AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Hei, jeg har en bmi på 17,07, med flat rumpe og beinete kropp da jeg har ganske grov bygning. Vil begynne med styrketrening og få tilbake musklene jeg en gang hadde, men lurer på hvordan jeg skal gå frem mtp. Kosthold. Jeg jobber tre dager i uka i en butikk hvor jeg plasserer varer, så blir endel tunge løft og mye gåing. De resterende dagene i uka går jeg turer på +- 4km. Spiser 1700kcal daglig og holder vekta på det, har vurdert å øke men syns det er skummelt mtp at jeg er så lav (155cm, 41kg). Spiser sunt og variert og har allerede vanskelig for å fylle opp kaloriene. Har ordnet meg ett treningsprogram med fokus på styrke på hele kroppen, skal starte veldig pent med kroppsvekt som vekt, og legge på vekter etterhvert. Men hvor mange kalorier burde jeg spise daglig? Er så redd for å ese ut, da jeg egentlig er veldig fornøyd med kroppen min med unntak av tynne armer og flat rumpe. Håper virkelig noen har noen gode råd Anonymous poster hash: eb96b...ba7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Prøv fitnessbloggen.no Anonymous poster hash: 3fee6...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå