AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Jeg trenger å stramme opp litt, og fåbort litt fett.. Vil sykling være greit til dette? Alternativet er trilleturer med vogn.. Tenker sykling med mini i sykkelsete bak på sykkelen:) Er sykling effektivt til å brenne fett? Anonymous poster hash: 1f689...9ed
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Sykling er en veldig fin form for fettforbrennende trening siden det er relativt lett å holde på over litt lenger tid. Med sykkelvogn er det enda bedre trening. Anbefaler å kjøpe vogn istedenfor sete. For oppstramming bør du trene tung styrketrening. Anonymous poster hash: 891e5...669
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Sykling er en veldig fin form for fettforbrennende trening siden det er relativt lett å holde på over litt lenger tid. Med sykkelvogn er det enda bedre trening. Anbefaler å kjøpe vogn istedenfor sete. For oppstramming bør du trene tung styrketrening.Anonymous poster hash: 891e5...669 Så bra! Da blur det lange sykkelturer på oss fremover, nå som været er så fint:) Jeg har sykkelvogn også, men mini er så liten enda, (16 mnd) at jeg føler jeg har bedre kontroll i sykkelsete.. Men hvor mange kalorier bruker jeg egentig på å sykle? Om jeg sykler ca 2mil? Er 168 og 65kg. Anonymous poster hash: 1f689...9ed
OPIgirl Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Så bra! Da blur det lange sykkelturer på oss fremover, nå som været er så fint:) Jeg har sykkelvogn også, men mini er så liten enda, (16 mnd) at jeg føler jeg har bedre kontroll i sykkelsete.. Men hvor mange kalorier bruker jeg egentig på å sykle? Om jeg sykler ca 2mil? Er 168 og 65kg. Anonymous poster hash: 1f689...9ed Det kommer an på hvor høyt opp i puls du kommer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå