nat26 Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Skal til legen i morgen og jeg ble bedt om å ta med urinprøve.Hvor får jeg kjøpt sånn begeret å ha urin i?Kan jeg bare stikke innom legen i dag og hente det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Du får kjøpt slike urinkopper i alle apotek. Koster rundt 5 kroner, om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 1. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2004 Oki,tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. september 2004 #4 Del Skrevet 1. september 2004 Bare sånn i tilfelle du ikke ble informert om det: Bruk den første urinen som kommer i morgen tidlig. Vask deg godt nedentil først, f.eks. i dusjen. Så lar du de første dråpene gå i do, før du tisser i koppen. (Dette er for å hindre at det følger med masse hudceller eller annet rusk som kan forstyrre analysene som skal gjøres.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 Min gamle lege godtok kun seltersflasker. kom en med noe annet måtte en bare levere ny. usker ikke grunnen, men sånn var det bare. nå koker eg et eller annet medisinglass som en altids har noe av. koker en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 1. september 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 1. september 2004 Bare sånn i tilfelle du ikke ble informert om det: Bruk den første urinen som kommer i morgen tidlig. Vask deg godt nedentil først' date=' f.eks. i dusjen. Så lar du de første dråpene gå i do, før du tisser i koppen. (Dette er for å hindre at det følger med masse hudceller eller annet rusk som kan forstyrre analysene som skal gjøres.)[/quote'] Nå er det sånn at jeg tisser opp til 3 ganger i løpet av natta men tar den første når jeg står opp,får dusje først da kanskje. Takk for tipset Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 1. september 2004 #7 Del Skrevet 1. september 2004 Min gamle lege godtok kun seltersflasker. kom en med noe annet måtte en bare levere ny. usker ikke grunnen, men sånn var det bare. På labratoriet der jeg går har de utstilling av alle de rare flaskene de har fått urinprøver i Den er faktisk så stor at de hadde et innslag om den i lokalavisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. september 2004 #8 Del Skrevet 2. september 2004 Nå er det sånn at jeg tisser opp til 3 ganger i løpet av natta men tar den første når jeg står opp,får dusje først da kanskje. Ok, det er sikkert ikke så farlig. Hvis det hadde vært veldig viktig at det var morgenurin hadde du vel fått beskjed om det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 2. september 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 2. september 2004 Det gikk greit,leverte først urin(dvs når jeg våknet kl 07). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå