Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 imorgen onsdag skal jeg starte å trene, og slutte med all form for godis og fet mat og brus... gruer meg masse til det da, men smaitidg skal jeg klare det denne gangen, opg jeg gleder meg til å kunne se noen resultater, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem,om jeg skal skrive opp kiloene dag for dag eller om jeg bare skal se de an et par ganger i uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. august 2004 #2 Del Skrevet 30. august 2004 Det holder sikkert å veie seg en gang i uka, hvis du veier deg og skriver opp kg'ene hver dag vil du fort bli demotivert, tror jeg. Og ekstremt opptatt av hver eneste hekto. Det kan også være lurt å bruke målebåndet i tillegg til vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #3 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg vil råde deg til IKKE å følge med på kiloene dag for dag, og heller ikke uke for uke. For det første så variere det mye, spesielt for oss kvinner. Jeg kan for eksempel variere to kilo på en dag! Og for det andre er det ikke noe som tar motet fra en som å ikke se resultater når man måler og måler. Du bør heller ikke gå ned mer enn en kilo i uka eller så, og da er det liten vits å måle seg daglig eller ukentlig. En annen ting er at du gruer deg så voldsomt. Da tror jeg du kommer til å slite med å gjennomføre det du har satt deg fore. Siden du ikke begynner før onsdag, kanskje du skal bruke de neste par dagene på å endre innstillingen din? Mediter litt over det du vil oppnå. Ikke fokuser på det du vil unngå, men tenk bare på hva du vil få til. Det er nemlig teorier som sier at hjernen er slik innrettet at den 'glemmer' ordet ikke. Så hvis du sier: jeg skal ikke spise sjokolade, så husker hjernen etterhvert bare: jeg skal spise sjokolade. Derfor skal du heller si: jeg vil bli sprekere, sunnere etc. (OK, dette er litt forenklet fremstilt, men du skjønner saken, regner jeg med). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. august 2004 #4 Del Skrevet 30. august 2004 Hei hei! Jeg har aldri skjønt vitsen med å skrive ned kilo osv, for min egen del kommer jeg bare til å trene som før og nyte den dagen *den* boksa ikke blir så stram lenger :-) .. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå