AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Jeg laget en tråd tidligere om pepsi max, og spurte om dette gjorde noe for vekttap. Jeg fikk forskjellige svar, og jeg er fortsatt forvirret om aspartam gjør noe med blodsukker og leveren som gjør det vanskeligere å gå ned i vekt. Jeg har nå gått over til Coca Cola Life som er uten aspartam. Den inneholder kalorier, men det er ikke altfor mange. I og med at denne ikke inneholder aspartam, er denne trygg å drikke mens jeg slanker meg om jeg passer på kaloriene? Anonymous poster hash: db341...cab
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Drikk vann.Anonymous poster hash: bbf37...140 3
mijaa Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Drikk vann.Anonymous poster hash: bbf37...140 Denne! Ellers er det vel ikke så få kalorier i Coca cola life? Mener å huske det var nesten det samme som i vanlig cola jeg. Hvis du må ha kullsyre, anbefaler jeg å bytte over til Olden. Det er kalorier i de også, men bare 9 per dl. Også smaker de skikkelig godt!
Gjest me2u Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Hva? Jeg har drukket Pepsi Max i årevis og er tynn som en flis. Sukkerfri brus alene gjør ikke en shit med vekten... 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Aspartam er fullstendig ufarlig og gjør ingenting med vekten - annet enn MULIGENS å gi søtsug, men så lenge du passer på kaloriene har jo ikke det noe å si. Forskningen som er gjort på kunstig søtning og overvekt gjelder sinnsyke mengder, du må spise aspartampulver rent for å klare å få i deg såpass at det har en effekt. Så hold deg til sukkerfri brus, det er mye enklere. Eller aller helst vann (farris og fun-saft er også greie alternativ). Drikker du Cola Life får du i deg de kaloriene som står på flaska, ingenting annet. Men drikker du Cola Zero eller annen sukkerfri brus er det ikke annet enn syreskader på tennene du trenger å tenke på. Anonymous poster hash: 85a5e...4f8 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Liker du farris da? Det finnes en farris som heter juice brus trur jeg den heter med mango smak finnes også i eple drikker noen ganger det istedefor brus Anonymous poster hash: 61e65...d55
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 ville holdt meg til cola light/sero eller pepsimax. Cila life har jo mange kallorier. Aspartam påvirker ikke vekten med mindre det er ekstreme mengder... Anonymous poster hash: d1c96...539
FitnessIna Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Pepsi max kommer ikke til å påvirke vekten din Cola life, der i mot, kan det i og med at den inneholder energi.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #9 Skrevet 31. mai 2015 Cola Life inneholder vel ca halvparten så mange kalorier som vanlig Cola så det er jo sånn sett bedre. Så lenge du passer på kaloriinnholdet vil det jo ikke påvirke vekta di, men cola life er jo samtidig ikke noe sunt å drikke. Vann er bedre men smaker jo ærlig talt ikke like godt Anonymous poster hash: a4a00...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå