nat26 Skrevet 2. september 2004 #1 Del Skrevet 2. september 2004 Uff,skal på GU hos fastlegen om en time.Herregud jeg gruer meg sånn.Har så vondt i magen:(Er det noen andre som gruer seg veldig når de skal på GU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 2. september 2004 #2 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg hadde GU i går hos en ny lege jeg ikke hadde vært hos tidligere. Jeg har hatt GU to ganger tidligere og gruet meg derfor ikke. Det er ikke noe å grue seg for! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #3 Del Skrevet 2. september 2004 jeg gruer meg noe grusomt! Synes det er fælt å skreve og blotte seg for totalt fremmede mennesker jeg ikke stoler på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 2. september 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 2. september 2004 Hadde heller ikke vært hos den legen før heller.Men det gikk kjempebra,han var veldig flink.Nå venter jeg spent på resultatet på de celleprøvene han tok.Men det tok visst lang tid:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå