AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Jeg spør fordi jeg går i shorts og singlet og smelter. Men alle er jo i full påkledning rundt meg. Genser, jakke og bukse. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Er det en norm at man ikke går i shorts?!Anonymous poster hash: e4b8f...269
Gjest Badebuksa Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Hæ? Nei, gå i det du vil. Så lenge ingen ser dine edlere deler er det ikke noe problem
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Jeg spør fordi jeg går i shorts og singlet og smelter. Men alle er jo i full påkledning rundt meg. Genser, jakke og bukse. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Er det en norm at man ikke går i shorts?!Anonymous poster hash: e4b8f...269 Jeg bruker fortsatt bukser og gensere, og grunnen er at det fortsatt ikke er noe særlig varmt. Anonymous poster hash: 4dada...6c9
nattsvermer Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Tja, er ikke sikkert alle syns det er like varmt som du syns. Eller så kommer de rett fra kontoret og har ikke med skift. Alt folk spør om...
Colargol Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Jeg spør fordi jeg går i shorts og singlet og smelter. Men alle er jo i full påkledning rundt meg. Genser, jakke og bukse. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Er det en norm at man ikke går i shorts?!Anonymous poster hash: e4b8f...269 Tror vi er veldig forskjellige at det vi være umulig å svare deg. I tillegg til at vi faktisk også er like av naturlige årsaker som f.eks hvor vi har vokst opp. Den gjengse nordmann har kanskje rykte på seg for å være godt påkledd, og det er vel ikke så rart med tanke på de lange vintrene, tipper vi deler det ryktet med alle som bor nær polene. Det skifter heller ikke fra vinter til sommer over dagen, tipper mange enda ikke føler at det er varmt i lufta -så om du havner i skyggen eller det kommer det en sky så blir det fort kaldt. Føre var er vel heller ikke et ukjent begrep om oss nordmenn. I tillegg så tror jeg positive tanker mye å si -jo mer folk stresser og har tunge/kompliserte tanker, jo verre står det til med blodomløp og hjerte, god pust med magen, huske å spise og drikke osv. Om du derimot er gjennomsnittlig ganske happy med livet, gjør ting du har lyst til/gjør deg glad/du er glad for å gjøre, spiser ting som gir deg energi -da holder du også varmen bedre. Tror jeg. Så antagelig et ukjent antall grunner til at et ukjent antall mennesker enten kler på seg eller kler av seg altså. Endret 11. juni 2015 av Colargol
Gjest Donald Duck Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Jeg synes at folk burde ha vett nok til å vite hvor lite tøy det passer og ha på seg på et offentlig sted.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 litt morsomt, noen steder i India, husker ikke helt men Tanten min som har jobbet der en del år, så går de med lue fordi det er så kaldt...når det er sånn 25 grader! Haha Anonymous poster hash: fc744...ee4
Colargol Skrevet 11. juni 2015 #10 Skrevet 11. juni 2015 litt morsomt, noen steder i India, husker ikke helt men Tanten min som har jobbet der en del år, så går de med lue fordi det er så kaldt...når det er sånn 25 grader! Haha Anonymous poster hash: fc744...ee4 Gjør faktisk jeg også... Lue og skjerf på sommern, snåle greier, men har alltid vært sånn.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #11 Skrevet 11. juni 2015 fullt* Anonymous poster hash: a882e...e51
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #12 Skrevet 14. juni 2015 litt morsomt, noen steder i India, husker ikke helt men Tanten min som har jobbet der en del år, så går de med lue fordi det er så kaldt...når det er sånn 25 grader! Haha Anonymous poster hash: fc744...ee4 Det kan være fordi lue beskytter hodet mot de sterke solstrålene. Jeg bruker parykk på sommeren da den holder hodet mitt ganske så kjølig Anonymous poster hash: 07a83...4e4
TinaEmilie98 Skrevet 14. juni 2015 #13 Skrevet 14. juni 2015 Jeg elsker å gå i kort shorts og singlet nå når det er sommer! På vinteren går jeg ofte med shorts med tights/strømpebukse under! Har aldri tenkt på at jeg ikke kan gå sånn kledd på offentlig sted! Bare mamma som maser om at jeg ikke burde det, fordi ho mener jeg er for kraftig til å kle meg sånn... 😁 Ho mener jeg bør gå i store posete klær... Hater det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå