LoveTrain Skrevet 23. august 2015 #81 Del Skrevet 23. august 2015 Hvordan går der her? Har du fått snakket med NAV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 23. august 2015 #82 Del Skrevet 23. august 2015 Og snart skal du vel på ul? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tianna Skrevet 27. august 2015 Forfatter #83 Del Skrevet 27. august 2015 Hvordan går der her? Har du fått snakket med NAV? Hei Har endelig fått alle papier nå, så får sendt inn i morgen.. tar nå 2-3 mnd til før jeg fåt lønn! men skal da på en jobb intervju neste uke! så håpe håpe :D Og snart skal du vel på ul? Eller? Ja, nå har jeg sett babyen min! :D Var så nervøs før time, men da jeg fikk se at det faktsik var en liten der, men er bankene hjerte ble jeg litt roligre ja! og at jeg var en uke lengre frem, var helt supert!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. august 2015 #84 Del Skrevet 27. august 2015 Så digg at alt er bra. Hvor langt på vei er du nå da? Du må få laga deg ticker Jeg liker å ha kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tianna Skrevet 1. september 2015 Forfatter #85 Del Skrevet 1. september 2015 Så digg at alt er bra. Hvor langt på vei er du nå da? Du må få laga deg ticker Jeg liker å ha kontroll Hehe er 9+3 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 24. september 2015 #86 Del Skrevet 24. september 2015 Heisann Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tianna Skrevet 28. september 2015 Forfatter #87 Del Skrevet 28. september 2015 Heisann Hvordan går det med deg? Hei hei Er ikke ofte innom her mer jeg gitt... så lett å bare bruke fb nå Men går veldig bra :) 13+2 nå, og magen har kommet! Kjente faktsik første spark på lørdag! :D Gleder meg bare til å bli større.. hehe Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 28. september 2015 #88 Del Skrevet 28. september 2015 Wow.. Du er jo langt over 12 uker nå jo Så bra da Jeg er 18 uker i morgen. Synes virkelig tiden begynner å fly unna nå altså. Henger du bare i fb gruppen for aprilgjengen? Må henge litt mer her inne også da. Er jo her det skjer hehe.. Jeg skal på første JM kontroll i morgen, har du bestil JM kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tianna Skrevet 30. september 2015 Forfatter #89 Del Skrevet 30. september 2015 Wow.. Du er jo langt over 12 uker nå jo Så bra da Jeg er 18 uker i morgen. Synes virkelig tiden begynner å fly unna nå altså. Henger du bare i fb gruppen for aprilgjengen? Må henge litt mer her inne også da. Er jo her det skjer hehe.. Jeg skal på første JM kontroll i morgen, har du bestil JM kontroll? Ja men synes tia går sakte.. hehe Har du ikke vært hos jm før nå? Jeg var på min første jm sist uke, og har min andre time om noen uker allerde vært på 2 ul også! hihi... Tok litt tid før jeg forsto at det faktsik skjedde! haha Men du har vært på ordinær ul heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 30. september 2015 #90 Del Skrevet 30. september 2015 Ja men synes tia går sakte.. hehe Har du ikke vært hos jm før nå? Jeg var på min første jm sist uke, og har min andre time om noen uker allerde vært på 2 ul også! hihi... Tok litt tid før jeg forsto at det faktsik skjedde! haha Men du har vært på ordinær ul heller? Jeg synes nok tiden går fortere fordi jeg har en travel treåring som spinner rundt her Pluss jobben da. Hvordan går jobbjakten din? Nei, var første time hos JM i går. Jeg skulle egentlig hatt for to uker siden, men da hadde helsestasjonen klart å slette timen min.. Så jeg satt der og glodde i 20 min før jeg spurte og de ikke fant noe på meg Var veldig skuffa der og da, men de to ukene frem til neste timen gikk egentlig ganske fort 2 ul allerede? Privat da eller? Jeg tror ikke jeg skjønte dette sist eller nå før jeg kjenner liv. Nå dundrer det i vei inni magen ca hver dag Skal på OUL 12 oktober. Legen var treg med å sende henvisningen, så da fikk jeg ikke før jeg er 20 uker. Helt greit for min del. Jeg er overraskende lite utålmodig denne gangen Når skal du på OUL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tianna Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #91 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg synes nok tiden går fortere fordi jeg har en travel treåring som spinner rundt her Pluss jobben da. Hvordan går jobbjakten din? Nei, var første time hos JM i går. Jeg skulle egentlig hatt for to uker siden, men da hadde helsestasjonen klart å slette timen min.. Så jeg satt der og glodde i 20 min før jeg spurte og de ikke fant noe på meg Var veldig skuffa der og da, men de to ukene frem til neste timen gikk egentlig ganske fort 2 ul allerede? Privat da eller? Jeg tror ikke jeg skjønte dette sist eller nå før jeg kjenner liv. Nå dundrer det i vei inni magen ca hver dag Skal på OUL 12 oktober. Legen var treg med å sende henvisningen, så da fikk jeg ikke før jeg er 20 uker. Helt greit for min del. Jeg er overraskende lite utålmodig denne gangen Når skal du på OUL? Hei! lenge siden jeg har vært her gitt.... Allt bra? Ja jeg har hatt en privat, og spurte om å få en til av legen for jeg var så redd for at det var noe galt, så fikk en time Nå er det 16 dager til OUL ( 12.11) gleder meg så mye! Men i dag sparker det så mye!! For en fantastisk følese :D hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 26. oktober 2015 #92 Del Skrevet 26. oktober 2015 Så gøy å høre fra deg. Du må jo henge her mer. Komme med updates vettu Ikke lenge igjen til OUL da. Så morro. Skal dere vite kjønnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå