AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #81 Del Skrevet 19. mai 2015 Jepp, hengt her siden KG´s morgen, skiftet bruker et par ganger underveis. Hva jeg hette før? Husker ikke, jeg er så gammal at demensen har tatt meg, men jeg er her enda! Anonymous poster hash: 51878...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #82 Del Skrevet 19. mai 2015 1984? Er ikke akkurat noen kalv selv da, blir 31 i år. Anonymous poster hash: dcef5...2ee Nei, det er jo bare FØR jeg ble født ikke da jeg ble født. Og absolutt ikke hver gang jeg ble født.Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #83 Del Skrevet 19. mai 2015 Jepp, hengt her siden KG´s morgen, skiftet bruker et par ganger underveis. Hva jeg hette før? Husker ikke, jeg er så gammal at demensen har tatt meg, men jeg er her enda! Anonymous poster hash: 51878...449 Godt du henger med, og holder småtassene i skinnet. Eller gjør du ikke det? Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #84 Del Skrevet 19. mai 2015 Godt du henger med, og holder småtassene i skinnet. Eller gjør du ikke det?Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Henger ikke med. Er småtassene et nymotens ord? *tusler tilbake til heklateppet sitt* Anonymous poster hash: 51878...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 19. mai 2015 #85 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Hver lørdag har vi på seniorsenteret det vi kaller "KG-bingo". Kvelden før leverer vi inn en kupong, eller "tippelapp", som dere unge ville sagt, der vi skriver – med moderne fyllepenn, selvfølgelig, bortsett fra fhv. feltmarskalk Slagbakkens fremdeles like charmante enke Bajonette, som fremdeles sverger til sin trofaste gåsefjærpenn, et familieklenodium vi alle innerst inne misunner henne aldri så lite – hvilke sproglige krumspring vi antisiperer at vil dukke opp på dette forum i løpet av lørdagen innen klokken åtte om aftenen. Vinneren får portvin og napoleonskake. Jeg skrev med vilje dette uhyrlige ord "antisipere" siden det nettopp er slike groteske feil som morer oss mest. Stakkars fhv. konsul Fastenborg kom i skade for å si det her forleden dag, og han måtte tåle litt vennskapelig småerting av den typen ungdommen i dag med en anglisisme kaller "mobbing". Men vi må ha ham unnskyldt; gutten er jo 92. Reidigert: Komma i siste setning endret til semikolon. Endret 19. mai 2015 av Pawn Hearts 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 19. mai 2015 #86 Del Skrevet 19. mai 2015 Synes det er rart hvordan begrepet "gammel" forandrer seg med årene. Da jeg var 18 var 50 år steingammalt. Nå kjenner jeg flere som er i slutten av 40-årene, og gamle er de hvertfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. mai 2015 #87 Del Skrevet 19. mai 2015 Synes det er rart hvordan begrepet "gammel" forandrer seg med årene. Da jeg var 18 var 50 år steingammalt. Nå kjenner jeg flere som er i slutten av 40-årene, og gamle er de hvertfall ikke. Jeg har inntrykk av at man blir yngre nå enn hva man var på samme alder før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #88 Del Skrevet 19. mai 2015 Henger ikke med. Er småtassene et nymotens ord? *tusler tilbake til heklateppet sitt* Anonymous poster hash: 51878...449 Ja, en gang etter 1920. Godt aa ha handarbeide aa drive med! Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirkes Skrevet 19. mai 2015 #89 Del Skrevet 19. mai 2015 Phee. Som 32-åring er jeg ung og dermed er det helt naturlig at jeg henger med de andre ungdommene. Og jeg minnes mIRC, jeg var 13-14 og snakket med endel folk på #chatten hvorav flere var menn og damer på plussminus tretti. Og da følte jeg mer at jeg hang med dem, snarere enn omvendt. Den aldersgruppen du henvender deg til, TS, er det alderstrinnet som har vært mest online siden midten av nittitallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #90 Del Skrevet 19. mai 2015 Hver lørdag har vi på seniorsenteret det vi kaller "KG-bingo". Kvelden før leverer vi inn en kupong, eller "tippelapp", som dere unge ville sagt, der vi skriver – med moderne fyllepenn, selvfølgelig, bortsett fra fhv. feltmarskalk Slagbakkens fremdeles like charmante enke Bajonette, som fremdeles sverger til sin trofaste gåsefjærpenn, et familieklenodium vi alle innerst inne misunner henne aldri så lite – hvilke sproglige krumspring vi antisiperer at vil dukke opp på dette forum i løpet av lørdagen innen klokken åtte om aftenen. Vinneren får portvin og napoleonskake. Jeg skrev med vilje dette uhyrlige ord "antisipere" siden det nettopp er slike groteske feil som morer oss mest. Stakkars fhv. konsul Fastenborg kom i skade for å si det her forleden dag, og han måtte tåle litt vennskapelig småerting av den typen ungdommen i dag med en anglisisme kaller "mobbing". Men vi må ha ham unnskyldt; gutten er jo 92. Reidigert: Komma i siste setning endret til semilkolon. Hmm..vedder på at du har pen håndskrift!Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #91 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg har inntrykk av at man blir yngre nå enn hva man var på samme alder før. Men det tror jeg man, objektivt sett, blir også. Har du ikke sett den (hysterisk morsomme) reklamen med den 40åringen som liksom er ung? Hopper på veggene osv. God parodi på "dagens"...Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #92 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg fant Kg før jeg selv fikk barn, når jeg søkte etter bryllupstips. Eldste barn er nå 12 år, så jeg var i begynnelsen av 20-årene når jeg fant stedet. Og så har jeg bare blitt her. Er godt over 33 år nå. Anonymous poster hash: 14bf3...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #93 Del Skrevet 19. mai 2015 Phee. Som 32-åring er jeg ung og dermed er det helt naturlig at jeg henger med de andre ungdommene. Og jeg minnes mIRC, jeg var 13-14 og snakket med endel folk på #chatten hvorav flere var menn og damer på plussminus tretti. Og da følte jeg mer at jeg hang med dem, snarere enn omvendt. Den aldersgruppen du henvender deg til, TS, er det alderstrinnet som har vært mest online siden midten av nittitallet. Feil. Jeg var, og vet om mange andre som var aktive med pc siden 5-års alder Men når svigerfar på 63 år sitter og skal kløne med pc.. Nei.. Han hadde ikke forstått kg. Er det noen 60-åringer her? Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #94 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg fant Kg før jeg selv fikk barn, når jeg søkte etter bryllupstips. Eldste barn er nå 12 år, så jeg var i begynnelsen av 20-årene når jeg fant stedet. Og så har jeg bare blitt her. Er godt over 33 år nå. Anonymous poster hash: 14bf3...11a Forhåpentligvis med bryllup unnagjort? Snart kan du diskutere med eldstemann på kåge da Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirkes Skrevet 19. mai 2015 #95 Del Skrevet 19. mai 2015 Feil. Jeg var, og vet om mange andre som var aktive med pc siden 5-års alder Men når svigerfar på 63 år sitter og skal kløne med pc.. Nei.. Han hadde ikke forstått kg. Er det noen 60-åringer her? Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Jeg sa ikke at de var de eneste. Men de unge voksne, med råd til å kjøpe nyeste gadgets og interesse av å henge med, har alltid hengt med i første rekke, har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #96 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg sa ikke at de var de eneste. Men de unge voksne, med råd til å kjøpe nyeste gadgets og interesse av å henge med, har alltid hengt med i første rekke, har jeg inntrykk av. Jeg har liksom motsatt erfaring. Hadde..hva skal man si.. 79-kull osv som lærere, og yngre, i perioder. 0% av dem kunne noe om data. Ingen i familien heller. Men hey, kanskje supereksperterpå90-tallspcer som unge var et Oslo Vestkantfenomen. Hva vet vel jeg, bor ikke i Oslo engang.Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #97 Del Skrevet 19. mai 2015 Feil. Jeg var, og vet om mange andre som var aktive med pc siden 5-års alder Men når svigerfar på 63 år sitter og skal kløne med pc.. Nei.. Han hadde ikke forstått kg. Er det noen 60-åringer her?Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Jeg har kollegaer opp mot 67 og de har ingen problemer med å bruke avanserte programmer på pc-en, så de hadde nok klart fint å skrive innlegg på KG. Det er noen i 60-årsalderen her, en av damene ihvertfall. Anonymous poster hash: d5367...166 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #98 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg har kollegaer opp mot 67 og de har ingen problemer med å bruke avanserte programmer på pc-en, så de hadde nok klart fint å skrive innlegg på KG. Det er noen i 60-årsalderen her, en av damene ihvertfall. Anonymous poster hash: d5367...166 Nei, kanskje det er ..han.. Som ikke er så god på pc. Kom igjen, 60-åringer, innta kvinneguiden og sett disse obsternasige 33-åringene på plass. Eller noe. Anonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 19. mai 2015 #99 Del Skrevet 19. mai 2015 Denne tråden gir meg noen kraftige assosiasjoner til det video-klippet her: Ungdomma e ekspærta på pc'a og data! Og knytte nøtt i tråda med utenlandske stata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #100 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg ser ikke på Tande P, men skjønner at den eldre garde finner ham uimotståelig med sin ungdummelige sjarmeAnonymous poster hash: 5dd9c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå