Gå til innhold

Balmain x H&M


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt skuffa over å ikke ha fått tak i kåpa, syyyyyyt. Men nekter å betale trippel pris på Finn. 

Hvis du gir det litt tid så går nok prisen ned;)

 

En bekjent av meg var så heldig at hun fikk tak i det meste derfra, i håp om å få solgt de videre på finn til dobbelte/trippelpris. Hun fikk bare solgt skoene til dobbelpris, men de andre har ingen kjøpt enda. Hun har både fuskejakka og kåpen i strl 38 og 42. Hun bruker normalt 42, altså 44 i balmain størrelse. Hun har dårlig råd og betalte med kredittkort.   Karmaaaa:)

 

Anonymkode: db30d...2d2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du gir det litt tid så går nok prisen ned;)

 

En bekjent av meg var så heldig at hun fikk tak i det meste derfra, i håp om å få solgt de videre på finn til dobbelte/trippelpris. Hun fikk bare solgt skoene til dobbelpris, men de andre har ingen kjøpt enda. Hun har både fuskejakka og kåpen i strl 38 og 42. Hun bruker normalt 42, altså 44 i balmain størrelse. Hun har dårlig råd og betalte med kredittkort.   Karmaaaa:)

 

Anonymkode: db30d...2d2

Ja, regner med det. Eller så finner jeg noe annet i bedre kvalitet til ca samme pris. :)

Haha, er det mulig? Håper hun ikke blir kvitt en dritt! Sorry meg altså, men å kjøpe bare for å selge til blodpris på Finn provoserer meg skikkelig. Er jo noe annet om man legger det ut fordi det ikke passet. Den kåpen skulle vært min! Jeg bruker 36 til vanlig og måtte sikkert hatt 38 i balmain. Men gidder ikke kjøpe av sånne som henne. Så viktig er det ikke. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner med det. Eller så finner jeg noe annet i bedre kvalitet til ca samme pris. :)

Haha, er det mulig? Håper hun ikke blir kvitt en dritt! Sorry meg altså, men å kjøpe bare for å selge til blodpris på Finn provoserer meg skikkelig. Er jo noe annet om man legger det ut fordi det ikke passet. Den kåpen skulle vært min! Jeg bruker 36 til vanlig og måtte sikkert hatt 38 i balmain. Men gidder ikke kjøpe av sånne som henne. Så viktig er det ikke. :)

Jeg tenker å kjøpe den kåpa av henne etterhvert, men venter til hun er desperat nok. 

 

Hun la ut klærne på facebooken sin, men av de som har giddet å svare har like dårlig råd som henne. Hun kommer nok ikke til å kjøpe designerklær fra HM igjen. 

Anonymkode: db30d...2d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding i dag om at pakken var sendt. Gleder meg som et lite barn :danse: Håper virkelig skoene passer og ikke er for små. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding i dag om at pakken var sendt. Gleder meg som et lite barn :danse: Håper virkelig skoene passer og ikke er for små. 

Hvordan var klærne? :)

Anonymkode: 6f37c...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var klærne? :)

Anonymkode: 6f37c...2a1

Skoene passet perfekt, utrolig fine :) 
Mens kjolen var litt for liten til meg, men det gjør ingenting for jeg driver og slanker meg så en eller annen gang kommer den også til å passe :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Den 6. november 2015 at 17.52, AnonymBruker skrev:

 

(Var ikke meningen å sitere)

Noen som har de hvite og sorte t-skjortene med balmain Paris på? Hvordan er de i størrelse og kvalitet? Skulle ønske jeg fikk tak i de i str xs 😡

Anonymkode: c7173...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

(Var ikke meningen å sitere)

Noen som har de hvite og sorte t-skjortene med balmain Paris på? Hvordan er de i størrelse og kvalitet? Skulle ønske jeg fikk tak i de i str xs 😡

Anonymkode: c7173...ad3

Det står ikke Balmain Paris på de skjortene som ble solgt i Norge, men Balmain Europe... Litt skuff!

Størrelsen er normal til litt liten. Kvaliteten helt normal.

Anonymkode: 6cbc3...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...