt motivasjonen når han får tilfredstilelse ut av sin nåværende manipulerende adferd. Det letteste er å følge medfødt oppførsel eller den man har blitt i løpet av x antall år enn å slåss mot det. Spesielt når man liker resultatene av en viss type adferd, som sagt. Selv når de går på bekostning av andre. Denne tilfredsstilelsen tror jeg ikke ts vil gi slipp på.

Anonymous poster hash: 6055e...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg gått til en annen psykolog for å få en "second opinion", eventuelt bedt om en grundig redegjøring for bakgrunnen for diagnosesettingen, siden jeg ser lite av meg selv i disse trekkene.

 

En fornuftig reaksjon.

Nei det er ikke feil. Jeg kan manipulere alle mennesker som har IQ under 150. Det er ikke sykdommen som prater, det er en realitet. 

Siden du er så flink til å anslå andre menneskers iq, hva er min?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke realistisk?

 

beklager men hvem er det som er den største kjendisen i Norge? er det meg eller hvem er det?

 

jo det er meg det. tror du at hannkjønn på KG får like mange brev i PM som meg? 

 

 

en mann er heldig om han får 1 brev per måned fra damer på sosiale medier. Jeg får ca 50-100 brev per måned fra damer.

 

Hvorfor? Fordi jeg er eksepsjonell.

 

Ser noen menn prøver slenge dritt i tråden her, og det er leit for deres del at de må være så beta og uelsket at de må hakke på meg for å få litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Dette er sykdommen din. Dine reaksjoner i denne tråden er hva sykdommen din går ut på. Ganske interessant å lese gjennom. Du har store problemer med kritikk, og reagerer med personangrep, og du har et sterkt behov for å fremheve deg selv.

Anonymous poster hash: fbd8c...3f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det er ikke sykdommen som prater, det er en realitet. 

 

Desverre er det slik at sykdommen ER realiteten til vedkommende. Derfor er behandling av slike lidelser vanskelig, fordi de selv ikke tror de har et problem. Det er realiteten og derfor "ingenting galt med meg". 

Anonymous poster hash: a02d4...45d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...