AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #121 Del Skrevet 19. mai 2015 Sånn som du gjør mener du? Anonymous poster hash: 9c2f1...079 Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: d5367...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #122 Del Skrevet 19. mai 2015 De som kaller noen gamle, har liten innsikt. Ingen er gamle. Anonymous poster hash: d1862...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 19. mai 2015 #123 Del Skrevet 19. mai 2015 Jepp, jeg er gammal og stolt av det! Det er neimen ikke alle som henger på KG når man har oppnådd en så respektabel alder som meg. Nå har jeg vært medlem her siden mange av småtassene her inne gikk på barneskolen, da, så de bør egentlig bare skygge banen. Vi gamliser var her først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 19. mai 2015 #124 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg har vært medlem her inne siden 2005, og på forum siden 1998, så jeg tror nok jeg har mer erfaring enn mange av dere under 25. Men gammel er det lenge til jeg blir enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 19. mai 2015 #125 Del Skrevet 19. mai 2015 60 åring her , har vært her siden 2008 . Men må vel ta med meg gåstolen og finne et forum som passer bedre, skjønner nå at jeg er steingammal 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 19. mai 2015 #126 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Har rett og slett vært her siden før jeg kom i over i de eldres rekker (30-årene, tydeligvis). Endret 19. mai 2015 av Biloba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 19. mai 2015 #127 Del Skrevet 19. mai 2015 Jepp, jeg er gammal og stolt av det! Det er neimen ikke alle som henger på KG når man har oppnådd en så respektabel alder som meg. Nå har jeg vært medlem her siden mange av småtassene her inne gikk på barneskolen, da, så de bør egentlig bare skygge banen. Vi gamliser var her først Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #128 Del Skrevet 19. mai 2015 TS - du vet at du nå er forpliktet til å kalle deg gammal om åtte år? Selv om dine jevngamle fortsatt kan kalle seg ungdom, så har ikke du mulighet til dette. Du er jo gammal i dine egne øyne. Anonymous poster hash: 22394...12d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #129 Del Skrevet 19. mai 2015 TS - du vet at du nå er forpliktet til å kalle deg gammal om åtte år? Selv om dine jevngamle fortsatt kan kalle seg ungdom, så har ikke du mulighet til dette. Du er jo gammal i dine egne øyne. Anonymous poster hash: 22394...12d Jeg er jo ikke gammal i mine egne øyne om 8 år. Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #130 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg er jo ikke gammal i mine egne øyne om 8 år.Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Men da er ikke dagens 33 åringer gamle heller. Eldre enn deg - ja. Men ikke gamle. Du er klar over at det er en viss forskjell på dette? Anonymous poster hash: 22394...12d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #131 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei wub wub, du liker fremdeles å spre edder og galle på KG ser jeg? Kom deg ut og få deg et liv snart kanskje? Anonymous poster hash: 4db24...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #132 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei wub wub, du liker fremdeles å spre edder og galle på KG ser jeg? Kom deg ut og få deg et liv snart kanskje? Anonymous poster hash: 4db24...668 Wub Wub er kanskje sønnen til Waco, for de som er så gamle at de husker ham. Anonymous poster hash: af5e8...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. mai 2015 #133 Del Skrevet 20. mai 2015 Dere på 33+, hvordan fant dere veien inn her? Kult å henge med "ungdummen"? Litt sånn som læreren min sa, at han følte seg ung av å jobbe på ungdomsskolen? bare lurer asså!Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Ungdummen? (Jeg visste ikke at jeg var "ungdumm"... Men det er klart. Jeg er sikkert litt dum. Og forhåpentligvis fortsatt ung.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. mai 2015 #134 Del Skrevet 20. mai 2015 60 åring her , har vært her siden 2008 . Men må vel ta med meg gåstolen og finne et forum som passer bedre, skjønner nå at jeg er steingammal 60 år!? Ja, nei. Du bør tydeligvis hute deg vekk fra Kg du også, akkurat som arten hankjønn, som heller ikke hører til her. Du må nok finne deg et seniorforum å henge på. (Når lærte du å bruke PC og Internett, forresten? Var det på et kurs på eldresenteret?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 20. mai 2015 #135 Del Skrevet 20. mai 2015 60 år!? Ja, nei. Du bør tydeligvis hute deg vekk fra Kg du også, akkurat som arten hankjønn, som heller ikke hører til her. Du må nok finne deg et seniorforum å henge på. (Når lærte du å bruke PC og Internett, forresten? Var det på et kurs på eldresenteret?) Ha, ha, nå er jeg så gammal at jeg gjør akkurat som jeg vil ! Her blir jeg og flirer av de unge tufsene som tror de vet svaret på alt Og jeg er sjøl-lært i PC og Internett , som jeg har brukt siden før år 2000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. mai 2015 #136 Del Skrevet 20. mai 2015 Ha, ha, nå er jeg så gammal at jeg gjør akkurat som jeg vil ! Her blir jeg og flirer av de unge tufsene som tror de vet svaret på alt Og jeg er sjøl-lært i PC og Internett , som jeg har brukt siden før år 2000 Tenke seg til. En antikvarisk skapning som deg selv. Det virkelige spørsmålet som "ungdummene" på Kg bør stille seg er ikke hvordan "gamlingene" fant veien til Kg, men hva de skulle gjort hvis det bare fantes fjortisser (av kvinnekjønn) på Kg.. Da måtte de skrevet enda flere tråder i sex og samliv med kleine spørsmål om barbert eller ikke-barbert mus, og bare fått svar fra jenter med like lite peiling som dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. mai 2015 #137 Del Skrevet 20. mai 2015 Akkurat fylt 30, så jeg har 3 år igjen av livet. Etter at den lokale bingohallen stengte og jeg ikke fikk eldrerabatt på kino, prøvde jeg ut internett. Det lokale eldre senteret ble lei av at jeg stadig ringte dem og skrek "Jeg skjønner ikke internett", så de anmeldte meg for å forstyrrende oppførsel. Politiet kom da på besøk og det var da jeg fikk vite om google. Jeg googlet litt og havnet her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #138 Del Skrevet 20. mai 2015 En oppdatering fra en som fylte 70 da disse "alderstrådene" poppet opp i 2011. Nå er jeg blitt 74 og er still going strong, uten rullator eller andre hjelpemidler . Datamaskiner har vært en meget vesentlig del i mitt arbeidsliv siden 70-tallet, 1970-årene altså. Ta dere en tur på teknisk museum i Oslo (eller i SV-bygget på Blindern og se det monstrøse anlegget der, hvis det fremdeles finnes) og se hvilken rivende utvikling det har vært frem til nå. Jeg husker ikke eksakt når internett ble tilgjengelig for folk flest privat, men i arbeidsforhold var det som sagt tidlig. De bærbare pc-ers inntog innvarslet en ny æra og er nå et selvfølgelig innslag i flere eksemplarer i de fleste hjem. Anonymous poster hash: c9328...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #139 Del Skrevet 20. mai 2015 Jeg er 65 og har vært her i mange år. Og jeg kan til og med google. Hvem skulle trodd det. Anonymous poster hash: 5d911...192 Ja, du er vel både 65, 25 og født i 1984, alt etter som. Gratulerer med mislykket trolletråd, den kunne blitt morsommere dersom du ikke brukte så mange innlegg på å svare deg selv. Anonymous poster hash: 81110...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #140 Del Skrevet 20. mai 2015 Ja, du er vel både 65, 25 og født i 1984, alt etter som. Gratulerer med mislykket trolletråd, den kunne blitt morsommere dersom du ikke brukte så mange innlegg på å svare deg selv. Anonymous poster hash: 81110...9f3 Kan du linke til alle innleggene du mener jeg har skrevet så jeg og andre får se dem? Anonymous poster hash: 5d911...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå