AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg har øvelseskjørt i over et år nå hjemme og får fint til å kjøre (synes jeg selv) i bilen vår. Dessverre får jeg ikke til å kjøre bilen på kjøreskolen! Bilen vår er ganske gammel og må jobbes litt mer for å reagere så jeg har funnet en fin balanse for å få den bilen til å gjøre hva jeg vil, mens på kjøreskolen er den minste lille forandring i fotstilling nok til å endre fart, clutchen har annet koblingspunkt, og giren føles"feil". Hvordan kan jeg fikse dette uten å måtte svi av flere tusen ekstra på kjøretimer? Anonymous poster hash: 535c9...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. juni 2015 #2 Del Skrevet 1. juni 2015 Nå kan du allerede kjøre bilen du øvelseskjører med hjemme. Dette kommer du ikke til å glemme. Nå fokuserer du på hvor koblingen ligger i clutchen, hvordan girene fungerer på denne andre bilen. Glem helt hvordan bilen du bruker til vanlig her. Mitt tips, hvor jeg var i samme situasjon (bare ny bil, dog tung - annen kobling, volvo vs bmw) så brydde jeg meg ikke hvordan volvoen var å kjøre. Jeg fokuserte på bmw'en. Du vet hvordan en clutch skal brukes, og hvordan du skal gire. Vidrefør nå dette til den andre bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Del Skrevet 4. juni 2015 Alle biler er forskjellig. Så dette er en øvelsessak. Kanskje må du finne en annen kjøreskole og en annen bil for å bli komoftabel med å kjøre noe annet enn hjemmebilen?Anonymous poster hash: a8445...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå