Gå til innhold

Balmain x H&M


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er skjørtet rødt eller oransje? Fint om det er rødt synes jeg.. Ellers googlet jeg litt så jeg fikk se litt mer av plaggene, og likte toppene med brokademønster, det samme med den grønne/svarte kjolen med brokademønster, likte også blusen med perler hadde den ikke hatt slike lommer fremme, og den silkebuksa, men vet ikke helt hvor fin den ville vært på i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 94a1d...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var egentlig litt skuffa over kolleksjonen, får litt 80-talls Dynasti følelse over det hele. Ikke min greie i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Det er noen plagg som funker, men da må det stå alene eller kombineres med noe veldig enkelt. Var ganske mye glorete, men ingenting slår h&m og Versace samarbeidet :P Huff, svir ennå i øynene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen plagg som funker, men da må det stå alene eller kombineres med noe veldig enkelt. Var ganske mye glorete, men ingenting slår h&m og Versace samarbeidet :P Huff, svir ennå i øynene.

Ahahahah, jeg vet! Husker spesielt godt den mini mini kjolen som var knallgul, som flere bekjente gikk med :P Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at plaggene fint kan brukes ene og alene, og ikke nødvendigvis sammen som i kollesksjonsbildene, men synes også mye av det var veldig fint, og mye av det var faktisk en litt billigere versjon av deres saker rett fra catwalken! Det er ikke verst!



Anonymous poster hash: 94a1d...411
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig skuffet. Hadde høye forventninger, men kommer nok ikke til å kjøpe noe. Eneste jeg likte var den blazeren som Jenner har på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom

Syns dette sammarbeidet er mye finere enn tidligere de har hatt, men fortsatt ikke heeeelt på topp. Prisene på mye av det er jo helt syke også.. Kommer nok ikke til å kjøpe. Selv ikke med rabattene jeg får på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig herrekolleksjonen var finest jeg. Kunne også tenkt meg en av kjolene, men syns de ble for dyre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen plagg som funker, men da må det stå alene eller kombineres med noe veldig enkelt. Var ganske mye glorete, men ingenting slår h&m og Versace samarbeidet :P Huff, svir ennå i øynene.

For ikke å snakke om Anna Del Russo samarbeidet! Ikke fin kolleksjon haha

Endret av skravlebøtte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ventet på denne kolleksjonen LENGE nå... Synes det er en kolleksjon med mye kult, og mye min stil, men er ikke spesielt fornøyd med prisene...

 

http://blogg.aftenbladet.no/motebloggen/2015/10/20/balmain-x-hm-kolleksjonens-dyreste-plagg-koster-4999/#.VigU_7Tt-vs

 

Fant dette, her er prisene på noen av plaggene.

 

Sikler på den blazeren med perler(?), den grønne/sorte kjolen pluss mer. Elsker Balmain!! Det er originalt, men ser at man skal måtte betale litt... Ikke uventet.

Anonymous poster hash: a273a...631

 

 

Oi, oi oi ... Dette pendlet vilt mellom "ganske fint" og "reint for grønnjævlig". Jeg kunne kanskje gått med den grønne og sorte kjolen eller den sorte kåpen. Skinnjakka likte jeg veldig godt. Sånn ellers var det alt for mye perler og militærpreg for min smak, jeg huske 80-tallet alt for godt til å gå en runde til med den stilen der.  Og av herreklærne ... Ulljakka til 1499 og genseren til 299 var noe jeg godt kunne tenke meg å se mannen min i, men til gjengjeld var begge så nøytrale at de kunne kommet hvor som helst fra. 

 

Ellers var det mye grellt - fuskepelsjakkene og de perlebroderte klærne ville jeg ikke blitt sett død i. Og om mannen min hadde kommet hjem med kjeledressen, skinnjakka med løvehode og "ordensstriper" eller den svarte matadorjakka hadde jeg ringt etter ambulanse på flekken.  :fnise:

Anonymous poster hash: 506ee...f19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo helt umulig å få tak i de kolleksjonen HM er ute med...Nettsiden blir overbelastet fra første sekund og etter 5 min er alt utsolgt og det er lange køer fra åpning (jobber ikke folk?) på butikkene. Skjønner ikke hvordan folk ordner det



Anonymous poster hash: f2c63...7e2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg det var mye hummer og kanari, eller hva man nå sier.. Noen fine ting, mye rart, og totalt sett temmelig stive priser. Men akkurat det med prisingen har jeg merket meg det siste året på H&M, altså at plaggene blir litt og litt dyrere. Da jeg var i Oslo nylig og gikk innom den store H&M-en på Karl Johan syntes jeg at prisene på ALT var blitt skrudd ganske markant opp siden sist jeg var i en fysisk H&M-butikk. 5-600 kr for et helt enkelt skjørt? Prisen på dette designsamarbeidet synes jeg også er litt i overkant. Greit at det er Balmain som har designet plaggene, men produsenten er fortsatt H&M..

 

Når det gjelder kolleksjonen er jeg fan av militærinspirerte jakker, men det har også noe å gjøre med at jeg med mine skuldre og generelle kroppsfasong kler overdeler som er innsvingte i midjen og som gjerne markerer skuldrene - jeg kler IKKE oversized-plagg for å si det sånn.. :fnise: 

 

Den svarte kåpa til 1.799.- kunne jeg likevel ha tenkt meg, da den har litt baggy fasong uten at den er mega-oversized, men fortsatt litt. Men det spørs vel om den kanskje er litt "too much" over skuldrene for meg uansett, dessverre. Likte også den svarte silkeblusen med "perle"-broderier på armene, og synes i grunn ikke prisen på akkurat den var helt ille, selv om 999.- er mer enn nok. 

 

Jeg synes kanskje at det å selge en topp H&M-produsert topp til den nette sum av 3.499.- er dagens overkill. Du kan få flere plagg av vesentlig bedre kvalitet i andre butikker til slike priser. Er også enig i at herrekolleksjonen var fin. Og er du mann kan du få en GENSER til 200 spenn mindre enn hva jeg som kvinne må ut med for en tynn, enkel bluse.. Dessuten funderer jeg litt på om ikke den marienblå ulljakka som egentlig er en del av herrekolleksjonen, eller den lange grønn/grå ullkåpa kanskje kunne sett bra ut på meg likevel. Men som andre har nevnt over her så blir nettsidene alltid så overbelasta uansett på disse slippdagene at det er ikke noen vits i å bunkre seg foran pcen uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig utdatert. Han må finne på nye nytt snart. 



Anonymous poster hash: 9573c...57a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var litt kardashian over hele greia :P men noen ting kunne jeg tenkt meg...men overnatter ikke utenfor for å si det sånn

Anonymous poster hash: 10964...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det kommet flere bilder av høyere kvalitet på H&M. Hva syntes dere? Var et par plagg som var litt greie, men ikke noe jeg kunne tenkt å kjøpt meg. Hvertfall ikke til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg lika fleire av plagga, eg, men eg treng ikkje nye klede, så kjem ikkje til å kjøpe noko. Eg lika den perlebroderte blusen, fleire av kjolane og det raude silkeskjørtet. Men som sagt, eg har dei kleda eg treng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner at kolleksjonen har vokst litt på meg. Har veldig lyst på den grønne fløyeskjolen og remsesandalene..Noen som vet om de blir vanskelig å få tak i på nett? Har aldri handlet kolleksjonene før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har bestemt meg for at jeg vil ha den grønne fløyelskjolen, men må handle på nett i år, så tipper jeg ikke får tak i den. Ser ut til at det er en del som er interessert i den, dessverre. Jeg dør egentlig litt av den grønne paljettkjolen, men kommer vel aldri til å få brukt den, så får vel bare la den gå..

Skal se litt nærmere på herrekolleksjonen siden det er mange som liker den. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har bestemt meg for at jeg vil ha den grønne fløyelskjolen, men må handle på nett i år, så tipper jeg ikke får tak i den. Ser ut til at det er en del som er interessert i den, dessverre. Jeg dør egentlig litt av den grønne paljettkjolen, men kommer vel aldri til å få brukt den, så får vel bare la den gå..

Skal se litt nærmere på herrekolleksjonen siden det er mange som liker den. :) 

Er det større sjanse å få tak i den i butikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...