AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Hva slags fordommer har dere mot kristne? For min del tenker jeg at personen må være tilbakestående, dum og Israel-elsker.Anonymous poster hash: 019cc...e9d
sweg Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Israel-elsker? What. Har ingen fordommer mot kristne, men kan bli irritert over enkelte amerikanske "overkristne" personer. Som med alt annet: ekstremisme er ikke bra. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Israel-elsker? What. Har ingen fordommer mot kristne, men kan bli irritert over enkelte amerikanske "overkristne" personer. Som med alt annet: ekstremisme er ikke bra. Ja, at dem støtter Israels brutalitet mot barn, kvinner og menn, uavhengig situasjon. Det er bare å se på grupper som MIFF som håper på en stor-Israel slik at dommedagsprofetene oppfyllesAnonymous poster hash: 019cc...e9d
sweg Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Ja, at dem støtter Israels brutalitet mot barn, kvinner og menn, uavhengig situasjon. Det er bare å se på grupper som MIFF som håper på en stor-Israel slik at dommedagsprofetene oppfyllesAnonymous poster hash: 019cc...e9d Jaha, jeg følger tydeligvis ikke med på slikt Men ja, det er jo ganske ekstremt. Tviler på at en vanlig kristen person håper på slike ting. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Hva slags fordommer har dere mot kristne? For min del tenker jeg at personen må være tilbakestående, dum og Israel-elsker.Anonymous poster hash: 019cc...e9d Det er nokså tilbakestående og dumt å mene dette. Anonymous poster hash: de78e...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Ja, at dem støtter Israels brutalitet mot barn, kvinner og menn, uavhengig situasjon. Det er bare å se på grupper som MIFF som håper på en stor-Israel slik at dommedagsprofetene oppfyllesAnonymous poster hash: 019cc...e9d Wow, dumheten her er ekstrem. Kristne støtter ikke Israel, det har ingenting med religion å gjøre Israel bør få være i fred. Det er alt. Muslimer i Palestine bør slutte å oppføre seg som muslimer. Profeten ( kamel-piss være med han ) bør kunne bli tegnet uten at hele regionen klikker. Selv støtter jeg ikke Zionisme bare så det er sagt, vi trenger gode folk på høyresiden som kritiserer både Islam og Israel. Anonymous poster hash: 874be...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Wow, dumheten her er ekstrem. Kristne støtter ikke Israel, det har ingenting med religion å gjøre Israel bør få være i fred. Det er alt. Muslimer i Palestine bør slutte å oppføre seg som muslimer. Profeten ( kamel-piss være med han ) bør kunne bli tegnet uten at hele regionen klikker. Selv støtter jeg ikke Zionisme bare så det er sagt, vi trenger gode folk på høyresiden som kritiserer både Islam og Israel. Anonymous poster hash: 874be...8a4 Jøder bør slutte å oppføre seg som jøder. Hitler foraktet dem og de bør endre seg. Anonymous poster hash: 019cc...e9d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Eh. Er for tipsy til å svare på denne egentlig. Men innerst inne, så synes jeg generellt religion er noe jævla tull. Det verste jeg vet er når religiøse skal prakke på meg gude-prat. Uansett sammenheng. Hva med å ha litt tillit til seg selv hæ? Det eneste man vet er at man lever her og nå. Vær ett godt menneske.Anonymous poster hash: e9db1...c09
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Har mere fordommer mot muslimer, fredens religion. det er fredfullt og godt i de landene den religionen eksisterer. Likehet og toleranse kjennetegner den... Anonymous poster hash: 7d213...248
waco Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 At det finnes jøder som er for blokaden av gaza synes jeg er trist. Har dem glemt tenker jeg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå