AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Jeg pleier å jogge 1,6 km ca Anonymous poster hash: e7a7a...4df
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Er ganske ny i "gamet" da.. TsAnonymous poster hash: e7a7a...4df
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Varierer, men alltid mer enn 4 km, helst 6 km. Anonymous poster hash: 8bc55...2db
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Jeg pleide å jogge 8-10 km, dette gjorde jeg 3-4 ganger ukentlig i flere år. Nå har jeg imidlertid vært borte fra trening i over et år pga graviditet og krevende babytid, så nå bruker jeg nok litt tid på å trene meg opp igjen... Anonymous poster hash: 541c9...6b8
Pottah Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 3-5 km. Jobber meg oppover, planen er å jogge 1 mil iløpet av sommeren. Jeg har tenkt å jogge mer ute nå utover vår og sommer. Men på mølla kan jeg se på en serie på mobilen så da jogger jeg der og.
kamillete Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Vanligvis rundt 5-8 km Noen ganger mer, noen ganger mindre
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Hvordan klarer dere så lenge? herregud jeg er dødssliten etter 1,6 km! Men nestegang skal jeg prøve 2 km, og jeg synes det høres mye ut... Hvor lang tid tok det for dere å "bygge" dere opp til å klare å jogge så mye? Anonymous poster hash: e7a7a...4df
Nana Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 Hvordan klarer dere så lenge? herregud jeg er dødssliten etter 1,6 km! Men nestegang skal jeg prøve 2 km, og jeg synes det høres mye ut... Hvor lang tid tok det for dere å "bygge" dere opp til å klare å jogge så mye?Anonymous poster hash: e7a7a...4df 5 km er veldig lenge for meg! Fatter ikke at det går an å klare en mil f.eks men håper å komme der en dag. Jeg begynte med å veksle mellom å jogge og gå. Gikk to minutter og jogget ett og så utvidet jeg etter hvert. En dag fikk jeg for meg at jeg skulle prøve hvor lenge jeg holdt ut og da klarte jeg 20 minutter. Syns det er vanskelig å motivere meg for å jogge men det går litt av seg selv nå når formen gradvis har blitt bedre. Hører på musikk som jeg liker. Det som virkelig har fått meg opp i fart og gjør at det ikke er så kjedelig lenger er at jeg har begynt med intervaller. Kjører 45 sekunder med så fort jeg klarer og så 15 sekunder med sakte jogging. Holder på til jeg har klart 5 km. Etter 5 km så går jeg eller småjogger litt for å roe ned. I begynnelsen brukte jeg 45 minutter på 5 km og nå er jeg nede i 30. Vet at det ikke blir regnet som en god tid, men jeg er superfornøyd så lenge det går fremover. Begynte å jogge rett før jul.
PatrickBateman_ Skrevet 19. mai 2015 #10 Skrevet 19. mai 2015 Det er jo så kjeeedelig, haha! Men med intervaller kommer jeg vel opp i 6-7 km tror jeg. Sjelden jeg jogger over 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå