Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Vi er ikke gift, men det oppleves som en skilsmisse. Vi har barn og hadde planlagt bryllupet. Jeg er kjent for å være sterk (de som kjenner meg vet at jeg til tider sliter litt, men jeg kommer meg alltid gjennom det styrket) men nå begynner det å røyne virkelig på. Jeg holder meg opptatt med eget firma og har mer enn nok å gjøre med flytting, hussalg og barna, som jeg er alene om nå. Hodet dunker, det svartner for innimellom, idag knakk jeg helt sammen da en kunde klaget på meg og satte meg rett ned og hyl-grein foran mine ansatte i et kvarter før jeg greide å ta meg sammen. Jeg får skjelve-byger og er helt sløv. Jeg har ingen avlastning med ungene utover dagmamma og heller ingen øvrig omgangskrets utenom mine ansatte som alle er mye, mye eldre enn meg og har vært godt gifte i både 30 og 40 år. Mener ikke å synes synd i meg selv, men akkurat nå tror jeg kanskje jeg synes det er jævlig tøft. Er det noen steder man kan henvende seg for å få hjelp i en sånn situasjon? Hva slags hjelp er det egentlig vits i? Har aldri vært her før så kanskje noen som har prøvd det kan gi meg noen gode råd. Ikke si at jeg skal bruke familie og venner, for jeg har ingen av delene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rio Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Psykologibistand Hos en psykolog får du behandling som er en hjelp til selvhjelp. Ikke gå rundt med dette alene, det høres forferdelig vondt ut. Du skulle hatt noe hjelp med barna, iallefall i denne perioden. Hva med å høre med kommunen om avlastningsordningen? Om du er villig til noe sånt. Jeg har vært avlaster selv, og har andre i familien som også har gjort dette. Det er veldig til hjelp for de som trenger det. Ellers vil jeg bare gi deg en god klem, føler meg deg samme hvor dumt det måtte høres ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Nei, samlivsbrudd er ikke lett. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men her i Bærum har kirken sorg-grupper for de som opplever samlivsbrudd. Det heter Sorgen det ikke sendes blomster til, og Haslum kirke er det som driver de hvertfall her. Bor du ikke i nærheten , kan du jo prøve og enten ringe Haslum kirke og spørre om disse gruppene er andre steder, eller ta kontakt med egen kirke. Dette tilbudet er ikke bare for kristne, hvis du lurer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå