AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Haha, har akkurat trykt i meg en tynn langpannepizza bestående av sammalt hvete, fiberfin og gjær, med pizzasaus, synnøve lettost, hamburgerrygg og sjampinjong, med salat ved siden av. Er ikke stappmett heller. Det er vel unormalt å ikke bli stappa av det?!Anonymous poster hash: 172f3...3f8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Hadde nettopp havregrøt m/ett eple, en hel frossenpizza og is. Jeg er fortsatt ikke stappmett.:/ Anonymous poster hash: a67f0...988
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Ja du er unormal Ok, hahamåtte bare høre. Den passer i kaloribudsjettet mitt så har ikke dårlig samvittighet:) syns det bare er en sinnsyk mengde mat som andre sikkert hadde rulla av, hahaAnonymous poster hash: 172f3...3f8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Hadde nettopp havregrøt m/ett eple, en hel frossenpizza og is. Jeg er fortsatt ikke stappmett.:/Anonymous poster hash: a67f0...988 Bra vi er flere storspisere :DAnonymous poster hash: 172f3...3f8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Spiser en hel pizza ganske ofte. Forskjell på tynn bunn som ikke metter like mye som tykk bunn, dessuten er det jo så sykt godt så man får ikke nok! Nam! Tror det blir pizza i kveld ja! Anonymous poster hash: 93acc...d3e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Aner ikke hvor vanlig det er. Men hvem bryr seg? Det viktigste er vel hvordan dine spisevaner påvirker livet ditt i et helhetsperspektiv, ikke om de er vanlige eller mindre vanlige. Er du tjukk, ved dårlig helse og hindres i hverdagen? Ja, da bør du kanskje endre spisevaner. Er du normalvektig, ved fin helse og kan leve det livet du ønsker? Ja, da gjør du noe riktig. Da er det bare å puste ut og ikke tenke mer på den saken. Seriøst, folk obsesser for mye.. Anonymous poster hash: 34a9d...703 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå