AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #101 Del Skrevet 19. mai 2015 Er det noen 60-åringer her?Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Jeg har kollegaer opp mot 67 og de har ingen problemer med å bruke avanserte programmer på pc-en, så de hadde nok klart fint å skrive innlegg på KG. Det er noen i 60-årsalderen her, en av damene ihvertfall. Anonymous poster hash: d5367...166 Jeg er 65 og har vært her i mange år. Og jeg kan til og med google. Hvem skulle trodd det. Anonymous poster hash: 5d911...192 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #102 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg er 65 og har vært her i mange år. Og jeg kan til og med google. Hvem skulle trodd det. Anonymous poster hash: 5d911...192 Kan du surfe på nettet, a?Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #103 Del Skrevet 19. mai 2015 Kan du surfe på nettet, a?Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Som dette? http://www.nettvett.no/beskytt-datamaskinen/trygg-nettsurfing Jadda, det kan jeg. Anonymous poster hash: 5d911...192 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 19. mai 2015 #104 Del Skrevet 19. mai 2015 Neida, det er jo ikke noe å være redd for, det? Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Haha, hele den retorikken din i denne tråden er i hvertfall komisk. Du er 25 år gammel lille venn, med andre ord ikke lenge til du er gammel i følge din retorikk. Hva med å bli litt voksen? Det er på tide Vil påstå det kommer helt an på om en er singel og barnløs eller ei. Er en singel og barnløs ved 33, og ikke ønsker å være det, så får en det fort veldig travelt med å få ting på plass. Anonymous poster hash: a8a32...898 Nei, det kommer ikke an på om en er singel og barnløs eller ei. Når man er 33 år gammel er man voksen ja, men ikke gammel. Barneønske eller ei har ingenting med denne saken å gjøre. At en kan føle seg stresset, ja, men fortsatt ikke gammel som den definisjonen det ble lagt til grunn for i HI. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #105 Del Skrevet 19. mai 2015 Haha, hele den retorikken din i denne tråden er i hvertfall komisk. Du er 25 år gammel lille venn, med andre ord ikke lenge til du er gammel i følge din retorikk. Hva med å bli litt voksen? Det er på tide Nei, det kommer ikke an på om en er singel og barnløs eller ei. Når man er 33 år gammel er man voksen ja, men ikke gammel. Barneønske eller ei har ingenting med denne saken å gjøre. At en kan føle seg stresset, ja, men fortsatt ikke gammel som den definisjonen det ble lagt til grunn for i HI. Skulka du skolen da de lærte deg hvordan man kan bruke hersketeknikk uten å se idiotisk ut? HahaAnonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #106 Del Skrevet 19. mai 2015 Som dette? http://www.nettvett.no/beskytt-datamaskinen/trygg-nettsurfing Jadda, det kan jeg. Anonymous poster hash: 5d911...192 Det er jo bare velstand.Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #107 Del Skrevet 19. mai 2015 Kan du surfe på nettet, a?Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Som sagt så kan jeg det. Tråden din minner forresten om denne; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=886043 Er det du som har laget den også? Anonymous poster hash: 5d911...192 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #108 Del Skrevet 19. mai 2015 Dere på 33+, hvordan fant dere veien inn her? Kult å henge med "ungdummen"? Litt sånn som læreren min sa, at han følte seg ung av å jobbe på ungdomsskolen? bare lurer asså! Det her høres litt ut som de ungene på diverse andre fora som mener at folk over 30 ikke har noe på internett å gjøre-selv om det er de ungene som kom på sist. Det passer for øvrig godt med ungdummen. Anonymous poster hash: 9c2f1...079 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 19. mai 2015 #109 Del Skrevet 19. mai 2015 Skulka du skolen da de lærte deg hvordan man kan bruke hersketeknikk uten å se idiotisk ut? HahaAnonymous poster hash: 5dd9c...192 Bare svarer deg tilbake jeg Hadde aldri om pc-bruk på skolen, vi leverte håndskrevne arbeid frem tom. vgs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #110 Del Skrevet 19. mai 2015 Bare svarer deg tilbake jeg Hadde aldri om pc-bruk på skolen, vi leverte håndskrevne arbeid frem tom. vgs! Hadde dere ikke skrivemaskin engang? Anonymous poster hash: d5367...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #111 Del Skrevet 19. mai 2015 Som sagt så kan jeg det. Tråden din minner forresten om denne; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=886043 Er det du som har laget den også? Anonymous poster hash: 5d911...192 Nei. Men takk for ny underholdning! Det her høres litt ut som de ungene på diverse andre fora som mener at folk over 30 ikke har noe på internett å gjøre-selv om det er de ungene som kom på sist. :PDet passer for øvrig godt med ungdummen. Anonymous poster hash: 9c2f1...079 Ungene som kom på sist. Du mener de som har brukt internett siden 1995 er relativt ferske i "gamet"? Jeg vet at tiden flyr når man er gammal, altså, men heheBare svarer deg tilbake jeg Hadde aldri om pc-bruk på skolen, vi leverte håndskrevne arbeid frem tom. vgs! Svarer tilbake med å være drittsekk? Joda, jeg trodde de eldre hadde lært seg folkeskikk jeg, men du er kanskje en 68'er? De er jo unntaket. Ja, vet du, jeg leverte også håndskrevne oppgaver t.o.m vgs, så vet ikke helt hva du mener? Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 19. mai 2015 #112 Del Skrevet 19. mai 2015 Hadde dere ikke skrivemaskin engang? Anonymous poster hash: d5367...166 Jo, klart vi hadde! Slikt var forbeholdt lærere og ansatte. Det samme med overhead'en. Måtte ha tillatelse til sånt! Biblioteket hadde noen få datamaskiner, men disse kunne heller ikke disponeres fritt, de var jo enestående må vite! Slikt krevde også tillatelse og at noen var der å fulgte med på bruken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #113 Del Skrevet 19. mai 2015 Jaja, nå må dere gamlingene gå å legge dere, klokka er snart tre! Anonymous poster hash: d5367...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #114 Del Skrevet 19. mai 2015 Svarer tilbake med å være drittsekk? Joda, jeg trodde de eldre hadde lært seg folkeskikk jeg, men du er kanskje en 68'er? De er jo unntaket. Ja, vet du, jeg leverte også håndskrevne oppgaver t.o.m vgs, så vet ikke helt hva du mener? Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Hun er vel rundt tredve etter som jeg har forstått. Vet du ikke hva en 68'er er? Anonymous poster hash: 5d911...192 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 19. mai 2015 #115 Del Skrevet 19. mai 2015 Svarer tilbake med å være drittsekk? Joda, jeg trodde de eldre hadde lært seg folkeskikk jeg, men du er kanskje en 68'er? De er jo unntaket. Ja, vet du, jeg leverte også håndskrevne oppgaver t.o.m vgs, så vet ikke helt hva du mener? Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Er det vanskelig å kunne utnytte språket på en slik måte at banneord ikke blir benyttet? Så fattig er ikke det norske språk, til opplysning. Er forøvrig ikke født i 68, jeg nærmer meg derimot 30 Vi hadde derimot ikke noe om pc-bruk underveis i min skolegang, derav hersketeknikker slik du påstår. Ikke mitt problem dersom du føler deg truffet og dermed må bruke slik fattig språkføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 19. mai 2015 #116 Del Skrevet 19. mai 2015 Heng på kvinneguiden siden 1984? Det er imponerende!Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Ehh? Du er jo over 30 selv da i så fall? Da kan du jo like gjerne spørre deg selv om hvordan du havnet her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 19. mai 2015 #117 Del Skrevet 19. mai 2015 Hun er vel rundt tredve etter som jeg har forstått. Vet du ikke hva en 68'er er? Anonymous poster hash: 5d911...192 Det samme tenker jeg, du har forøvrig helt rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #118 Del Skrevet 19. mai 2015 Du mener de som har brukt internett siden 1995 er relativt ferske i "gamet"? Jeg vet at tiden flyr når man er gammal, altså, men hehe Næææ. Har brukt nettet siden det kom ut jeg. Bruker begge nettene; det vi ser og det dype. Er nok mer bevandret enn det du vil bli, lille venn. Dessuten er det feil at eldre mennesker legger seg tidlig, det er på eldresentre man skal legge seg slik at sykepleierne kan sitte og skravle et par timer på kontoret. Eldre som bor for seg selv og på private eldresentre har en helt annen måte å leve på. Anonymous poster hash: 9c2f1...079 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #119 Del Skrevet 19. mai 2015 Næææ. Har brukt nettet siden det kom ut jeg. Bruker begge nettene; det vi ser og det dype. Er nok mer bevandret enn det du vil bli, lille venn. Dessuten er det feil at eldre mennesker legger seg tidlig, det er på eldresentre man skal legge seg slik at sykepleierne kan sitte og skravle et par timer på kontoret. Eldre som bor for seg selv og på private eldresentre har en helt annen måte å leve på. Anonymous poster hash: 9c2f1...079 De bør legge seg nå, så det ikke blir så mye klaging på tv-programmer og køer i butikkene. Litt hensyn går det an å ta. Anonymous poster hash: d5367...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #120 Del Skrevet 19. mai 2015 De bør legge seg nå, så det ikke blir så mye klaging på tv-programmer og køer i butikkene. Litt hensyn går det an å ta. Anonymous poster hash: d5367...166 Sånn som du gjør mener du? Anonymous poster hash: 9c2f1...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå