Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min verste date må uten tvil være med en tysker jeg matchet med på Tinder. Dette er noen år siden. Jeg hadde nettopp flyttet til Spania på utveksling og ensom som jeg var lastet jeg ned Tinder rimelig kjapt. Matchet så med denne tyskeren, la oss kalle han Georg, og etter 2 dager ba han meg med på date. 

Vi møttes på en bar. Allerede da jeg traff han syntes jeg det var noe rart med han. Jeg fikk liksom ikke blikkontakt. Vi satte oss ned og han gikk bort til baren for å kjøpe øl. Han kom så med ølen og vi ble sittende og småsnakke i kanskje 3 minutter. Fikk ikke blikkontakt mens vi snakket heller. 

Så fikk han en telefonsamtale og gikk ut av baren. Jeg ble sittende der i kanskje 15 minutter før jeg gikk ut. Fant han ikke. Plutselig kom 3 gutter mot meg og spurte om jeg var på date med denne tyskeren. Jeg sa jo det var jeg, men han bare forsvant. De humret litt og sa noe sånn "Ja, nei sånn er Georg". Jeg ble stående der, veldig forvirret og ville bare gå hjem. De 3 vennene tilbydde meg å kjøre meg hjem. Var ung og dum og syntes det var i orden. I det vi satte oss i bilen kom Georg stormende og begynte å hamre på bilvinduet... Har aldri vært så redd i hele mitt liv! NÅ fikk vi blikkontakt og øynene hans var helt røde og ville. 

Heldigvis for meg var de vennene hyggelige. De kjørte meg hjem og ikke noe mer enn det. Lurer fremdeles på hva som feilte denne Georg..

Anonymkode: 3f1a7...757

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg var på konsert på Rockefeller og møtte en som hadde lyst til å komme på date. Det vil si fra Oslo for å gå på kino med meg på Hamar...

Vel. Han kom da. Noe forsinket. Men vi så da filmen, og han hadde lyst til å se huset mitt. OK for meg. 

Etter å ha pratet litt om løst og fast noen minutter, fortalte han meg at han bodde i en hytte i skogen uten innlagt vann og strøm. Spare penger... Deretter lurte han på om vi ikke skulle gå på soverommet. Jeg sa nei, og etter to minutter dro han tilbake til hytta i skogen. 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tinderdate for første (og siste gang) han hentet meg hjemme og vi reiste for å spise! Han pratet kun om materialistiske ting som huset sitt, teslaen sin osv osv før han greide å spy ut:

Jeg er sikker på at du hadde kommet veldig godt overens med mammaen min

Jegvisdte ikke hva jeg skulle si, og jeg var jo stuck siden han hadde hentet meg å. 

Han kjørte meg hjem og det ble med det 😅👏🏽

Anonymkode: f2c83...0d1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Var på én date før jeg møtte samboer. Det var ganske.. vel.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Han var ikke interessert i å prate om noe annet enn seg selv. Han kunne for eksempel spørre meg om noe for så å vinkle det til seg selv igjen. Jeg begynte til slutt å bli lei og prøvde å snakke om noe helt annet, tror det var en film som skulle komme snart. Da avbrøt han meg for å fortelle om stereo-anlegget sitt og at det var så sinnssykt bra. Og hadde han først begynt å prate, så var det ikke mulig å slippe til. Plutselig begynte han å bable om at han var tidligere rusmisbruker og fortalte om de sykeste hasj-trippene sine. Da ble jeg litt redd.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.2.2019 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Hvordan i helvete får sånne folk seg tinder-date?! Og her er sitter man singel og sint!

Kanskje alle er sånn uten å merke det selv 😕

Anonymkode: 2b79b...5d3

Det er bare å date det så kommer det sikkert et innlegg her og. Antagelig om en som møtte en fyr som var sint og desperat og hatet kvinner men som kaller seg selv snill gutt😉

Anonymkode: 91490...779

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Refresher denne siden kontinuerlig, i frykt for å se min date poste noe her. 🙂 

Anonymkode: 46099...6f9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste date var en jeg traff på sukker. Vi hadde tekstet litt i forkant, og han virket helt grei. Da jeg møtte ham så viser det seg at han er døv. Etter det fikk «pinlig stillhet» ny betydning...

Noen ting bør man kanskje forberede en date på😳

Anonymkode: e37df...8e0

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke daten i seg selv men det som skjedde etterpå. 

Ble kjent med en gutt på Nettby for de som husker den siden. Vi avtalte å møtes og jeg husker jeg syntes det gikk sååå bra, og jeg ble skikkelig betatt av han. Følte jeg fikk samme signaler tilbake også. Vi hang sammen mye lengre enn vi hadde avtalt, han snakket om fremtiden og sånne ting. Jeg var helt i himmelen. 

Etterpå ble det mye mindre med mld, selv om han fremdeles virker interessert. Jeg prøvde å være litt frempå men det var liksom ikke det samme som tidligere. 

Litt etterpå var det et russearrangement hvor jeg deltok, og hvem støter jeg på der? Jo han. Jeg skulle akkurat til å si hei og gå bort til han når vi fikk øye på hverandre, men da trakk han hetta over hodet og gjemte seg bak kompisene sine som tydeligvis syntes det var hysterisk morsomt. Jeg ble så sjukt lei meg husker jeg. Sluttet å kontakte han etter det og hørte heller aldri noe. 

Møtte tilfeldigvis på han igjen noen mnd senere, i minibank-køen. Jeg visste ikke at han stod i den køen. Men han snudde seg og vi fikk øyekontakt, og nok en gang prøvde han å "gjemme seg" ved å krympe seg, le og hviske ett eller annet til kompisen sin. 

Søkte opp nr hans og sendte han en mld hvor jeg skrev at jeg hadde hatt det ordentlig kjipt og at han kunne bare sagt fra at han ikke var interessert så hadde han sluppet meg, og at han hadde en jævli barnslig oppførsel. Han sa seg faktisk enig i det og beklaget.

Men selvtilliten min fikk seg en ordentlig knekk etter det der og det tok lang tid før jeg lot noen gutt komme inn på meg 

Anonymkode: 121d6...3a1

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2019 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Det er bare å date det så kommer det sikkert et innlegg her og. Antagelig om en som møtte en fyr som var sint og desperat og hatet kvinner men som kaller seg selv snill gutt😉

Anonymkode: 91490...779

Eller ei som sa hun ville ha snille menn men endte opp med en utro kødd🙃

Anonymkode: 12e6a...c84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en på tinder eller møteplassen eller noe, husker ikke hvor lenger, som begynte å legge ut om at han bare hadde en testikkel og skulle brette ned og vise meg og greier. 

Endte med at vi hadde sex en annen gang (gudene vet hvorfor jeg møtte han igjen), og fikk i 2-3 år etterpå mld nå og da om vi skulle møtes. Når jeg svarte at jeg ikke kunne, fikk jeg "jaja, like greit, du er skikkelig dårlig til å suge by the way" 

Jeg tok meg ikke så nær av den gitt.

Anonymkode: bad8e...1af

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, har ikke så mye morsomt å komme med selv. Var på date med en spanjol som sa han elsket Putin, og så måtte han vise meg den russiske nasjonalsangen på youtube, fordi den var så innmari fin. 

 

Anonymkode: 82047...dec

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møteplassen for noen år siden. Vi skrev en stund. Alt virket greit. Vi avtalte å møtes på en pub en lørdagskveld.

Mens jeg ventet på henne kom jeg i prat med to offiserer. Vi sto rundt et bord og pratet da hun kom - en drøy halvtime for sent. Før jeg rakk å si noe eller finne et mer egnet sted sier hun: Beklager forsinkelsen, men du skjønner det at jeg traff en mann på veien. Vi gikk opp til han og knullet.

Er dette en test, tenkte jeg. For jeg regnet jo med hun spøkte. Så jeg lo litt anstrengt og forsøkte å bable noe morsomt tilbake. Der tok jeg feil - ingen spøk.

Hun gikk så på toalettet. Han ene offiseren ristet på hodet og pekte på utgangsdøren. Jeg tok hintet og gikk.

Anonymkode: 5ddec...687

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Måneskinn skrev:

Vel, har en del å ta av i denne kategorien. Et par av de tragi-komiske;

skulle treffe en fyr fra sukker. Hadde skrevet sammen en stund, og han var raus med komplimentene både på utseendet og andre ting vi skrev om. Skulle møtes utenfor Oslo city og finnet sted å ta kaffe. Det var skikkelig ruskevær den dagen, så jeg gikk inn på Lindex mens jeg ventet. Sjekket jo tlf stadig for at jeg skulle få med meg når han kom. Så ca 10 min etter at han skulle være der, da hadde jeg også være ute noen ganger for å se etter han, så tikker det inn en melding: sorry. jeg kan ikke. jeg går hjem. 

Jeg bare hva?? Hva mener du?  Og sier  han at han ikke kunne treffe meg allikevel, han kjente meg ikke igjen fra bildene.... Men som jeg sa, du kjente meg jo igjen nok til ikke å ville møtes??  Og alle andre sier jeg er penere i virkeligheten, så hva er greia?  Og da fikk jeg en lang avhandling om både det ene og andre - jeg blokkerte hele fyren på alle kanaler. Hadde en kjip kveld, syns det var merkelig. 

En annen gang skjedde nesten det samme, men fikk ingen melding. Sto på Nationaltheatret, ved fontenen, og så daten min komme mot meg. Han ble bare stående et stykke unna, og se mot der jeg sto. Jeg tenkte: skal han ikke komme bort da?  Men jeg får gå han i møte da, da bare så han rart på meg og gikk fra meg og begynte å småløpe bort... 💀

Og han andre jeg traff på oslo s i fjor, møtte meg, tok meg i hånda og jeg tenkte at du så jo hverken spesielt kjekk ut (myyye finere på bilde faktisk) eller spesielt blid. Men, jeg var klar for kaffe jeg så vi fant et sted - og så skulle han kjøpe kaffe og jeg fant bord. så sier han, nei  det er bedre der borte og pekte på et annet bord. Jeg tenkte ikke så mye over det, før jeg hadde ventet en stund og skjønte at mannen hadde jo gått!!  og der satt jeg igjen mutters alene...Fikk sms etterpå om at jeg visstnok var for gammel for han og at jeg ikke var den han søkte.  vel, ser han stadig på tinder så lykken har ikke stått han bi.  Må si jeg godter meg litt over det...🙈

Har vel mange andre negative og rare opplevelser og - det er en del rare ting der ute... 

O djesus jeg gleder meg til å date i dette bassenget... idioter..

Anonymkode: e5267...e86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Måneskinn skrev:

Vel, har en del å ta av i denne kategorien. Et par av de tragi-komiske;

skulle treffe en fyr fra sukker. Hadde skrevet sammen en stund, og han var raus med komplimentene både på utseendet og andre ting vi skrev om. Skulle møtes utenfor Oslo city og finnet sted å ta kaffe. Det var skikkelig ruskevær den dagen, så jeg gikk inn på Lindex mens jeg ventet. Sjekket jo tlf stadig for at jeg skulle få med meg når han kom. Så ca 10 min etter at han skulle være der, da hadde jeg også være ute noen ganger for å se etter han, så tikker det inn en melding: sorry. jeg kan ikke. jeg går hjem. 

Jeg bare hva?? Hva mener du?  Og sier  han at han ikke kunne treffe meg allikevel, han kjente meg ikke igjen fra bildene.... Men som jeg sa, du kjente meg jo igjen nok til ikke å ville møtes??  Og alle andre sier jeg er penere i virkeligheten, så hva er greia?  Og da fikk jeg en lang avhandling om både det ene og andre - jeg blokkerte hele fyren på alle kanaler. Hadde en kjip kveld, syns det var merkelig. 

En annen gang skjedde nesten det samme, men fikk ingen melding. Sto på Nationaltheatret, ved fontenen, og så daten min komme mot meg. Han ble bare stående et stykke unna, og se mot der jeg sto. Jeg tenkte: skal han ikke komme bort da?  Men jeg får gå han i møte da, da bare så han rart på meg og gikk fra meg og begynte å småløpe bort... 💀

Og han andre jeg traff på oslo s i fjor, møtte meg, tok meg i hånda og jeg tenkte at du så jo hverken spesielt kjekk ut (myyye finere på bilde faktisk) eller spesielt blid. Men, jeg var klar for kaffe jeg så vi fant et sted - og så skulle han kjøpe kaffe og jeg fant bord. så sier han, nei  det er bedre der borte og pekte på et annet bord. Jeg tenkte ikke så mye over det, før jeg hadde ventet en stund og skjønte at mannen hadde jo gått!!  og der satt jeg igjen mutters alene...Fikk sms etterpå om at jeg visstnok var for gammel for han og at jeg ikke var den han søkte.  vel, ser han stadig på tinder så lykken har ikke stått han bi.  Må si jeg godter meg litt over det...🙈

Har vel mange andre negative og rare opplevelser og - det er en del rare ting der ute... 

Hvis du har fått den type reaksjoner der mange ganger så må det være noe rart med bildene du bruker. Du ser tydeligvis mye penere ut på de bildene (eller har gjort deg mye penere med rare vinkler/sminke/photoshop/gamle bilder). Så du burde nok oppdatere profilen med noen nye bilder i god kvalitet.

Det jeg har opplevd flere ganger er sånne jenter som bare har bilder i rare vinkler av ansiktet, også når jeg treffer dem er de overvektige. Jeg har alltid vært høflig nok til å ihvertfall gjennomføre datene da, men blir jo veldig skuffet,og har nå lært meg hvilken type bilder feite jenter legger ut,slik at det ikke skjer igjen.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stiigen skrev:

Hvis du har fått den type reaksjoner der mange ganger så må det være noe rart med bildene du bruker. Du ser tydeligvis mye penere ut på de bildene (eller har gjort deg mye penere med rare vinkler/sminke/photoshop/gamle bilder). Så du burde nok oppdatere profilen med noen nye bilder i god kvalitet.

visste jeg burde skrevet det i stad - men har nevnt det i andre datingtråder: jeg er VELDIG nøye på at alle bildene mine skal være nye. Ingen av bildene mine har noen gang vært mer enn 4-5 mnd gamle. Jeg bruker aldri filter eller fotoshop av noe slag -  jeg  har t.o.m en bekjent som er fotograf som har tatt bilder av meg. Mye mer enn jeg kan si for mange av de mannfolka jeg har møtt (og som jeg har hørt om fra venninner) 

så den slags bastante uttaleser du kommer med skal jeg ha meg frabedt! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Måneskinn skrev:

visste jeg burde skrevet det i stad - men har nevnt det i andre datingtråder: jeg er VELDIG nøye på at alle bildene mine skal være nye. Ingen av bildene mine har noen gang vært mer enn 4-5 mnd gamle. Jeg bruker aldri filter eller fotoshop av noe slag -  jeg  har t.o.m en bekjent som er fotograf som har tatt bilder av meg. Mye mer enn jeg kan si for mange av de mannfolka jeg har møtt (og som jeg har hørt om fra venninner) 

så den slags bastante uttaleser du kommer med skal jeg ha meg frabedt! 

Men, når det samme skjer gang på gang og fellesnevneren er deg så ville hvert fall jeg lurt. 3 stk har rømt av å se deg i virkeligheten, men de er problemet alle 3? Hvor mange ganger skal det skje før du ser det de ser?

Anonymkode: 77ccc...31e

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...