Gå til innhold

dumt å spise nøtter hvis man vil bygge muskler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det dumt? Eller bygger nøtter muskler? (Trener styrke annenhver dag ca. )

Anonymous poster hash: 6f4f9...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor skal det være dumt?

Endret av me2u
AnonymBruker
Skrevet

Nøtter er jo bra for trening. Veldig næringsrike og har mye sunt fett.

Anonymous poster hash: d9da6...cb1
Skrevet

Hørte fra en på gymmet at nøtter spiser opp musklene dine. Han fyren er sykt svær, makser 100 i benk, og da er kompisen hans omtrent ikke nær stanga i det hele tatt. Han sier også at han heller aldri rørt en eneste nøtt i hele sitt liv, og at det er derfor han er så sterk.

Etter at jeg sluttet å spise nøtter for 12 måneder siden har jeg gått opp 5kg, bare i muskler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det dumt? Eller bygger nøtter muskler? (Trener styrke annenhver dag ca. )

Anonymous poster hash: 6f4f9...51a

Så lenge du ikke har nøtteallergi er det bare å kjøre på. Bare husk på at de inneholder en god del fett i tillegg til proteinene.

Anonymous poster hash: 12d93...33d

AnonymBruker
Skrevet

Hørte fra en på gymmet at nøtter spiser opp musklene dine. Han fyren er sykt svær, makser 100 i benk, og da er kompisen hans omtrent ikke nær stanga i det hele tatt. Han sier også at han heller aldri rørt en eneste nøtt i hele sitt liv, og at det er derfor han er så sterk.

Etter at jeg sluttet å spise nøtter for 12 måneder siden har jeg gått opp 5kg, bare i muskler.

Kanskje han ( og du ) spiste nøtter med salt? Det er ikke sunt. Usalta nøtter er veldig bra ( mandler, hassel, cashew, valnøtter, paranøtter, pekan, peanøtter, pistasje osv ) Men ikke for mye. Ca en håndfull pr dag, evt bare et par ganger i uka.

Anonymous poster hash: d9da6...cb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...