Gå til innhold

Alle hær har vel kjent skuffelsen...???


Gjest Kajsa-krabat

Anbefalte innlegg

Gjest Kajsa-krabat

Den utrolige skuffelsen som kommer når man tar en test (gjerne ikke den første) og det er negativt resultat?? Selv om man egentlig ikke tror man er gravid , men likevel er det jo en grunn for at man tar en test, så kjenner man det helt ned i magen...hvor man inderlig håper...så kommer negativt resultat. Da føles det som en evighet til neste gang man kan ha mulighet til å bli gravid. Huff, det er ikke bare kos dette hær... Men lykke til alle dere!! Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå høres jeg sikkert skikkelig kjip ut, men jeg har funnet en løsning: Ikke test! Ikke før du definitivt og uten tvil er minst to uker på overtid. Vet at det ikke er lett, men alt blir en vane... Men det er klart, har du innmari uregelmessige sykluser, blir det vanskelig å ligge unna testene, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Kjenner til den følelsen ja.. Tok en test idag..som var negativ. Og jeg som var så sikkert på at jeg var gravid.

Men men..det er bare å fortsette og prøve,selv om det virker som en evighet til neste gang jeg kan teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk litt enig med gjest her. Sett en egen "deadline" for når du tillater deg selv å teste, la det gjerne være 1 uke senere enn du forventer mensen. Hvis du gjør det til en vane, blir du ikke like skuffa kanskje? Eller kanskje likvel... Men du sparer i hvert fall penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det veldig godt igjen ja ... :-( Har derfor bestemt meg for ikke å teste før etter en uke etter forventet mens... Denne gangen testa jeg meg da jeg var 12 dager over tida, men nei da ... :-( Negativt resultat.. Og jeg som pleier å kunne stille klokka etter mensen ...

Men mensen har ennå ikke kommet da... blir rent frustrert av det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg testet heller ikke før det i alle fall hadde gått 14 dager over tia. Alltid samme resultat; negativt.

Nå tar jeg en test med en gang for da kommer mensen max et par dager senere og jeg kan begynne på nytt med å telle dager til neste el.

Fant ut at usikkerheten førte til at mensen uteble, noe som igjen førte til at jeg trodde jeg var gravid og skuffelsen ble enda større...

Nå er vi i gang med ICSI og håper to blå endelig dukker opp til slutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...