madcroc Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Elsker denne serien og er nå fullt inne i sesong 3 som jeg syntes er rå bra!! Blir stadig mer og mer imponert av Tatiana Maslany og evnen hun har å klare å spille alle disse klonene så forskjellig! Tenker nesten ikke over at det er henne. Og at de klarer å dataanimere det slik at det faktisk ser ut som det er to og tre av henne i samme scene, fantastisk!! Noen andre som ser på og vil dele noen tanker? Mer og mer fan av denne serien 😊 3
Gjest O.G. Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Tatiana er sin generasjons beste skuespiller.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Helt enig! Liker serien, selv om jeg begynner å bli en smule forvirret nå i sesong 3. haha Tatiana er helt fantastisk! Håper hun får en lang karriere som skuespiller! Anonymous poster hash: bcf44...410 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Serien i seg selv er litt opp og ned, men at skuespilleren bak klonene er en fantastisk karakterskuespiller er helt sikkert! Anonymous poster hash: 6be0b...cf0
challenger Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Det er kjempespennende! Gleder meg hver søndag når det kommer en ny episode. Sykt flink skuespiller ja, karakterene er jo SÅ forskjellige(både utseendemessig og personlighetsmessig), så det er vanskelig å forstå at det faktisk er en person som spiller alle disse! 3
madcroc Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2015 Helt enig med deg challenger! Akurat det jeg også tenker 😊
Gjest Gjest_Idja Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Syns serien tapte seg veldig i sesong 2, så har ikke giddet å se sesong 3. Er den noe bra, eller tar bare historien enda mer av?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Syns serien tapte seg veldig i sesong 2, så har ikke giddet å se sesong 3. Er den noe bra, eller tar bare historien enda mer av? Jeg synes sesong 3 er veldig bra! Synd det nærmer seg sesongavslutning allerede.. Spent på hva som skjer med Rachel og den boken framover! Veldig bra at de nye episodene kommer på Netflix hver uke også. Virker som om Netflix har kjøpt serien, siden det kommer opp "An Netflix original" før hver episode i sesong 3?Anonymous poster hash: 1c1b3...48b
Berentsens Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Karakterene i serien er herlige (Alison er selvsagt favoritten), og selv om historien i seg selv til tider er noe tynn, så er det likevel underholdene å se på grunnet karakterene.
Gjest Evans Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Liker denne serien veldig godt! Imponert over skuespillerne! Det må være både tidkrevende og veldig vanskelig å omstille seg så mye - fra Shara til Alison liksom
Faith- Skrevet 15. april 2016 #12 Skrevet 15. april 2016 Plukker opp en gammel tråd her fordi jeg har et spørsmål om serien. Jeg begynte på sesong 1 i dag og har nå sett 4 episoder, syns den var veldig spennende, men veldig creepy og skummel (spesielt episode 3). Er den like skummel videre? Jeg er stygt redd for at jeg kommer til å ha skikkelig mareritt i natt. Hun Helena (om det var det hun het, hun med de blonde krøllene), herregud hun var drit skummel (spesielt i episode 3). Hun traff akkurat den type karakter som creeper meg fullstendig ut og gjør at jeg ikke klarer å tenke på annet når jeg ligger å prøver å sove om natten. Det virker jo som folk elsker serien, er det bare jeg som tåler lite når det kommer til slike ting (jeg kan f.eks. under ingen omstendigheter se skrekkfilmer), eller blir den mer ren spening og ikke fult så creepy i fortsettelsen?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #13 Skrevet 15. april 2016 Den blir ikke mindre creepy liker den jeg da, men den er litt vel rå i blant ja. Men se videre du, den er vanvittig bra, selv om den kan bli litt creepy ja.. Anonymkode: 32570...587 1
lillemy02 Skrevet 16. april 2016 #14 Skrevet 16. april 2016 Helena blir en av de beste karakterene ikke ond i det hele tatt. Etterhvert altså 😂. Den mest spennende serien noensinne 3
Faith- Skrevet 16. april 2016 #15 Skrevet 16. april 2016 (endret) Har sett en del videre nå og ingenting kom i nærheten av så ekkelt som episode 3 (hjalp ikke akkurat at jeg satt alene hjemme sent sent på kvelden å så den). Var bare noe med når du ikke visste hvem Helena var og hun sto på badet å sydde seg selv med oppkuttet rygg og blod over alt og han lille gutten kom inn (jeg var overbevist om at hun kom til å drepe han ), og når hun var på politistasjonen og smilte når hun så bildene av det oppkuttede liket, huff, gikk kaldt nedover ryggen på meg. Psykopater er vikelig noe av det skumleste jeg vet om. Men langt bedre nå når man vet litt mer om henne og hva man kan forvente, så kommer nok til å forsette å se på Jeg elsker virkelig Felix, for en fantastisk karakter! Jeg sitter å gliser hver gang han er på omtrent, hehe. Og virkelig imponerende skuespillerferdigheter av Tatiana Maslany. Endret 16. april 2016 av Faith- 2
Gjest Notatboka Skrevet 17. april 2016 #16 Skrevet 17. april 2016 Denne serien er søren meg gull!!! En av mine absolutt favorittserier. Jeg er også litt pysete, tåler ikke skrekkfilmer og slikt. Orphan er egentlig litt utafor hva jeg tåler, men den er så sinnsykt spennende og bra at jeg ikke klarer å la være. Nå har jo netflix begynt å slippe sesong 4! Kommer en episode i uka fremover. Skal ikke spoile fordi jeg ser det er noen som ikke har kommet så langt, men jeg kan si som så at den første episoden var dritbra!! Elsker å bli dratt inn i orphan-universet igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå