AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Har aldri klart det! Noen flere? Anonymous poster hash: 0a1ec...4df
Yzma Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 (endret) Jeg kan med stolthet si jeg er en av de som kan ta armhevinger. Det kunne jeg nemlig ikke før. Endret 23. mai 2015 av Yzma
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Jeg kan med stolthet si jeg er en av de som kan ta armhevinger. Det kunne jeg nemlig ikke før. Hva er oppskrifta???? Får det IKKE til! Anonymous poster hash: 0a1ec...4df
prilleprolle Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Ikke jeg heller. Og ANER ikke hvorfor. Klarer å ta tre pullups, men en armheving? Tror armene bøyer seg feil vei.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Hva er oppskrifta???? Får det IKKE til!Anonymous poster hash: 0a1ec...4df Trene... Anonymous poster hash: 12218...d22
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Hva er oppskrifta???? Får det IKKE til! Anonymous poster hash: 0a1ec...4df Mange jenter har ikke så godt utviklet brystmuskulatur. Denne må trene opp. Dette kombinert med en ikke kanskje altfor sterk kjernemuskulatur, gjør at vanskelig. Gjør push up med strikk eller i smithmaskin/mot en benk eller lignende. Eksentrisk push up er også en veldig god øvelse. Og for Guds skyld, lær riktig teknikk med en gang! Anonymous poster hash: 33205...b54
kjøttmeis Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Begynn med armhevinger på kne og etterhvert prøv deg fram på armhevinger på tær. EN er bedre enn ingenting, og klarer du ikke en fortsetter du bare med armhevinger på knærne helt til du føler deg klar. Jeg klarte en del vanlige armhevinger (på tær) da jeg trente regelmessig. Tok med armhevinger i omtrent hver styrkeøkt, og jo mer jeg gjorde det, jo lettere ble det. Nå klarer jeg kanskje.. 5... pga at jeg ikke trener så mye lenger... MÅ komme meg i gang igjen!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Begynn med armhevinger på kne og etterhvert prøv deg fram på armhevinger på tær. EN er bedre enn ingenting, og klarer du ikke en fortsetter du bare med armhevinger på knærne helt til du føler deg klar. Jeg klarte en del vanlige armhevinger (på tær) da jeg trente regelmessig. Tok med armhevinger i omtrent hver styrkeøkt, og jo mer jeg gjorde det, jo lettere ble det. Nå klarer jeg kanskje.. 5... pga at jeg ikke trener så mye lenger... MÅ komme meg i gang igjen! Å gjøre push ups på kne, vil en del mene er et dårlig råd, da man ikke lærer riktig teknikk. For å lære push ups, må man gjøre øvelsen, ikke en variant av øvelsen. Enten med hjelpemiddel som strikk, til en benk eller lignende og utføre øvelsen eksentrisk. Anonymous poster hash: 33205...b54 2
mijaa Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 En vanlig armheving har jeg aldri klart, samme med planken. Er for svak og svai i ryggen, så det gjør bare vondt. Sliter for øvrig med push-ups på knærne også, får liksom ikke til vinkelen på armene..
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #10 Skrevet 23. mai 2015 En vanlig armheving har jeg aldri klart, samme med planken. Er for svak og svai i ryggen, så det gjør bare vondt. Sliter for øvrig med push-ups på knærne også, får liksom ikke til vinkelen på armene.. Gjør andre typer øvelser for å styrke kjernen, så går det nok lettere Prøv f.eks. medisinball! Anonymous poster hash: 33205...b54
kjøttmeis Skrevet 23. mai 2015 #11 Skrevet 23. mai 2015 Å gjøre push ups på kne, vil en del mene er et dårlig råd, da man ikke lærer riktig teknikk. For å lære push ups, må man gjøre øvelsen, ikke en variant av øvelsen. Enten med hjelpemiddel som strikk, til en benk eller lignende og utføre øvelsen eksentrisk. Anonymous poster hash: 33205...b54 Var i alle fall sånn jeg klarte å gå over til armhevinger på tær. Og i tillegg gjorde jeg andre øvelser for armer, skuldre, bryst og rygg for å sterke musklene. Det ble lettere når jeg fikk litt mer styrke.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #12 Skrevet 23. mai 2015 Benkpress, roing og planke for eksempel kan hjelpe på å gjøre en sterkere til armhevingerAnonymous poster hash: 02405...b4a
Gjest Belle âme Skrevet 23. mai 2015 #13 Skrevet 23. mai 2015 Det er push ups, sant? Haha Eg greier nesten ein halv mannepush ups og rundt 20 dame push ups
Chizue Skrevet 23. mai 2015 #14 Skrevet 23. mai 2015 Jeg klarte NULL før, ble litt slik at jeg la meg ned på gulvet, men klarte bare ikke å reise meg opp igjen Når klarer jeg 10-15stk og trener fortsatt.. Brukte først knær...Så har jeg brukt f.eks. kanten av sengen til å legge føttene på...(vanskelig å forklare ) Jeg klarer vanlig også, men føler jeg blir mer sliten av å ha føttene i høyde enn på gulvet Er ikke så fan av å trene alene, syns det er ufattelig kjedelig Men sammen med andre går det fint, da får jeg ett konkuranse instinkt uten like, selvom jeg er sliten og på randen til å gi opp, så SKAL jeg klare flere enn den jeg trener med xD Men nå har jeg ingen å trene med fordi mine lubne late venninner gidder ikke
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #15 Skrevet 23. mai 2015 Godt å se at det ikke bare er jeg. For forsøke på knærne, men jeg klarer det ikke der heller. Må være noe alvorlig galt med muskulaturen min der Anonymous poster hash: 0a1ec...4df
Chizue Skrevet 23. mai 2015 #16 Skrevet 23. mai 2015 En kompis av meg startet å ta armhevinger for noen år siden..(ok 10år siden!) Han var veldig lubben og null kondis, veldig utrent. Han var da ca 18-19 på den tiden.. Men han startet med 1 først, så 2 dagen etterpå og 3, osv osv...Samt han trente jo alt, ikke bare armhevinger, men startet smått og det ga resultater senere Gikk ned nesten 60kg på 2,5år og jobber idag som personlig trener... *you go man!* :D
Yzma Skrevet 23. mai 2015 #17 Skrevet 23. mai 2015 Hva er oppskrifta???? Får det IKKE til! Anonymous poster hash: 0a1ec...4df Oppskriften er rett og slett bare å gjøre det til du klarer det (tror jeg) Jeg kunne ikke, så plutselig kunne jeg. Hadde nok kanskje gått litt ned, fått litt mer muskler i armene eller noe. Når jeg først klarte en, så var det bare å pushe på til jeg klarte flere. Merket at det gikk oppover og oppover, så kanskje du bare skal ta en halv om og om igjen ett par ganger, gjøre det flere ganger i uken og se at du blir sterkere. Det tar ikke lang tid heller ^^
Mikely123 Skrevet 24. mai 2015 #18 Skrevet 24. mai 2015 Trener ikke, har heller aldri trent for å lære det. Har bare alltid klart det, klarer rundt 15
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #19 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har aldri klart det, men måtte inn på tråden for å se, og da det står at man må trene kjernemusklaturen, så måtte jeg bare prøve, for jeg har pga skade i ryggen trent opp den det siste året og jeg har jo ikke tatt push ups etter det, men jeg prøvde det nå og klarer det! Hurra..Anonymous poster hash: 5dedc...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå