AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Jeg tenker å prøve å få barn om ca. 1 år, og jeg har lyst å trene meg litt opp før den tid. Jeg er er ca. 60kg og jeg er 1.63 høy. Er slank, men har litt lovehandles og er litt slapp i fisken. Grunnet en skade skal jeg ikke gå/jogge på asfalt eller løfte noe. Er det noen som har tips til gode øvelser jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 2ddeb...6fe
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Har du mulighet for å trene på senter? Nei, dessverre Anonymous poster hash: 2ddeb...6fe
FitnessIna Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 For det første, anbefaler jeg deg å skaffe to treningsstrikker, for det kan du komme langt med. Et minband, som f.eks kan festet under knærene når du gjør knebøy/hip-thrust, og en litt større slik at du kan utføre pallof-press ol. Legger ved linker til bilder av begge En kettlebell vil også hjelpe deg på lang vei. Hjemme kan du få gjort mye - det viktige er å fokusere på progresjon. Det vil si at du må legge til ekstra vekt (fulle vannflasker? kettlebell?), utføre fler repetisjoner per sett eller totalt. Det er hva som gjør at kroppen din tilpasser, og endrer seg. Du kan gjøre mange fine øvelser hjemme - knebøy (med mini-band rundt knær), glute bridge (med mini-band rundt knær), push-ups, bulgarske utfall, vanlige utfall, biceps-curl med fulle flasker, pallof press (med strikk), kettlebell-swing om du har en kettlebell, sidehev med vannflasker osv. Sjekk ut www.fitnessbloggen.no og finn øvelsene jeg nevnte inne på øvelsesguiden deres. https://home.livefit.com/accessories/resistance-bands-and-tubing/exercise-bands-mini-bands-level-3-copy/- minibands http://www.x-life.no/products/jump-stretch-band-level2- treningsstrikk. Nevner også at du bør fortsette å trene selv når du blir gravid! Dette gjør både svangerskap og fødsel lettere og mindre stressende både for mor og den lille. Send meg en melding om du lurer på noe mer! 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Oi, tusen takk for fyldig svar! Dette blir spennende Det som er så dumt, er at jeg ikke kan løfte noe som helst med armene :/ Er redd jeg vil få så dårlig effekt av treningen da, når jeg ikke gjøre den lille ekstraAnonymous poster hash: 2ddeb...6fe
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Det har jeg også tenkt, satser på å starte prøvingen om ca ett år. Har planer om å bli flink på knipeøvelser i alle fall. Anonymous poster hash: 17c8a...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå