Gå til innhold

Svindlet av brudens skattekammer (brudekjole)


Benedikt3

Anbefalte innlegg

Hei! Da kunden kjøpte disse skoen var

hun informert om at tilbehør som ble bestilt til bruk til sommeren ble bestilt sammen og levert på vinter-våren. Da dere ringte og truet var skoen underveis og det va helt unødvendig. Mvh Brudens Skattekammer

Angrep er ikke det beste forsvar og det beste du kan gjøre, selv om det blir veldig vanskelig å redde ryktet ditt, er å legge seg helt flat og beklage på det sterkeste.

Anonymous poster hash: ef675...d6c

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Altså, at du har en advokat på saken, har ingenting å si. For ut i fra hva jeg kan lese, er det flere som har advokater i mot deg. Firmaet ditt er jo ikke lenger registrert? Ingen facebook side? Ingen nettside? Dette er bare tull. Det er så vanvittig stygt å tulle med BRUDEKJOLER av alle ting. Har du ikke respekt for sårbarheten som kvinner har rundt sin bryllupsdag? Selv er jeg OVERLYKKELIG for at jeg handlet med Ski som er seriøse, og de har ei gode ord å si om Brudens Skattekammer. Bare samme dag jeg var der hadde de hatt 3 bruder inne, og 6 telefoner. Det er trist! Ufattelig trist. 

Anonymous poster hash: 9232e...f36

 

Bedriften er et nuf selskap og det var et firma som leverte mine årlige papirer ble  forsinket.Men ble allerede gjenåpnet i februar i england. Vi skulle egntlig flytte i nye lokaler i juni,men pga flere kunder som istede for og vente  på og få kjolene sine så går de sammen på en måte som begynner og gjøre dette svært vanskelig.så nå har jeg fokus på levering av kjole og nye lokaler i juli. Og det er mye jeg kunne gått inn på nå. Men jeg har kontakt med mine kunder og lager avtaler og ordner løsninger med hver kunde. Mvh brudens skattekammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedriften er et nuf selskap og det var et firma som leverte mine årlige papirer ble  forsinket.Men ble allerede gjenåpnet i februar i england. Vi skulle egntlig flytte i nye lokaler i juni,men pga flere kunder som istede for og vente  på og få kjolene sine så går de sammen på en måte som begynner og gjøre dette svært vanskelig.så nå har jeg fokus på levering av kjole og nye lokaler i juli. Og det er mye jeg kunne gått inn på nå. Men jeg har kontakt med mine kunder og lager avtaler og ordner løsninger med hver kunde. Mvh brudens skattekammer

 

Ja, det er godt du tror dette selv. Men for mange har du allerede ødelagt den viktigste dagen i deres liv, og det er utilgivelig. Du har hevdet at kundene dine ikke har rett til å heve kjøp selv om det har gått over antatt leveringstid DU har gitt dem, og når man driver et firma og jobber med salg, er det første du bør kunne avtaleloven, kjøpsloven og forbrukerloven. Jeg beklager virkelig, men er ingenting du kan si som gjør at jeg i hvert fall setter en fot i nærheten av dine lokaler. Jeg har jobbet i salgsbransjen i mange år, og har aldri sett eller hørt om lignende. Håper du får deg på beina igjen. Unner ingen å ligge nede! ;)

Anonymous poster hash: 9232e...f36

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bendicte! Kjolen du kjøpte hos meg fra sincerity er en sincerity kjole. Har mine mailer fra leverandør så det kan jeg bekrefte til deg. Du kjøpte kjolen ca 4 mnd før brylluppt og viste den kunne komme litt tett på ang størelse så er det vanlig og tilpasse brudkjoler,når man tar mål ved bestilling er det for og finne riktigst mulig størelse . Og kjøpe kjole vi annen butikk når kjoler til kunde er underveis og bestilt så kan man ikke heve kjøpet uten og dekke tap for kjolen som allerde er bestilt. For en leverandør og selge kjoler jeg har bestilt til andre kunder er ikke lovt. Har advokat på saken. Mvh Brudens skattekammer

At du forsøker å ro deg ut av dette er virkelig helt utrolig! Jeg har nå hørt om nærmere 50 tilfeller som alle er svært misfornøyde med deg og ditt firma. Tar virkelig "alle" kundene dine feil? Har til gode å se at du bøyer deg for noe av kritikken.

På tide å bli litt ydmyk og innse at denne bransjen ikke er helt din greie. Du kan forsvare deg så mye du vil men jeg garanterer at du ikke får noe sympati. Min sympati går til de stakkars jentene du har ødelagt for.

Anonymous poster hash: 16f71...2e8

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da kunden kjøpte disse skoen var hun informert om at tilbehør som ble bestilt til bruk til sommeren ble bestilt sammen og levert på vinter-våren. Da dere ringte og truet var skoen underveis og det va helt unødvendig. Mvh Brudens Skattekammer

Det virker bare ekstremt lite profesjonelt å svare på kvinneguiden. Googla deg selv?

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sjenert! Da du bestilte ble du informert om at kjolen kommer i prioritert rekkeføge i forhold til byllupsdato,og at vi alltid prøve så godt vi kan og få raskest mulig så klart.Du fikk bekreftelse at kjolen din var bestilt fra leveandør. Denne samme leverandøren som noen påstar jeg ikke samarbeider med.Men som jeg har nok av bevise på at jeg gjør. Selfølgelig gjør vi vårt beste,men når vi blir motarbeiedet av leverandør og kunder selv gjør det på denne vanskelige måten så blir det selføgelig ikke lett. Og da du la ut tråden hadde vi allede pratet sammen et par dager før og avtalt at du skule få sløret uken etter så du kunne dra til frisøren også kjolen uken etter 2,5 uke før brylupp ,noe som er nok da du bare skulle justere stroppene på kjolen din. Så legger du ut tråd og sier du måtte få mannen din til og ringe når jeg to dager før hadde avtalt med deg.Så tre uker før byluppet ønsker heve kjøpet. det enste jeg jobber for nå er at alle får kjolene sine og at vi finner løsninger. Mvh Brudens skattekammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo latterlig. Du redder deg ikke inn på å kommentere her Brudens skattkammer

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker bare ekstremt lite profesjonelt å svare på kvinneguiden. Googla deg selv?

Slapp av litt, hva har det med saken å gjøre hvordan hun fant tråden?

Anonymous poster hash: b1ad3...557

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Slapp av litt, hva har det med saken å gjøre hvordan hun fant tråden?

Anonymous poster hash: b1ad3...557

 

Jeg er svært avslappet

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sjenert! Da du bestilte ble du informert om at kjolen kommer i prioritert rekkeføge i forhold til byllupsdato,og at vi alltid prøve så godt vi kan og få raskest mulig så klart.Du fikk bekreftelse at kjolen din var bestilt fra leveandør. Denne samme leverandøren som noen påstar jeg ikke samarbeider med.Men som jeg har nok av bevise på at jeg gjør. Selfølgelig gjør vi vårt beste,men når vi blir motarbeiedet av leverandør og kunder selv gjør det på denne vanskelige måten så blir det selføgelig ikke lett. Og da du la ut tråden hadde vi allede pratet sammen et par dager før og avtalt at du skule få sløret uken etter så du kunne dra til frisøren også kjolen uken etter 2,5 uke før brylupp ,noe som er nok da du bare skulle justere stroppene på kjolen din. Så legger du ut tråd og sier du måtte få mannen din til og ringe når jeg to dager før hadde avtalt med deg.Så tre uker før byluppet ønsker heve kjøpet. det enste jeg jobber for nå er at alle får kjolene sine og at vi finner løsninger. Mvh Brudens skattekammer

Det er vel ikke opp til deg å bestemme at 2,5 uker innen bryllupet er nok tid. Det er faktisk opp til den som bestiller at bestemme hvilken tid som er passende.

Utrulig uprofesjonell oppførsel av deg å komme med kommentarer her å må jeg si.

Anonymous poster hash: 3c7e2...6b9

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sjenert! Da du bestilte ble du informert om at kjolen kommer i prioritert rekkeføge i forhold til byllupsdato,og at vi alltid prøve så godt vi kan og få raskest mulig så klart.Du fikk bekreftelse at kjolen din var bestilt fra leveandør. Denne samme leverandøren som noen påstar jeg ikke samarbeider med.Men som jeg har nok av bevise på at jeg gjør. Selfølgelig gjør vi vårt beste,men når vi blir motarbeiedet av leverandør og kunder selv gjør det på denne vanskelige måten så blir det selføgelig ikke lett. Og da du la ut tråden hadde vi allede pratet sammen et par dager før og avtalt at du skule få sløret uken etter så du kunne dra til frisøren også kjolen uken etter 2,5 uke før brylupp ,noe som er nok da du bare skulle justere stroppene på kjolen din. Så legger du ut tråd og sier du måtte få mannen din til og ringe når jeg to dager før hadde avtalt med deg.Så tre uker før byluppet ønsker heve kjøpet. det enste jeg jobber for nå er at alle får kjolene sine og at vi finner løsninger. Mvh Brudens skattekammer

 

Okey, NÅ gir jeg deg opp i hvert fall. Jeg har virkelig ALDRI opplevd makan til en egoistisk selger. Altså, du eier jo INGEN sympati for andre enn deg selv. Har null respekt for andres opplevelser av deg og ditt firma, og det eneste DU gjør er å kritisere dine kunder PÅ ET FORUM?? WOW, helt utrolig. DU HAR INGEN RETT TIL Å SI TIL DINE KUNDER AT DE FÅR KJOLENE SINE LEVERT ETTER BRYLLUPSDATOER!! HVIS DU HAR GITT DIN KUNDE EN FORVENTET LEVERINGSTID PÅ CA 6-8 UKER SÅ ER DU PLIKTET VIA LOVEN Å HOLDE LØFTET ELLER LA KUNDENE HEVE KJØPET. Hva er det med dette du ikke forstår? Hvis jeg hadde fått kjolen min 2,5 uke før bryllupet mitt hadde jeg eksplodert i sinne. Hvem brud godtar det? Det tviler jeg på at noen gjør. 90% av bruder som handler i salonger handler omtrent ett år i forveien. Dette er absurd.

 

LEGG DEG PADDEFLAT OG INNRØM FEIL.... Alle kan gjøre feil, men det at du faktisk IKKE innrømmer at du og gjør feil, er så ekstremt smålig at jeg blir helt paff! Jeg syns så utrolig synd på dine kunder som har viet sin tillit til noen så useriøse. IKKE SKUFF FLERE BRUDER!!

Anonymous poster hash: 9232e...f36

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedriften er et nuf selskap og det var et firma som leverte mine årlige papirer ble  forsinket.Men ble allerede gjenåpnet i februar i england. Vi skulle egntlig flytte i nye lokaler i juni,men pga flere kunder som istede for og vente  på og få kjolene sine så går de sammen på en måte som begynner og gjøre dette svært vanskelig.så nå har jeg fokus på levering av kjole og nye lokaler i juli. Og det er mye jeg kunne gått inn på nå. Men jeg har kontakt med mine kunder og lager avtaler og ordner løsninger med hver kunde. Mvh brudens skattekammer

Kan du få deg firmabruker, så vi i det minste kan stole på at du er den du sier?

Anonymous poster hash: 036c6...744

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Slapp av litt, hva har det med saken å gjøre hvordan hun fant tråden?

Anonymous poster hash: b1ad3...557

 

Fordi hun er tydeligvis klar over hva slags storm hun er i for tiden, og i steden for å rydde opp i den, prøver hun å forsvare seg i et forum!

Anonymous poster hash: 9232e...f36

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, tråden handler om brudekjolesvindel og dårlig service, om hun googlet seg selv eller ble tipset om tråden er for meg revnende likegyldig.

Det er ikke første gangen jeg har sett et firma registrere seg for å svare på kritikk her. Men disse andre firmaene har i hvert fall svart de misfornøyde kundene sine på en litt mer profesjonell måte.

 

 

 



Anonymous poster hash: 036c6...744
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk til dere som forteller om deres erfaringer her. Jeg har hørt mye negativt om denne butikken tidligere, og kommer IKKE til å oppsøke den når jeg snart begynner jakten på min brudekjole :) Jeg er helt åpen for at feil kan skje, men ikke hundre ganger på rad. Butikkens eier gjør heller ikke saken bedre når hun krangler med kunder via et nettforum i stedet for å ta det privat. Når folk sier at hun ikke svarer når de prøver å kontakte henne så virker det bare enda mer idiotisk at hun svarer på Kvinneguiden. 



Anonymous poster hash: 8c720...e2b
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om en leverandør som motarbeider  :fnise: Ja, du har vel ikke betalt dem da, får ikke sjokk av det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Snublet over denne tråden helt tilfeldig! Takk for varsel! Ikke nok med at hun har ræva omdømme, ræva omtale og forbanna kunder; dama kommer inn på KG og begynner å forsvare seg selv på elendig skrevet norsk. Snakk om å gjøre det verre for seg selv. Aldri fått SÅ dårlig inntrykk av en bedrift før og har aldri sett maken til oppførsel...kommer til å holde meg milevis unna denne tullebutikken og anbefale alle jeg kjenner å gjøre det samme. For et freakshow

Anonymous poster hash: 09fdb...ade

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontakt tv2 hjelper deg! siden det er så mange som har problemer med dette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...