Gå til innhold

Isobels kom i form tråd


Isobel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, så gøy med så masse hilsner i dagboken min da!

Har akkurat kjørt storebror på fotballtrening nå. Nå er det snart tid for kveldsmat og kveldsstell. Utrolig så deilig det er å slappe av om kveldene når ungene sover søtt i sengene sine.

Akkurat nå er 3 åringen nede hos en nabo og 1 åringen leker på gulvet her. Skal si hun er vennlig som lar meg sitte her helt i fred og "surfe" litt. Men det varer vel ikke lenge :wink: Mannen er på jobb ennå. Men han skulle kjøre hjem slik at han kunne hente storebror på trening.

Det hadde gått veldig greit med henne i barnehagen i dag. Hun gråt fryktelig da jeg gikk, men det gikk fort over. Da jeg kom og hentet de i dag, gikk minstemann rundt og koste seg i sandkassen. Tror jeg kan slappe av!

I morgen skal hun være hjemme fra barnehagen. Kose med mammaen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

Nå har jeg endret navn på dagboken min. Er nemlig i den senere tid blitt veldig opptatt av å å trene. Det vil si at jeg løper eller jogger :wink: Og har bestemt meg for å gå ned noen kilo. Har siden jeg begynte Å jogge gått ned 2,5 kg og er nå halvveis. Har ca 3 kilo igjen. De første kiloene gikk forholdsvis lett av, men nå ser det ut som om at det står ganske så stille.

I april bestemte jeg meg for at nå måtte jeg bare ta meg sammen, og gikk ut å kjøpte meg nye løpesko og treningsklær og musikk til å ha i øret -nå var det ingen vei tilbake! Og siden har jeg løpt annehver dag. Noen ganger passer det dårlig med å gå ut, men da må jeg rett og slett bare lage meg tid!

Bare siden jeg begynte for en halvannen måned siden er kondisjonen virkelig bedret seg. Nå synes jeg det er kjempegøy å jogge. Det er skikkelig deilig å få brukt kroppen. Tidligere har det vært pusten som har vært det største problemet, men nå kan jeg løpe nesten uten å være særlig anpusten.

Jeg har en fast rute som jeg jogger og den er ca 8 km, med flere opp -og nedover bakker enn flater. Og bruker 50 minutter på ruten enten jeg har en god eller dårlig "joggedag".

Ellers jobber jeg som sykepleier i en nattevaktstilling på deltid. Har nattevaktshelg nå. I dag var jeg faktisk ute å løp før jeg gikk på jobb. Føler meg virkelig sprek asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg stod opp i dag, og gikk på vekten viste den 57,7. Ikke verst :-)

I dag var det fest i barnehagen til ungene, og spiste en halv hamburger der, og da jeg kom hjem spiste jeg fire knekkebrød. Etterpå laget jeg meg wok av kun grønnsaker og ble stappmett. I dag er det ikke jogging, jogget jo i går, men skal ut i morgen. Nå skal jeg snart på jobb :-? Heldigvis siste natten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er ingen god veiedag. Skeiet ut på jobben i går (det ble litt godis der ja... :-?). + et kilo mer enn i går desverre. Heldigvis er det joggedag i dag, kommer nok til å gå ut seint i kveld. Har av en eller annnen grunn mest energi da!

Dessuten masse på tapetet i kveld:

1 Jogge

2Vaske huset og rydde (altså klaregjøre huset til klubben jeg skal ha i morgen siden jeg skal jobbe i morgen).

3Se noen programmer på TV som jeg har begynt å følge med på. Mulig jeg må ta opp noe, da jeg ikke er sikker på om det blir tid til å gape over alt :wink:

Skal reise med jobben på torsdag. Det skal bli intressant...Joggedag på fredag, hvordan går det an tro i en fremmed by...ikke umulig jeg må ta den igjen på lørdag når jeg er kommet hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...