philippa starck Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 Etter en laaang sommerferie og mye latskap har det kommet tre kilo til som jeg synes kan forsvinne nå. Normalt forsvinner feriekiloene såsnart man begynner hverdagen igjen, men det har altså ikke mine gjort. Så spørsmålet er: er det noen som har en god kostplan for å ta av noen kilo? Jada,spis ofte og mye,frukt og grønt osv osv,men hvis det skal funke på meg må jeg VITE hva og hvor mye jeg skal spise. Er for lat til å tenke det ut selv... Så hvis noen vil dele kostholdet sitt med meg,så blir jeg happy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 31. august 2004 #2 Del Skrevet 31. august 2004 Ok, Et GR tips da.. Frokost: 50g brød med f.eks 40g makrell i tomat, eller 20g lettost eller 1. egg eller, 60g skinke eller 30g lettsyltetøy etc etc... Samme gjelder lunsjen..Bruk magert pålegg... Middag: 125g potet/pasta/ris Magert kjøtt ca 100-130g spis masse grønnsaker til måltidet, og drikk ca 2 liter vann på en dag! Mellommåltid: knekkebrød med magert pålegg eller cottage cheese m/jordbær (Fåes kjøpt i butikken..veldig godt) Frukt kan du ta 3 av!! Man blir veldig mett, også går man ned i vekt! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2004 #3 Del Skrevet 31. august 2004 Slenger meg på innlegget til Penelene! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 31. august 2004 #4 Del Skrevet 31. august 2004 Frokost kl. 08:00 1 klibrød, 1 skive eller 2 knekke brød med vanlig pålegg, 1 glass melk ( 150 ml) salat/grønnsaker. Måltid kl. 11:00 1 klibrød, 1 skive eller 2 knekke brød med vanlig pålegg. Grønnsaker, yoghurt og vann eller lett saft. Måltid kl. 14:00 1 klibrød,1 skive eller 2 knekke brød med pålegg. vann/lettsaft. 1 frukt. Middag kl. 17:00 1 klibrød, 150 g fisk eller kjøtt, 100 g potet ( ca 1 potet) vann/saft, frukt. Kvelds kl. 20:30 1 klibrød, 1 skive eller 2 knekke brød med vanlig pålegg, salat og 1 glass melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå