Gå til innhold

Vil dette fungere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å gå ned i fettprosent på overkroppen samtidig som jeg vil bygge muskler i bein og rumpe. Har litt ekstra fett på mage og armer, og ønsker som de fleste jenter en digg sprettrumpe. Jeg trener 5-6 ganger i uka der 4 av disse går med til styrketrening av bein og rumpe/evt styrke på hele kroppen. De resterende øktene går til kondisjonstrening. Jeg spiser mye proteiner og en ekstra proteinshake de gangene jeg trener styrke. Jeg merker at jeg har blitt litt større og sterkere i beina, men fettet på overkroppen forsvinner egentlig ikke. Er redd for at et kaloriunderskudd vil gjøre at jeg ikke klarer å bygge muskler. Stemmer det?

Er det mulig å bygge muskler i beina og samtidig miste fett på overkroppen?

Anonymous poster hash: 08601...a34
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så lett å virkelig bygge muskler samtidig som man går ned i fettprosent. Bygging krever kalorioverskudd, særlig med tanke på proteiner og det er mange som får mer fett i en byggefase, ikke mindre.

Jeg ville fokusert på det ene først og så ta "deffing" i etterkant.

Anonymous poster hash: 1451a...044
Skrevet

Tren styrke :) Når jeg slanket meg med kaloriunderskudd trente jeg styrke jevnlig, og kroppen ble både slankere og mer definert. Så snart jeg slutta med styrketrening og fremdeles var i kaloriunderskudd forfalt kroppen totalt og alt ble flatt, haha

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...