AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Har problemer med å greie å spise nok, spesielt på treningsdager. Teller kaloriene jeg får i meg, men det ender som regel rundt 1500-1700kcal, noe som er for lite da jeg skal bygge muskler. Jeg er jente, 173 høy og 68kg. Jeg er i tillegg fryktelg dårlig til å spise frokost. Trener ofte om morgenen, og da er det titt og ofte at jeg trener uten mat i magen. Vet det er dumt. Men er ikke sulten om morgenen i tillegg til at jeg gjerne har det litt travelt med å levere barn i barnehagen før jeg kjører på treningssenteret. (Liker best å trene dager jeg jobber kveld) Så, en gainer vil være greit for meg tror dere? Anonymous poster hash: 8d250...118
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Joda, sikkert. Enhver form for drikkbare kalorier er jo gjerne mer lettvint å få i seg. Næringsdrikker fra apoteket eller smoothies er også kjekke måter å fylle på litt ekstra kalorier. Anonymous poster hash: 3a341...eb6
FitnessIna Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Det er ikke noe problem å trene uten mat i magen, så tanken om at det er dumt kan du bare slå fra deg Gainer funker bra, ja - men du kan også lage en shake selv. Banan, helmelk, peanøttsmør og kakaopulver skal visstnok være en supergod blanding, med mye kcal som vil hjelpe deg med å bygge muskler
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Kjøp deg heller næringsdrikk fra apoteket og bruk den til frokost. Anonymous poster hash: 83e42...a6f
Trampe23 Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Det er ikke noe problem å trene uten mat i magen, så tanken om at det er dumt kan du bare slå fra deg Gainer funker bra, ja - men du kan også lage en shake selv. Banan, helmelk, peanøttsmør og kakaopulver skal visstnok være en supergod blanding, med mye kcal som vil hjelpe deg med å bygge muskler Er den shaken god? Kan kakaopulver erstattes med sjokoladeproteinpulver?
FitnessIna Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 (endret) Er den shaken god? Kan kakaopulver erstattes med sjokoladeproteinpulver? Det kan det, ja Jeg har ikke prøvd den selv fordi jeg får i meg nok kcal gjennom mat - men ser ikke hvordan banan, melk, nøttesmør og sjokoladesmak kan bli noe annet enn godt. Endret 24. mai 2015 av FitnessIna
Trampe23 Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Det kan det, ja Jeg har ikke prøvd den selv fordi jeg får i meg nok kcal gjennom mat - men ser ikke hvordan banan, melk, nøttesmør og sjokoladesmak kan bli noe annet enn godt. Okei. Takk 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå