Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på en veldig skuffende forleden dag.

Hadde lenge hatt et godt øye til ham, så da han inviterte meg på hytta på fjellet, takka jeg ja. Vi dro opp, hadde en flott biltur, lo og kosa oss. Vel fremme slenger han seg i sofaen og.. overser meg helt. Altså, han snakker jo, og kommuniserer, men jeg kunne like godt latt være å svare, han snakket mest med seg selv, innså jeg etter en stund. Hytta var rimelig moderne, mange tvkanaler og alt, så kom fotballkampen. Og tippekampen. Og skiløpene, og noe basket fra usa. Jeg kødder ikke,  var som om hva jeg mente og tenkte, ikke betydde en dritt. Etter andre fotballkampen ymta jeg litt frempå at det hadde vært koselig med en film. Han klappet meg på hodet og sa "så søt du er, erre ball!". Og han oppførte seg sånn med den største selvfølge, som han virkelig ikke trodde det plaga meg. Jeg la meg tidlig både fredag og lørdag, søndag morgen dro vi hjem, og mandag fikk jeg sms om "blir du med opp i romjula en tur? Var skikkelig koselig å være der med deg".

Jesus....

Anonymkode: e5267...e86

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.5.2015 den 20.29, Gulasjsuppe skrev:

Har vært på et par morsomme

 

1. En fyr jeg data en periode. Virka grei og morsom, helt til jeg måtte melde a en pga sykdom. Sendte han mld å sa at jeg ikke kunne møtes fordi jeg var syk. Da ble han helt vill, mente at jeg ikke kunne være så syk at jeg ikke kunne møte han, jeg løy garantert og jeg ville ikke møte han og han hadde mange venner som hadde samme sykdom (influensa) :fnise: . Ble ikke så gira etter det for å si det sånn.. Men han ga seg ikke med det. Bombaderte meg med meldinger, stalka meg på fest der han begynte å gråte fordi jeg var slem. En dag dukka han til og med opp på verandaen til naboen der han sto å stirra. Creepy :sjokkert:

 

2. Var på 1. date hjemme hos en. Vi så tv og kosa oss, helt ut av det blå så kaster han seg over meg og spør om vi skal ha sex. Jeg takker høflig nei. Da ble han skikkelig snurt, og all interesse for det jeg har å si er som forduftet. Greit nok tenker jeg, er gira på å komme meg ut, men bussene går ikke akkurat ofte fra der han bor. Han spør om når bussen min går, jeg sier om en halvtime. Etter 15 min fullstendig stillhet tar han tak i armen min: "Du, nå er det 15 min til bussen din går. Du har vel ikke lyst til å suge meg litt?" Dere kan vel tenke hva jeg svarte til det :fnise:

 

Mannfolk assa!

Priceless 😄 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke min opplevelse med exen min sin. Vi hadde vært sammen 4 år, og bestemte oss for å gå fra hverandre. Vi bodde sammen de 3 månedene vi hadde oppsigelse, egentlig bare for å spare penger, og han hadde møtt en dame fra tinder. De satt i bilen hans, og hun hadde spurt om de kunne dra hjem til han. Han sa da at han bodde meg exen ( meg ) og hun hadde da begynt å grine og sagt noe om at han ikke var noe snill med henne, eller tok henne seriøst. 

Jeg holdt på å le meg i hjel da han fortalte det noen måneder senere. Skulle så ønske de faktisk kom til oss, hvor jeg kunne ropt noe sånn '' Heei, der er du jo! skal du være med på den ultralyden i morgen? ' haha!!! 

Anonymkode: 42097...6a7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min opplevelse med exen min sin. Vi hadde vært sammen 4 år, og bestemte oss for å gå fra hverandre. Vi bodde sammen de 3 månedene vi hadde oppsigelse, egentlig bare for å spare penger, og han hadde møtt en dame fra tinder. De satt i bilen hans, og hun hadde spurt om de kunne dra hjem til han. Han sa da at han bodde meg exen ( meg ) og hun hadde da begynt å grine og sagt noe om at han ikke var noe snill med henne, eller tok henne seriøst. 

Jeg holdt på å le meg i hjel da han fortalte det noen måneder senere. Skulle så ønske de faktisk kom til oss, hvor jeg kunne ropt noe sånn '' Heei, der er du jo! skal du være med på den ultralyden i morgen? ' haha!!! 

Anonymkode: 42097...6a7

Hvorfor hadde han holdt igjen den informasjonen? Vil jo si det er relevant for om man vil date noen eller ikke, og ikke noe som kommer opp i ettertid ved en tilfeldighet: "og forresten, jeg bor enda med ex'n". Så ja, jeg kan skjønne at hun følte hun ikke ble tatt seriøst, og som kvinne, hvem kan ikke skjønne et lite følelsesutbrudd mtp. heftige månedlige hormoncocktailer? Vet om noen som begynte å grine fordi kjæresten ikke kjøpte melk "buhuu, du kjøpte ikke melk 😭", og da kan det i hvert fall skje når man føler man har blitt litt lurt av en man er interessert i.   

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år siden. Fikk god kjemi på Tinder og han virket normal. Var litt småkleint da vi først møttes, men løsnet seg fort opp. Mye å snakke om. Under middagen, så skrøyt han hvor flink han var som pyntet til jul og det juletreet da. Perfekt. Han bodde like i nærheten og lurte på om jeg ville se på juletreet. Joda, hvorfor ikke  

Da jeg kom inn i stua, så begynte jeg å le. Klarte ikke å holde meg.For det var det styggeste juletreet jeg tror jeg hadde sett! :overrasket: toppen bar bøyd over, så stjernen hang og slang, hadde nesten ikke pynt på,få greiner  og veldig spinkelt tre. Jeg kan ikke tro han mente det var så fint? :klo:

Vel, han ble veldig fornærmet da jeg lo (skulle ikke ledd) og måtte si "Nei nei, det er veldig fint altså" men han ville ikke tro meg. For å bryte opp klein stemning så sa jeg "Fint bilde på veggen" "Ja, hadde så klart ikke kjøpt det hvis det var stygt!"  Den gode stemningen vi hadde var borte og prøvde å komme på en unnskyldning for å gå.

Jeg sa jeg måtte opp tidlig i morgen, så var på tide å gå. Han sa "Men hva med et kyss?" Så nei, "Ok men et lite et?" Måtte si nei igjen og da sa han "neivel, men så gå da"

Mistet helt lysten på han og ble med den ene daten. Dumt, for vi fikk en god start, men så snudde det helt om når vi kom hjem til han 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han møtte ikke opp... satt der i over en time. Tenkte kanskje bussen var full og gikk ifra han. var midt i julegate-tiden så var litt kaos i sentrum den helgen. 
På kvelden sendte han en melding på tinder. "sorry as, dro på date med ei pen ei fra Tinder i stede, det gikk ikke så bra. skal vi prøve igjen i morgen?"... Først ble jeg jo sint og såret, så ble det bare komisk. Hvem tror han at han er liksom! 
Eneste jeg svarte på meldingen var "HA HA HA HA HA". Hadde han ikke sendt den meldingen så hadde jeg nok vært skikkelig såret lenge, fordi jeg har aldri blitt "stood up" før. 

Anonymkode: 2efb6...8a3

Herregud,  for en dust. Ingen sosiale antenner der. Så trodde han du ville på date med han etter den meldingen der? 🤪

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han møtte ikke opp... satt der i over en time. Tenkte kanskje bussen var full og gikk ifra han. var midt i julegate-tiden så var litt kaos i sentrum den helgen. 
På kvelden sendte han en melding på tinder. "sorry as, dro på date med ei pen ei fra Tinder i stede, det gikk ikke så bra. skal vi prøve igjen i morgen?"... Først ble jeg jo sint og såret, så ble det bare komisk. Hvem tror han at han er liksom! 
Eneste jeg svarte på meldingen var "HA HA HA HA HA". Hadde han ikke sendt den meldingen så hadde jeg nok vært skikkelig såret lenge, fordi jeg har aldri blitt "stood up" før. 

Anonymkode: 2efb6...8a3

Det har jeg også erfart. Hadde pratet sammen en god stund etter å ha møttes på tinder, var til og med blitt venner på face. 

Avtalte date og snakket sammen tidligere på dagen, men når jeg stod på restauranten fikk jeg ikke tak i han. Ikke på snap, mld eller noe. Ventet vel 40 min før jeg innså at han ikke kom til å møte opp. Tror jeg sendte han melding hvor jeg sa jeg hadde ventet på han og lurte på hvorfor han ikke sa noe. 

«Oisann, sovna visst på sofaen jeg, men vi kan ta det igjen til uka?» 

skal si jeg aldri har følt meg så lite viktig som da, takket pent nei til ny date, og han kunne ikke skjønne hvorfor🙄

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv blitt stood up og ikke særlig hyggelig. Unnskyldning hans var at han hadde glemt det pga fotballkamp. Ble ingen date. Føler seg ikke veldig viktig når daten glemmer daten.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel ikke min verste date, altså én date, møttes flere ganger og alt var kjempe rart og merkelig. 

Første møte var på fest hos en kompis etter at jeg og kompis og andre hadde vært på dagstur på noe annet. Det ble fest hos han etter det, så var jeg allerede veldig sliten og jeg la meg til å sove i stedet for å være med å feste så mye. Allerede der hadde en fyr, kompis av min kompis gjort seg opp en mening om meg. Dagen etter fikk jeg høre meningen hans om meg, ting som ikke stemte i det hele tatt.

Noen dager senere var det fest igjen med samme folka og jeg var mer sosial og jeg var ikke sliten. Min personlighet kom bedre frem og denne fyren var såå frempå, han var overraska over at han tok feil av meg. Han pleide nemlig aldri å ta feil av noen. 

Uansett så fortsatte vi å møtes og gjennom disse møtene så fikk jeg høre så mye rart! Han var blant annet veldig opptatt av klær sa han, riktige klær, mote, restauranter, dra å se på balletforestillinger, rike venner med god smak, opptatt av manerer, etc. Han hadde vist bare kledd seg i hettegenser og jeans fordi han var på fest med oss vanlige og ville passe inn! På en av møtene var vi å så på hest, veddeløp og masse rart jeg ikke har peiling på. Jeg så jo vennene hans som passet den standarden han selv mente at han hadde, så da trodde jeg jo litt på det.

Møttes flere ganger senere så stusset jeg på at han hadde de samme klærne uansett hva vi skulle! Jaja, var vel en behagelig genser da? 

Så fortalte han meg at han hadde spart seg over 300 000 og tatt et år fri fra jobben for å ta litt skole og fag. Han var vist utdannet elektriker og kokk, men kjørte da lastebil. Året var nettopp over og han var tilbake i lastebilen. Det ene rare jeg reagerte på var at han mente at han kun var interessert i at maten så bra ut, ikke hvordan den smakte. Han var veldig opptatt av om jeg var ei jente som kunne lage mat, eller om jeg var lat. Haha. Han var opptatt av hvordan man holdt bestikket når man spiste, hvordan man spiste osv. Spilte ikke noen rolle at han selv ikke fulgte noen av standardene da 😂

Så kom vi til at han satt på da jeg kjørte bil og sa "du kjører veldig pent nå og prøver veldig hardt på det fordi jeg sitter på, ikke sant?" Jeg visste ikke hva jeg skulle svare, for det var virkelig ikke tilfellet. Sa nei, det her er sånn jeg alltid kjører bil. Litt humoristisk sa jeg at jeg også kunne rygge, lukeparkere og skifte egne dekk, tenk på det du!! Nei sånt var han ikke vant til at jenter kunne 😂

Han var veldig på hvordan man ordlegger seg og hvordan man skriver, vanligvis reagerer han på jenter her og. De skriver ikke riktig, dårlig på setninger og dårlig på å ordlegge seg. Likevel var alle hans venninner pene og veldig opptatt av sminke. Så i blant tok han seg bryet med å kommentere min sminke negativt mens han satt der å filte neglene sine 😂 Han lurte også på hvordan jeg fikk glatte negler uten å file mine!

I en samtale en gang sa han at han vanligvis alltid visste hva motparten skulle svare han i en samtale. Så samtaler var veldig kjedelige for han, han kunne egentlig tenke at han skulle si noe, vite svaret til den andre og hvilke svar han selv skulle gi. Med meg så visste han alltid så han syns vist at jeg var en spennende samtalepartner. Fikk også vite at han hadde et fast "program" han fulgte når han hadde sex. En runde ALLE jenter likte å følge så han var helt rå i sengen. Så da vi endte med sex ble jeg liggende og fikk beskjed om at han skal gjøre sitt vanlige han, så bare vent på å bli tent. Fikk ikke røre han eller noe, han fikla på da og ingenting av det han gjorde ga meg noe ting. Spurte om jeg ikke skulle vise han hva jeg liker og hva jeg ikke liker, men det var ikke greit. Ble dårlig med sex og sovna i stedet. 

Dagen etter så skulle jeg finne meg et håndkle og fant det ikke noe sted, kanskje han hadde det i garderoben på soverommet. Lukket opp døren og fikk sjokk, dette var en på 30 som mente han kunne så mye om mote. Selv om han hadde gått i samme antrekket hver gang vi møttes i 4 uker, så visste jeg jo om alle meningene han hadde rundt mote.  I hylle nummer 1 lå det 3 grå t-skjorter brettet pent fra h&m. I hylle nummer to lå en joggebukse. I hylle nummer tre lå 7 boxere fra matbutikk, i hylle nummer fire lå det en genser og nederst var det 7 par med grå sokker. Det hang en dress i skapet og så et par sko. Altså ikke hva man tenkte at en med hans standarder hadde, det rareste jeg har sett. Han hadde jo hele veien kommentert mine klær og spurt hvor dyre de var, snakket ned om mine plagg kjøpt på lignende steder. Veldig rart.

Snakket med en kompis av han senere som røpet seg uten å mene noe med det. At fyren kanskje fikk et bedre år nå etter å ha vært sykemeldt i et år for psykiske problemer! Altså for meg, en viktig detalj å kjenne til etter 2 måneder dating. Da hadde han løyet om pengene han sparte for å ta et friår da. Han innrømmet dette da jeg spurte han, fikk da også vite at han var tidligere narkoman. Det samme var vist eksen hans som det nettopp var blitt slutt med. Han hang fremdeles på blå kors og den slags. Han hadde vist måtte flytte hjem (ut av landet) for å bli frisk sist. Han hang ikke lengre med slike venner, han drakk kun øl pga tidligere feil. 

Etter dette dumpet jeg han, det ble så mye som skurret at jeg ikke turte mer. Han fikk sjokk, men sa at da kom han til å blokkere meg for han har aldri kontakt med tidligere damer på noe måte. Så da bare sletta jeg han fra alt av sosiale medier med en gang og syns det var greit. Via kompis fikk jeg vite at han var lei seg for at jeg hadde gjort det. Fikk vite at han hadde begynt å feste skikkelig med feil folk, byttet jobb, flyttet mange timer unna og tilslutt flyttet ut av landet og hjem til familien igjen. 

Tror det er mine merkeligste dates! Så mye rare meninger, så mye han mente han likte og kunne som ikke var tilfellet. Han var sikkert opptatt av å late som om han var noe annet fordi han misliker dem han egentlig er. Skikkelig dumt, for jeg tror at om ærligheten hadde vært der så kunne ting endt annerledes.

Anonymkode: 77ccc...31e

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

(kuttet)

Etter dette dumpet jeg han, det ble så mye som skurret at jeg ikke turte mer. Han fikk sjokk, men sa at da kom han til å blokkere meg for han har aldri kontakt med tidligere damer på noe måte. Så da bare sletta jeg han fra alt av sosiale medier med en gang og syns det var greit. Via kompis fikk jeg vite at han var lei seg for at jeg hadde gjort det. Fikk vite at han hadde begynt å feste skikkelig med feil folk, byttet jobb, flyttet mange timer unna og tilslutt flyttet ut av landet og hjem til familien igjen. 

Tror det er mine merkeligste dates! Så mye rare meninger, så mye han mente han likte og kunne som ikke var tilfellet. Han var sikkert opptatt av å late som om han var noe annet fordi han misliker dem han egentlig er. Skikkelig dumt, for jeg tror at om ærligheten hadde vært der så kunne ting endt annerledes.

Anonymkode: 77ccc...31e

Ikke vondt ment, men det jeg syntes er mest merkelig med hele greien her er at du i det hele tatt giddet å date han når han holdt på slik fra dag 1 :klo:

Endret av LoneWolf
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LoneWolf skrev:

Ikke vondt ment, men det jeg syntes er mest merkelig med hele greien her er at du i det hele tatt giddet å date han når han holdt på slik fra dag 1 :klo:

Han var morsom å være med, alt som skurret var jo filleting frem til det ble samlet opp sånn som nå. En og annen hendelse var for meg ikke nok til å dumpe han. Løgn derimot, det finner jeg meg ikke i. 

Anonymkode: 77ccc...31e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en date en gang som avlyste en time før vi skulle treffes, fordi "han hadde ikke fått trent enda, og han trente jo minst en time, så ble nok litt for sent." 

Da ble jeg en smule fornærmet.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 14.29, AnonymBruker skrev:

(kuttet)

Etter dette dumpet jeg han, det ble så mye som skurret at jeg ikke turte mer. Han fikk sjokk, men sa at da kom han til å blokkere meg for han har aldri kontakt med tidligere damer på noe måte. Så da bare sletta jeg han fra alt av sosiale medier med en gang og syns det var greit. Via kompis fikk jeg vite at han var lei seg for at jeg hadde gjort det. Fikk vite at han hadde begynt å feste skikkelig med feil folk, byttet jobb, flyttet mange timer unna og tilslutt flyttet ut av landet og hjem til familien igjen. 

Tror det er mine merkeligste dates! Så mye rare meninger, så mye han mente han likte og kunne som ikke var tilfellet. Han var sikkert opptatt av å late som om han var noe annet fordi han misliker dem han egentlig er. Skikkelig dumt, for jeg tror at om ærligheten hadde vært der så kunne ting endt annerledes.

Anonymkode: 77ccc...31e

Dette er akkurat en sånn type fyr jeg også kunne rotet meg bort i. Hahah! Var jo faktisk borti en lignende fyr, med tanke på å gå med de samme klærne haha! (hvis du har lest innlegget mitt om genser-fyren?) 

Men for en raring. Da jeg leste hva han hadde i klesskapet, tenkte jeg at han måtte jo ha en psykisk lidelse ellernoe, så jeg ble jo litt sånn... "åh..." da jeg leste at han faktisk hadde det. Stakkar fyr, kan jo ikke ha det så bra, egentlig. 

Men er jo litt komisk likevel 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 14.11, smalls skrev:

Herregud,  for en dust. Ingen sosiale antenner der. Så trodde han du ville på date med han etter den meldingen der? 🤪

Joda, han der har sosiale antenner, men de vokste langt innover og punkterte hjernen... tydeligvis. 🤪

Anonymkode: e5267...e86

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg var ute med en fyr som jeg traff på Sukker nå i helgen. 

Allerede da vi hadde avtalt å møtes gav han utrykk for at han ønsker å møte meg på et rolig utested for at han skal få frem sin beste side. Helt greit for meg; foreslo å møtes på formiddagen/tidlig ettermiddag siden det stort sett er stille og lite folk da. Foreslo også å gå en tur. 

Men det ville ikke han. Han ville møtes på et utested på kvelden, og slik ble det. Vi brukte den første halvtimen på å gå fra sted til sted, han ville ikke sitte på noen av stedene. Til slutt fant vi et sted å sitte, men da måtte vi sitte ute siden det var så mange folk inne. Ikke var det varmelamper der heller, kun ulltepper. Etter 30 min sa jeg i fra om at jeg begynner å bli kald og foreslo at vi kanskje skulle gå litt igjen. Eller finne et annet sted vi kunne sitte inne (vi fant ikke det). Det var helt ok for han, det var tross alt en time til toget hans gikk og han hadde planlagt å være sammen med meg til det. I forbindelse med dette så han stadig på klokka/mobilen for å vite hvor lang tid vi hadde. 

Etter at vi hadde gått litt igjen, ønsket jeg å avslutte og sa det var hyggelig å møtes, ønsket han en fin kveld videre og alt det der. Men det var ikke planen hans, det var jo enda en time til toget hans gikk. Enden på visa var at vi avsluttet der. Et par timer senere fikk jeg en melding av han om at han fikk en dårlig magefølelse av meg og ønsket å møte en som var omsorgsfull. 

Anonymkode: 260d6...91a

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute med en fyr som jeg traff på Sukker nå i helgen. 

Allerede da vi hadde avtalt å møtes gav han utrykk for at han ønsker å møte meg på et rolig utested for at han skal få frem sin beste side. Helt greit for meg; foreslo å møtes på formiddagen/tidlig ettermiddag siden det stort sett er stille og lite folk da. Foreslo også å gå en tur. 

Men det ville ikke han. Han ville møtes på et utested på kvelden, og slik ble det. Vi brukte den første halvtimen på å gå fra sted til sted, han ville ikke sitte på noen av stedene. Til slutt fant vi et sted å sitte, men da måtte vi sitte ute siden det var så mange folk inne. Ikke var det varmelamper der heller, kun ulltepper. Etter 30 min sa jeg i fra om at jeg begynner å bli kald og foreslo at vi kanskje skulle gå litt igjen. Eller finne et annet sted vi kunne sitte inne (vi fant ikke det). Det var helt ok for han, det var tross alt en time til toget hans gikk og han hadde planlagt å være sammen med meg til det. I forbindelse med dette så han stadig på klokka/mobilen for å vite hvor lang tid vi hadde. 

Etter at vi hadde gått litt igjen, ønsket jeg å avslutte og sa det var hyggelig å møtes, ønsket han en fin kveld videre og alt det der. Men det var ikke planen hans, det var jo enda en time til toget hans gikk. Enden på visa var at vi avsluttet der. Et par timer senere fikk jeg en melding av han om at han fikk en dårlig magefølelse av meg og ønsket å møte en som var omsorgsfull. 

Anonymkode: 260d6...91a

 

Hjelpes, det var en som visste hva han ville og ikke ville:p

Svarte du på meldingen?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute med en fyr som jeg traff på Sukker nå i helgen. 

Allerede da vi hadde avtalt å møtes gav han utrykk for at han ønsker å møte meg på et rolig utested for at han skal få frem sin beste side. Helt greit for meg; foreslo å møtes på formiddagen/tidlig ettermiddag siden det stort sett er stille og lite folk da. Foreslo også å gå en tur. 

Men det ville ikke han. Han ville møtes på et utested på kvelden, og slik ble det. Vi brukte den første halvtimen på å gå fra sted til sted, han ville ikke sitte på noen av stedene. Til slutt fant vi et sted å sitte, men da måtte vi sitte ute siden det var så mange folk inne. Ikke var det varmelamper der heller, kun ulltepper. Etter 30 min sa jeg i fra om at jeg begynner å bli kald og foreslo at vi kanskje skulle gå litt igjen. Eller finne et annet sted vi kunne sitte inne (vi fant ikke det). Det var helt ok for han, det var tross alt en time til toget hans gikk og han hadde planlagt å være sammen med meg til det. I forbindelse med dette så han stadig på klokka/mobilen for å vite hvor lang tid vi hadde. 

Etter at vi hadde gått litt igjen, ønsket jeg å avslutte og sa det var hyggelig å møtes, ønsket han en fin kveld videre og alt det der. Men det var ikke planen hans, det var jo enda en time til toget hans gikk. Enden på visa var at vi avsluttet der. Et par timer senere fikk jeg en melding av han om at han fikk en dårlig magefølelse av meg og ønsket å møte en som var omsorgsfull. 

Anonymkode: 260d6...91a

Så trist at denne "omtenksomme" fyren ikke ville mer 😂 :ironi:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Traff en fyr via tinder som var på besøk i byen en helg. Jeg var ny i gamet og spurte ikke om intensjonene hans da han sa han ville henge på kveldstid. Så møtte jeg han og det eneste han ville var bare å bli med meg hjem med en gang. Vi snakket litt, men han var tydeligvis rastløs og ville bare inn til meg. Jeg sa nei flere ganger, men han bare fortsatte å mase. Tilslutt sa jeg at jeg må sove, og da prøvde han å kysse meg. Totalt mislykka date og tydeligvis bortkasta tid for begge to!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...