AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Jeg er overvektig, men spiser ikke så mye til vanlig. Men i dag så har jeg spist en god del, og jeg føler får å spy. Jeg vil ha det utav kroppen, jeg skjelver for jeg føler meg så skitten innvendig og stappfull. Det jeg har spist idag er: Frokost: Lunsj: Middag: en kjøttkake, en gulrot, en potet. Har spist litt dritt innimellom; 2 sandwich is 1 håndfull potetgull Et eple Jeg føler meg så stappfull av jeg spyr snart. Har mat langt oppi halsen. Dette skjer vær gang jeg spiser mer enn bare middag! Hva er det som feiler meg?!!! Er det normalt å reagere slik av å spise?? Anonymous poster hash: e676d...a92 1
FruHudson Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 (endret) Nei, det er ikke normalt å reagere slik. Dessuten har du ikke spist så utrolig mye. Du har nok utviklet et anstrengt og usunt forhold til mat, og burde oppsøke hjelp før det blir verre. Lykke til. Endret 17. mai 2015 av FruHudson 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 jeg synes det ser ut som du spiser for lite. Noen ganger blir jeg kvalm når jeg spiser vis jeg feks ikke har spist frokost også skal ha lunsj..føles ut som jeg blir altfor mett veldig fort. det beste er å spise med gjvne mellomrom for å unngå det. uten om det tror jeg du må rette på noe i hodet(tankegangen).du har ikke spist så mye at du burde bli kvalm. Anonymous poster hash: 19027...ecd
Gjest Chloe87 Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Jeg vil anbefale deg å få profesjonell hjelp, det skal ikke være som dette.
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Jeg er overvektig, men spiser ikke så mye til vanlig. Men i dag så har jeg spist en god del, og jeg føler får å spy. Jeg vil ha det utav kroppen, jeg skjelver for jeg føler meg så skitten innvendig og stappfull. Det jeg har spist idag er: Frokost: Lunsj: Middag: en kjøttkake, en gulrot, en potet. Har spist litt dritt innimellom; 2 sandwich is 1 håndfull potetgull Et eple Jeg føler meg så stappfull av jeg spyr snart. Har mat langt oppi halsen. Dette skjer vær gang jeg spiser mer enn bare middag! Hva er det som feiler meg?!!! Er det normalt å reagere slik av å spise?? Anonymous poster hash: e676d...a92 Du er på full fart inn i en spiseforstyrrelse og det lureste du gjør vil være å ta en prat med noen innen helsevesenet som du stoler på slik at du kan få hjelp til å ordne både tankene dine og maten din.
Gjest Tekola Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Anbefaler deg å ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å føle deg bedre, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå. Mvh Tekola, admin.
Anbefalte innlegg