AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Hei! Nå er jeg 6 dager over IKM og ingen tegn til mens eller positiv test:/ Jeg har hatt stabile sykluser i 1,5 år og har hatt symptomer når mensen er på vei. Jeg sluttet på p-piller for 2,5 år siden, så det har heller ikke noe med det å gjøre. Det er vel ingen sjans for at jeg er gravid nå? Er det noen som har vært/er i samme situasjon? Jeg har en venninne som ikke fikk positiv test før etter 4 måneder, men dette er vel ganske så sjeldent. Jeg prøver å legge fra meg at jeg er gravid, men likevel er det lille håpet der:P Anonymous poster hash: f415c...c55
Enamorada Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har hoppet over en syklus i sommer uten at det betydde noe. Gikk rett til vanlige sykluser senere. Har opplevd det samme en gang på vgs. lenge før jeg begynte sexlivet.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Enten har EL vært forsinket, eller så er du gravid. Noen skiller ut lite hcg og tester positivt sent. Du kan dra til legen og måle hcg i blodet, da får du vite sikkert. Anonymous poster hash: 76698...dff
Blondie1 Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Jeg er også 6 dager over nå Kun negative tester! Hvordan gikk det med deg??
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Huff, jeg er i samme situasjon 😣 negative tester og 6 dager siden ikm. Nå tror jeg ikke at jeg er gravid så mensen burde bare komme og bli ferdig så vi kan prøve på nytt neste mnd. Jeg som pleier å ha så stabil syklus at jeg kan stille klokka etter den 😮😮Anonymous poster hash: 7287c...e0b
SurSilden Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Jeg er i samme båt... Skulle hatt mens for 8 dager siden, dag 6 tok jeg en test som var negativ... Eneste er at jeg føler jeg er mye trøtt, har en ekstra lur på dagen. MEN om det har noe med en lat ferie å gjøre vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå