AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Er det dumt? Eller bygger nøtter muskler? (Trener styrke annenhver dag ca. )Anonymous poster hash: 6f4f9...51a
Gjest me2u Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Hvorfor skal det være dumt? Endret 1. juni 2015 av me2u
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Nøtter er jo bra for trening. Veldig næringsrike og har mye sunt fett. Anonymous poster hash: d9da6...cb1
Suppemann Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Hørte fra en på gymmet at nøtter spiser opp musklene dine. Han fyren er sykt svær, makser 100 i benk, og da er kompisen hans omtrent ikke nær stanga i det hele tatt. Han sier også at han heller aldri rørt en eneste nøtt i hele sitt liv, og at det er derfor han er så sterk. Etter at jeg sluttet å spise nøtter for 12 måneder siden har jeg gått opp 5kg, bare i muskler. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Er det dumt? Eller bygger nøtter muskler? (Trener styrke annenhver dag ca. )Anonymous poster hash: 6f4f9...51a Så lenge du ikke har nøtteallergi er det bare å kjøre på. Bare husk på at de inneholder en god del fett i tillegg til proteinene. Anonymous poster hash: 12d93...33d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Hørte fra en på gymmet at nøtter spiser opp musklene dine. Han fyren er sykt svær, makser 100 i benk, og da er kompisen hans omtrent ikke nær stanga i det hele tatt. Han sier også at han heller aldri rørt en eneste nøtt i hele sitt liv, og at det er derfor han er så sterk. Etter at jeg sluttet å spise nøtter for 12 måneder siden har jeg gått opp 5kg, bare i muskler. Kanskje han ( og du ) spiste nøtter med salt? Det er ikke sunt. Usalta nøtter er veldig bra ( mandler, hassel, cashew, valnøtter, paranøtter, pekan, peanøtter, pistasje osv ) Men ikke for mye. Ca en håndfull pr dag, evt bare et par ganger i uka. Anonymous poster hash: d9da6...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå