AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Jeg er ei jente 20 år - 170 høy og veier 62 kg. Er svært aktiv og trener i gjennomsnitt 4 ganger i uka. Jeg har svært lite fett på kroppen, men kunne gjerne tenkt meg å gå ned til 58 kg. En stund siden vekten viste det tallet nå, men jeg var svært fornøyd med kroppen min den gangen - og ønsker derfor å gå ned igjen. 4 kilo høres veldig lite ut, men jeg sliter virkelig. Spiser omtrent 1600 kcal til dagen, men vekten reduseres likevel ikke noe særlig. Skjønner ikke hva det er jeg gjør galt. Er det noen som har råd eller erfaringer rundt dette? Takker på forhånd! Anonymous poster hash: a41ae...4fe
Rast Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Hvorfor skal du gå ned i vekt om du har svært lite fett på kroppen? Da må du ta av muskler, og det er dumt for helsa. Tallet på vekta sier ingenting om helse og fettprosent, så ikke tenk på det. Om du vil ha bedre utbytte av treningen bør du øke kaloriinntaket også. Mer mat til musklene = sunnere, sterkere og finere kropp. Som kanskje er tyngre, men hva har det å si når man ser bedre ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå