Mazilla Skrevet 13. februar 2016 #521 Del Skrevet 13. februar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. februar 2016 #522 Del Skrevet 13. februar 2016 Close enough Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 13. februar 2016 #523 Del Skrevet 13. februar 2016 Det er ganske imponerende hvilket lydnivå smågutter kan ha. Uten å åpne munnen, til og med. Håpe du er helt frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. februar 2016 #524 Del Skrevet 14. februar 2016 Eller når de åpner munnen OG oppdager ting de A) kan forsterke lyden med eller B) ting de kan akkopagnere lyden med. Det er som jeg sier, hadde ikke frøkna fått det navnet hun har pga. oppkalling så hadde hun blitt hetende Lyd-i-a Minstemann har jo et navn som faktisk betyr bråk, så der kan jeg vel bare takke meg selv? Og gnåling, da. Gnåling har en egen lydmålingsskala tror jeg. Det er godt de er søte også Håper søndagen/morsdagen/valentinsdagen blir fin! Når var det mannen din kommer tilbake igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 14. februar 2016 #525 Del Skrevet 14. februar 2016 Den 11.2.2016 at 19.37, A4-livet skrev: Foreløpig kan jeg hvertfall skylde på en bihulebetennelse for at jeg ikke trener, neste uke har jeg ikke noen unnskyldning lenger. skal hvertfall kutte ned på sjokoladen Ba inn familien til bursdagsfeiring neste helg. Alle unntatt én kan, så vi blir 20 stk. Det har vi strengt tatt ikke nok stoler til, så må finne på noe lurt. Tenkt å hive ut mann og barn på lørdagen så jeg kan bake kaker. Ikke lett å få gjort det med jr hengende i buksebeinet. Mamma baker kanelsnurrer, så jeg tipper jeg lager en ostekake og en sjokoladekake hvertfall. Kanskje finne en laktosefri kake i tillegg som svigerinna mi kan spise også, hun må jo få skikkelig kake hun også. Og velkommen, Småkjekset Koselig med nye bekjentskaper Ostekake kan gjøres laktosefri, nå er det både laktosefri kremfløte, smøreost og smør i vanlige butikker! Ellers slår jeg et slag for brownies med bringebærkrem, som Sjela nevner. Enkleste kaken i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #526 Del Skrevet 14. februar 2016 4 timer siden, Tekola skrev: Eller når de åpner munnen OG oppdager ting de A) kan forsterke lyden med eller B) ting de kan akkopagnere lyden med. Det er som jeg sier, hadde ikke frøkna fått det navnet hun har pga. oppkalling så hadde hun blitt hetende Lyd-i-a Minstemann har jo et navn som faktisk betyr bråk, så der kan jeg vel bare takke meg selv? Og gnåling, da. Gnåling har en egen lydmålingsskala tror jeg. Det er godt de er søte også Håper søndagen/morsdagen/valentinsdagen blir fin! Når var det mannen din kommer tilbake igjen? Han kom tilbake i går. Og angret i det øyeblikket han kom hjem for da dukka jr hodet i gulvet mens han grein og hylte tv Han er heldigvis i bedre humør i dag da. Har vært en tur ute og så fall han kakao da vi kom hjem 1 time siden, lille_frosk skrev: Ostekake kan gjøres laktosefri, nå er det både laktosefri kremfløte, smøreost og smør i vanlige butikker! Ellers slår jeg et slag for brownies med bringebærkrem, som Sjela nevner. Enkleste kaken i verden! Da blir det hvertfall laktosefri ostekake (må bare sjekke at kjeksen er laktosefri) og antakelig en laktosefri sjokoladekake. Og mamma skal lage kanelsnurr, de lager hun også laktosefrie. Tror jeg må bla litt i kokebøker mine i dag for å finne ut hvilke kaker jeg skal lage. Tipper jeg lager tre stk siden vi blir så mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #527 Del Skrevet 14. februar 2016 Mannen stod opp med jr i dag, og da de kom opp og vekket meg spurte jeg hvor frokosten, kaffen, sjokoladen og blomstene mine var. Morsdagsgaven var visst at han tok med jr for å vekke meg Dagens valentinesfeiring var forresten mannen som satte på "ut mot havet" da jeg var på badet Begge glemte bryllupsdagen her for en ukes tid siden også. Ikke den mest romantiske familien her altså... Tror jeg har EL om noen få dager, så det blir litt valentinesfeiring likevel da. Driter i at jeg snufser, hoster og er potte tett, mannen skal til pers den neste uka! (som sagt, romantisk....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 14. februar 2016 #528 Del Skrevet 14. februar 2016 Suksessterte er "min" kake når jeg skal ta med til ene familien i slekta med en som er laktoseallergisk og en med glutenallergi.. Bare bruker laktosefri kremfløte så passer den kaka begge allergiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #529 Del Skrevet 16. februar 2016 Vært våken i litt over 12 timer, vært på jobb i nærmere 11 av de, jeg er sliten.... Men tror jeg begynte å få el-slim i dag, så mannen må nok til pers uansett sånn for sikkerhets skyld. Hadde såvidt strek på el-testen i går, så tar ikke noen ny før i morgen. Håper den i det minste er blitt litt sterkere sånn at jeg har EL i helga. Da har jeg ikm den helgen vi skal på hytta ned mamma og stefaren min, så enten har jeg mensen da (akkurat som forrige gang vi var på hytta sammen) eller så er jeg gravid. Skal hvertfall teste før vi drar uansett hvis jeg er 10 dpo eller mer da, kommer jo an på bør el-testen blir positiv... Men nå; prøve å ikke sovne på togturen og så legge jr mens mannen lager middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #530 Del Skrevet 17. februar 2016 Ups, ble en el-test i går likevel (hvem prøvde jeg å lure liksom ). Var litt sterkere, så tipper den blir positiv på fredag (mannen gjetter torsdag). Mannen sa i går at da burde vi kanskje ha sex annen hver dag for å være sikre på å treffe, tror jaggu han har fulgt med når jeg har snakket om det jeg. Eller så har han googlet selv for at jeg ikke skal mase.... Tror han ble litt usikker på meg da jeg bestilte 15 graviditetstester, men jeg sa at det barw var fordi de var på salg og kostet 10 kr mer enn 10 stk og at de til sammen koster det samme som en fra apoteket. Tror han ble litt beroliget, han tror nok jeg stresser fælt (gjør egentlig ikke det selv om jeg selvfølgelig skulle vært gravid i går). Han sa at det var det samme for han når vi får nestemann, da ble jeg nesten litt sur da Men det er jo vi kvinner som kjenner mest på det siden vi er de som blir gravide/har mensen/opplever hvordan det er å miste på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 17. februar 2016 #531 Del Skrevet 17. februar 2016 Du, det er godt å høre at du er et vanlig menneske sånn som oss andre testetøser Det å kjøpe 15 tester handler jo bare om å gjøre et godt kjøp da, hallo, det kan jo ethvert rasjonelt menneske forstå! Jeg har en lillesøster som tar et studie innenfor kjønn og likestilling og sånt, og endel av teoretikerne deres er jo veldig på at det ikke egentlig finnes forskjeller på kjønnene annet enn de forskjellene vi tillegger de sosialt og kulturelt. Jeg tror aldri de teoretikerne har vært i en prøveprosess ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 17. februar 2016 #532 Del Skrevet 17. februar 2016 15 graviditetstester og sex annenhver dag. Check her i huset også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. februar 2016 #533 Del Skrevet 17. februar 2016 7 timer siden, lille_frosk skrev: Du, det er godt å høre at du er et vanlig menneske sånn som oss andre testetøser Det å kjøpe 15 tester handler jo bare om å gjøre et godt kjøp da, hallo, det kan jo ethvert rasjonelt menneske forstå! Jeg har en lillesøster som tar et studie innenfor kjønn og likestilling og sånt, og endel av teoretikerne deres er jo veldig på at det ikke egentlig finnes forskjeller på kjønnene annet enn de forskjellene vi tillegger de sosialt og kulturelt. Jeg tror aldri de teoretikerne har vært i en prøveprosess ... Hvis ikke det er noen biologisk forskjell på meg og mannen kan du kalle meg en krakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #534 Del Skrevet 17. februar 2016 Haha, dummeste jeg har hørt Kjøpte ny telefon i går. Tror mannen kommer til å bli maks oppgitt når han finner ut at jeg fortsatt ikke har gjort noe mer med den enn å skru den på. Hadde den med på jobb for å få installert e-post, men jeg bruker den gamle enda. Aldri i verden om mannen hadde klart å la en ny tlf ligge et helt døgn, han ble så oppgitt i går at han overførte alt av apper og sånt fra den gamle. Jeg bare slo den på og la den vekk, men var visst ikke sånn man behandler nye telefoner..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 18. februar 2016 #535 Del Skrevet 18. februar 2016 21 timer siden, juliane skrev: Hvis ikke det er noen biologisk forskjell på meg og mannen kan du kalle meg en krakk! Jeg mener også at det er ganske obvious, men for all del! 20 timer siden, A4-livet skrev: Haha, dummeste jeg har hørt Kjøpte ny telefon i går. Tror mannen kommer til å bli maks oppgitt når han finner ut at jeg fortsatt ikke har gjort noe mer med den enn å skru den på. Hadde den med på jobb for å få installert e-post, men jeg bruker den gamle enda. Aldri i verden om mannen hadde klart å la en ny tlf ligge et helt døgn, han ble så oppgitt i går at han overførte alt av apper og sånt fra den gamle. Jeg bare slo den på og la den vekk, men var visst ikke sånn man behandler nye telefoner..... Du, jeg er litt enig ... Nye telefoner skal trykkes på! Og så skal man riiiive av plastfolien som dekker skjermen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #536 Del Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, lille_frosk skrev: Jeg mener også at det er ganske obvious, men for all del! Du, jeg er litt enig ... Nye telefoner skal trykkes på! Og så skal man riiiive av plastfolien som dekker skjermen! Sim -kortet passer ikke, så må visst vente noen dager.... Men det syns jeg også er kjedelig, nå vil jeg jo gjerne ta den i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 18. februar 2016 #537 Del Skrevet 18. februar 2016 1 time siden, A4-livet skrev: Sim -kortet passer ikke, så må visst vente noen dager.... Men det syns jeg også er kjedelig, nå vil jeg jo gjerne ta den i bruk Åh, så irriterende! Husker før i tiden, da man kjøpte ny telefon i butikken! Da kunne du velge mellom å overføre gammelt nummer (men da måtte du vente et par døgn med å bruke telefonen), eller få nytt nummer og bruke den med en gang. Jeg bytter nummer sikkert åtte ganger på to år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 19. februar 2016 #538 Del Skrevet 19. februar 2016 Det der med sim-kort altså Det var noe en kollega også glemte i forbindelse med bestilling av ny mobil. Ganske bittert å få mobilen og så må man vente ytterligere 1-2 uker til før simkortet kommer. Derfor husket jeg å skrive t y d e l i g på bestillingen av min siste mobil at jeg måtte ha micro-sim Det ligger for øvrig en del filmer på nettet om hvordan kutte mini sim til micro sim, men det er et sjansespill altså. Vet ikke heeelt om jeg hadde stolt på meg selv nok til å prøve det men Er eventuelt et alternativ Hvis ikke må man bare smøre seg litt med tålmodighet. Hvilken mobil ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #539 Del Skrevet 21. februar 2016 Den 19. februar 2016 at 12.12, Sjela skrev: Det der med sim-kort altså Det var noe en kollega også glemte i forbindelse med bestilling av ny mobil. Ganske bittert å få mobilen og så må man vente ytterligere 1-2 uker til før simkortet kommer. Derfor husket jeg å skrive t y d e l i g på bestillingen av min siste mobil at jeg måtte ha micro-sim Det ligger for øvrig en del filmer på nettet om hvordan kutte mini sim til micro sim, men det er et sjansespill altså. Vet ikke heeelt om jeg hadde stolt på meg selv nok til å prøve det men Er eventuelt et alternativ Hvis ikke må man bare smøre seg litt med tålmodighet. Hvilken mobil ble det? Herregud, det tør jeg ikke. Da venter jeg heller litt. Men skal ha nytt abonnement, så venter bare på det nye simkortet derfra. Sø tar det sikkert noen dager før det virker også, så om en uke eller noe har jeg kanskje fått tatt den i bruk. Ble Samsung S6, den hadde best mobilkamera så jeg i en test. Og jeg tar jo "noen" ( ) bilder av jr så greit med det beste kameraet Da har jeg hatt bursdagsfering. 20 stykker var vi, så både jr, mannen og jeg var ganske skutt etterpå. Må legge oss klokka ni for å orke sex i dag tror jeg Men mannen må til pers, for jeg fikk positiv el-test i går og har fått ømme brystvorter i dag, så har definitivt el enten ibdag eller i går. Da må man nesten bare kjøre på. Vi har vært så dødsslitne før i uka at vi ikke har orka å ha sex før i går, så da blir det to på rad. Ikke at det gjør noe asså, men føler liksom jeg maser litt på mannen. "Du, i dag skal vi ha oss. I morgen også forresten. Ikke meninga å mase altså, men sånn blir det." *føler at vi har et impulsivt og spennende sexliv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 22. februar 2016 #540 Del Skrevet 22. februar 2016 Håper dere rakk å legge inn noen aksjer opp i all bursdagsplanlegging og feiring Håper dagen ble en suksess Endte du opp med laktosefri ostekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå