AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Hender det at dere plutselig bare ikke orker å ta den regelmessige løpeturen og heller må gå eller gjøre noe annet/ingen ting fordi dere føler dere slitene av løpingen? At kroppen eller psyken liksom bare ikke orker flere løpeturer akkurat da? Anonymous poster hash: 2b2ed...375
PrincessConsuela Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Har bare løpt siden januar, men det hender jeg skipper en tur fordi jeg ikke er motivert - men da tar jeg den igjen dagen etter (men så trener jeg til et løp, så sørger for å ha all treningen som er planlagt).
sweg Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Jepp. Da drar jeg heller på zumba eller noe, eller rett og slett går en tur. Ikke alltid jeg klarer å motivere meg selv, spesielt ikke i et typisk trøndersk drittvær!
Gjest alohaa Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Jepp, men da trener jeg heller styrke istede, også tar jeg løpeturen dagen etter. Styrketrening synes jeg er mer spennende.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Jo, men da er det som regel mangel på restitusjon, enten fysisk eller psykisk. Da går jeg i så fall heller, og passer på å hvile, så er det som regel bedre igjen neste gang:) Anonymous poster hash: d8315...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå