Trampe23 Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Jeg leter etter store bursdagskort. Jeg har ikke sett slike kort på kjempelenge. Hvor får jeg tak i de? Det er til mann, 57. Jeg bor i Oslo. Takk! 😉
Thorn Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Mener du sånne kjempekjempestore? Jeg mener jeg så slike på Sparkjøp for ikke lenge siden. Tror også jeg har sett dem på Notabene ganske nylig. Bor på vestlandet, da, men hvis de finnes her burde de være mulig å få tak i i Oslo, vil jeg tro!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Rema hadde faktisk sist jeg var der! Anonymous poster hash: 969a7...9ac
Trampe23 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2015 Mener du sånne kjempekjempestore? Jeg mener jeg så slike på Sparkjøp for ikke lenge siden. Tror også jeg har sett dem på Notabene ganske nylig. Bor på vestlandet, da, men hvis de finnes her burde de være mulig å få tak i i Oslo, vil jeg tro! Ja, sånne kjempestore. Har aldri hørt om Sparkjøp, men jeg skal sjekke ut Notabene! Takk
Trampe23 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2015 Rema hadde faktisk sist jeg var der! Anonymous poster hash: 969a7...9ac Okei, jeg skal ta en titt. Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå