Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Bedre med trening så ofte man kan, enn ikke i det heletatt, syns du høres veldig flink ut - mer enn hva jeg kan si :laugh:

 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Man skulle tro jeg nå hadde fått mer enn nok av babyer og graviditeter, men jeg har visst ikke blitt helt vaksinert enda! :hoho:

 

Dog, jeg må nok leve på andres babyliv i noen år nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle tro jeg nå hadde fått mer enn nok av babyer og graviditeter, men jeg har visst ikke blitt helt vaksinert enda! :hoho:

Dog, jeg må nok leve på andres babyliv i noen år nå :ler:

Babyer er jo herlige da, og jeg gleder meg til å gå gravid igjen. Men jeg er ikke like babymenneske som jeg trodde, synes det er deilig når de blir bittelitt mer selvstendige. Men så var jo junior som en klegg i 6 mnd da... Satser på at nestemann kan legges ned i fem minutter innimellom :jepp:

Ha en fin kveld og helg frøken!

Takk i like måte! Vi skal ut og spise i morgen, uten junior, og det gleder jeg meg veldig til. Skal teste ut Bølgen & Moi :) (Søndag skal vi på bursdag til farmor, det blir sånn passe. Skal være hos pappa som er alkoholiker og røyke inne. Junior pleier å klikke helt når vi er der, tror ikke han liker lukta) Endret av A4-livet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mm, Bølgen & Moi! Jeg har bare vært der en gang, men var veldig fornøyd :) Du må oppdatere oss etterpå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølgen & Moi var veldig bra. Mannen spiste angus-angusburger, og den var helt fantastisk god! Jeg spiste svinenakke, og selv om den var kjempegod angret jeg på at jeg ikke tok burger da jeg fikk smake mannen sin mat :fnise: Vi hadde en kjempefin kveld (må innom et apotek og kjøpe angrepille og kondomer etterpå :ler: ) og nå sitter jeg på verandaen i solsteiken og drikker kaffe. Blir spennende å se hva C synes om at vi forlot han hos mormor og bestefar i går, vi har ikke hørt noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølgen & Moi var veldig bra. Mannen spiste angus-angusburger, og den var helt fantastisk god! Jeg spiste svinenakke, og selv om den var kjempegod angret jeg på at jeg ikke tok burger da jeg fikk smake mannen sin mat :fnise: Vi hadde en kjempefin kveld (må innom et apotek og kjøpe angrepille og kondomer etterpå :ler: ) og nå sitter jeg på verandaen i solsteiken og drikker kaffe. Blir spennende å se hva C synes om at vi forlot han hos mormor og bestefar i går, vi har ikke hørt noe

:fnise: Definisjonen på en fin kveld - når man må innom apoteket og kjøpe angrepille og kondomer etterpå. Jeg er sånn som alltid blir misunnelig på det andre har bestilt på restaurant, og som derfor heller ikke klarer å bestemme meg for hva jeg vil ha i frykt for å angre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Tror det er første gang jeg har lest i en prøverdagbok at man kjøper angrepille! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Tror det er første gang jeg har lest i en prøverdagbok at man kjøper angrepille! :hoho:

Hæ? Er ikke det helt vanlig altså? :klo:

Koselig at du stakk innom da :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uwææææææ, i morgen tar vi over nytt hus! Ett år siden vi kjøpte, så dette har vært en lang "graviditet" :fnise: Gleder meg veldig, men det blir en hektisk helg. Får masse hjelp da, og begynner å pakke ut kjøkkenet i morgen. Akkurat det er veldig greit å gjøre selv så jeg får alt der jeg vil ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra, så gøy!! Selv om akkurat flyttingen ikke er det som står på toppen av min liste akkurat! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, flytting er så traumatisk! :ler: Men så spennende, det blir så godt når dere er ferdige! Deilig at den lange "graviditeten" snart er over :P Håper fødselen/flyttinga går så smertefritt og fort som mulig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips; aldri, aldri, aldri(!!!) flytt med en ettåring, som får tenner, på slep! Jeg har fått pakket ut av (nesten) en eske i løpet av litt over tre timer, resten gikk med til å prøve og holde nevnte ettåring sånn passe fornøyd. I morgen må mannen ta han litt så jeg får pakket ut kjøkkenet. Synes det er greit å ha på plass før flyttinga i helgen.

Ellers fikk vi vite at C har fått barnehageplass fra 24. august :sinna: Vi sa at vi kunne strekke oss til den 17. og hadde inntrykk av at det var kjempefint at vi kunne vente helt til da, så dette hadde vi ikke sett for oss. Er seks barn som skal begynne i august, så når vi da var greie og meldte oss til senere oppstart som de ønsket at noen kunne gjøre regnet vi liksom med at det var greit. Mannen har sendt mail tilbake om at det absolutt ikke passer, så får se hva de svarer.

Endret av A4-livet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Åååh, husker det der! Herregud, misunner deg det ikke! :ler:

Både nedpakk og utpakk med ettåring er håpløst! 

 

 

Ai, det var seint! Håper de får ordnet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...