AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har spist 2 kakestykker i dag etter gårsdagens kake som ville vært ødelagt om de ikke ble spist i dag, så nå er jeg så lei av kake at jeg ikke orker å tenke på det en gang. Veldig uvant, for jeg fantaserer om kaker titt og ofte vanligvis Men dagens cravings hos meg er macaroni med masse ost og masse ketchup og pytt i panne som jeg da lager med poteter, ost og skinke. Orker ikke lage pytt i panne siden vi har spist en vanlig middag i dag, så tror jeg skal lage meg litt macaroni med ost. Til de som vil påpeke at det er usunt så spiser jeg så lite at jeg må drikke næringsdrikker, så jeg kan spise hva jeg vil og hvor mye jeg vil. Det er forøvrig helt uvant at jeg faktisk har lyst på mat i det hele tatt! Så hurra! Jeg spiser forøvrig ikke mer enn noen biter før jeg er mett. Så jeg lurer på hva dere craver etter i dag? Anonymous poster hash: 20ad8...db0
grrwaffmjau Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Bra du har matlyst og koser deg med god samvittighet dagens cravings for min del idag er iskaffe cappuccino fra tine, og den cravingsen har blitt tilfredsstilt 😍
Vorin Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Melkesjokolade! Det ligger en halv plate i kjøleskapet fra besøket jeg hadde i helgen som frister meg hver gang jeg går i kjøleskapet.
_LanciA_ Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Jordbær med melis og soyamelk ✔ Måtte bare Endret 18. mai 2015 av _LanciA_
Fredsmegleren Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Halvstekt løk kl 8 om kvelden. Nei er ikke gravid.
PatrickBateman_ Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Pepsi Max, kaffe og sjokolade på skolen... Prøver å spare penger, så ble ingen av delene
Gjest Saxofon Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Vært syk i forrige uke og dårlig matlyst så når jeg fikk sug på berlinerboller, ja da ble det berlinerboller!
Kjibba Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Kavring med Brelett 😅 -Og avokado med sitronpepper og rømme ❤️ Endret 18. mai 2015 av Kjibba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå