AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Hvilke forskjeller er det på å trene tidlig versus sent på dagen? Dersom jeg trener tidlig, f.eks. innen kl 10 på dagen, så "glemmer" jeg at jeg har trent denne dagen når kvelden kommer, noe som resulterer i at jeg ikke har like god samvittighet som jeg har dersom jeg trener senere på dagen. Hvilket tidspunkt på dagen trener dere? Anonymous poster hash: c3e0b...631
Ingvilddd Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Veldig forskjellig for min del. Før trente jeg nesten alltid på morgenen, slik at jeg ble "ferdig med det", og slapp å rydde plass til trening senere. Men i det siste har jeg stort sett trent tidligst kl 14, rett og slett fordi jeg liker å få gjort unna litt plikter (skolearbeid, møter, innkjøp etc.) før jeg trener, slik at jeg ikke har så mye på planen etter treningen. Da har jeg tid til å lage meg et godt måltid, kanskje lese litt mer osv. Det seneste jeg bruker å dra på trening er ca. kl 19, og da er jeg som regel ferdig rundt kl 20. Får ikke sove hvis jeg legger meg med en gang jeg kommer hjem fra trening Men i utgangspunktet tror jeg ikke tidspunktet har noe å si. Gjør det som passer best for deg!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Kan ikke trene på morgenen. Da er jeg trøtt og sliten resten av dagen. Trener stort sett etter kl.19. Anonymous poster hash: ddf2e...500
Gjest me2u Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Trener på morgenen. Synes det er herlig å være ferdig tidlig så jeg kan bruke ettermiddagen på andre ting.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Kan ikke trene på morgenen. Da er jeg trøtt og sliten resten av dagen. Trener stort sett etter kl.19. Anonymous poster hash: ddf2e...500 Når legger du deg om kvelden? Får du sove hvis du f.eks. er på trening fra kl. 20-21? Anonymous poster hash: c3e0b...631
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Når legger du deg om kvelden? Får du sove hvis du f.eks. er på trening fra kl. 20-21? Anonymous poster hash: c3e0b...631 Legger meg stort sett mellom 23.00 og 23.30. Jeg får absolutt sove, ja. Jeg blir så trøtt og sliten etter trening at det passer meg veldig fint å trene på kvelden. I går trente jeg fra 21-22.30. Spiste litt, tok meg en dusj og gikk og la meg. Var helt fantastisk å legge seg. Sovnet med en gang og sov godt hele natten Anonymous poster hash: ddf2e...500
Inwe Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Varierer veldig. Jobber turnus, så på dager med kveld-/mellomvakter (begynner alt fra 13.30-16.15) drar jeg på trening et sted mellom 10 og 12, mens på dager med tidligvakter drar jeg rett fra jobb (alt fra 13.30-16.15 her og). På fridager liker jeg å ta det tidlig, rundt 10-12 om alle planer tillater det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå