Gjest jelly baby Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Har lagt på meg noen kilo i løpet av sommeren... fra 63 som jeg veide i begynnelsen av sommeren til 68 (!!) som jeg veier nå....... Jeg er 170 høy, og selv om jeg ikke er feit, så føler jeg meg utrolig uvel med denne vekta. Har jobbet overtid hele sommeren med mye stillesittende arbeid og godterier og brus hver dag. Om tre uker skal jeg begynne på en ny skole og føler at jeg trenger å miste noen kilo for å føle meg vel med meg selv når jeg skal treffe nye mennesker. Er det mulig å miste 5 kilo på 3 uker? Jeg vet det er en kilo i uken som regnes som fornuftig, men jeg vil så gjerne føle meg bra når jeg skal møte nye mennesker og nye utfordringer. Dessuten er alle klærne mine altfor trange. Jeg er klar for å kutte ut søtsaker og brus, men HVA kan jeg spise for å oppnå et såpass høyt vekttap? Takk for hjelpen jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Hei! Du kan fint klare å gå ned 5 kg på 3 uker - MEN det du mister av vekt vil i hovedsak være væske og ikke fett - og kroppen din vil ikke se anderledes ut av den grunn. Men, hvis du er standhaftig og flink med kosthold og trening de neste 3 ukene, så ser jeg ikke bort fra at du kan klare å slanke vekk 3 kg. Spis sunne måltider, 3 -5 stk hver dag, basert på frukt og grønt. Ikke slutt å spise - det hjelper ingen ting. Drikk masse vann og tren noen ganger i uka. Husk at du må fortsette med det sunne kostholdet og treninga også etter at kiloene er borte, ellers sniker de seg bare på igjen. Lykke til! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Gå lange turer i høyt tempo, bytt gjerne på med å jogge og gå. Ved å gå i 1 time før frokost, forbrennes fett. Kutt ned på karbohydrater og øk heller inntaket av proteiner som f.eks fisk, kylling, kjøtt og eggehvite (plommen inneh. mye fett). Ikke spis raske karbohydrater som sukker og hvitt mel. Men det er ikke sunt å gå ned mer enn 1 kg i uken, stor sjanse for at vekta spretter opp igjen etter endt diett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå