Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en dame på tinder. Snakket litt på sosiale medier og hun virket veldig gira. Vi legger hverandre til på snapchat og hun begynner å sende nakenbilder til meg. Jeg hadde ikke hatt sex på lenge så tenkte "Yes!, nå blir det noe på meg og hun er jeg hadde aldri forventet å få respons fra en så pen dame.".

Allerede dagen etter jeg hadde fått første sexmelding så begynte jeg å stusse. For det plinger inn nakenbilder hele tiden og hun har konstant behov for at jeg skal fortelle henne hvor digg hun er.  Svarer jeg ikke sporenstreks kommer medlinger av typen : "Synes du ikke jeg er pen?", "Så du synes jeg er stygg?" "Hvor mange kilo synes du jeg burde gå ned i vekt?" 

Dette blir naturligvis utrolig slitsomt. Men jeg er både for kåt og for feig til å be henne rykke og reise.  Vi avtaler å møtes.  Hun ender med å ikke møte opp. Blir på den ene siden skuffet og på den andre siden lettet over at det hele er over. 

Så tikker det inn nye meldinger hvor hun sier hun angrer på at hun ikke møtte opp og hun forklarer at hun ikke turte. Jeg sier hun burde i det minste sagt ifra at hun ikke kom i stedet for å bare ikke møte opp, men sier det går greit.   Vi  chatter litt mer og nå begynner hun å sende melding for å fortelle hver gang hun har spydd opp maten hun har spist. 

Nå sitter jeg fint i det. Jeg har jo ingen lyst til  å hverken date eller chatte med en som sliter tungt med spiseforstyrrelser og tar ut oppmerksomhetsbehovet sitt med meg. På den andre siden så  er det ikke lett å kutte ut en som sliter såpass psykisk. 

Prøver å løse det ved å si at hun må snakke med legen og at jeg ikke er rette personen.  Hun nekter å gå til legen, men sier hun har forståelse for at jeg ikke ønsker å snakke om spiseforstyrrelsene. 

Men det stopper selvsagt ikke der. For etter en stund begynner hun å fortelle meg selvmordstankene. Igjen, det er et helvete å høre og på den andre siden så er jeg jo livredd for å si eller gjøre noe feil. Jeg har jo ikke lyst på ansvaret for hennes liv. 

Jeg tenker at nå er jeg virkelig i fella. Jeg kommer meg aldri ut av dette.

Etter noen måneder forteller hun derimot at hun har truffet en fyr på tinder.  Vet ikke hvorfor hun fortalte meg det, for det var jo i utgangspunktet vi som skulle på date. Men jeg stiller ingen spørsmål og later i stedet som om jeg er hennes beste venninne og spør henne om fyren, hvor hun hadde blitt kjent  med han, hva hun tenkte om han, osv.  Igjen begynte hun å tvile på om hun turte å møte han, men jeg sa hun måtte bare ta sjansen, Carpe Diem, osv.  Det ble mye frem og tilbake, men til slutt ender hun med å møte han.  Her var redningen min. Det viste seg at jeg kjente fyren. Så jeg fortalte henne at det sikkert var lurt at vi avsluttet samtalene og at hun ikke utleverte han til meg. Hun sa det var dumt, men hadde forståelse for dette. 

Bam og dermed hadde jeg overført ansvaret for dama over til en bekjent.  Nå var det han som måtte være psykologen hennes. 

Etter det har jeg kun brukt tinder til å sjekke om noen kvinner jeg faktisk kjenner fra før er single og møter aldri fremmede damer. 

Anonymkode: ff869...abb

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, AnonymBruker said:

[...]

Etter det har jeg kun brukt tinder til å sjekke om noen kvinner jeg faktisk kjenner fra før er single og møter aldri fremmede damer. 

Anonymkode: ff869...abb

Hadde det bare vært så enkelt å sjekke dette :( Skulle gjerne gjort det på denne måten selv, men det dukker aldri opp noen jeg kjenner der.

Men ellers en ganske utrolig historie. Slike folk burde snakke med profesjonelle for å hjelpe dem å bearbeide traumene sine.

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste daten min var med en fyr som hadde bilder fra han var tenåring og slankere. Han hadde noen bilder av nyere dato, men kun ansiktet. 

Møtte opp og begynte å lure på om jeg hadde blitt ditchet. Men nei, etter en stund viste det seg at han overvektige mannen i mc-dress rett foran nesa mi var daten min. 

Vi skulle på kino, og for å være grei fullførte jeg det. Takket for meg og sa det var hyggelig. Tekstet han når jeg kom hjem og takket igjen men at det ikke kom til å bli noe mer. 

I flere uker etter dette stod han utenfor butikken jeg jobbet å ruset motoren på den stygge motorsykkelen sin. Pusset på den osv. Så "tilfeldig" at han valgte å stå akkurat der rett foran glaninga på meg. 

Han prøvde nok å fortelle meg at "nå kan du angre nå. Jeg har mc og ser skikkelig kuul ut i den to nr for liten mcdressen min" NOT

Han ga seg heldigvis til slutt og jeg savner han ikke

Anonymkode: 3926c...ff7

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date for en del år siden. Hadde tekstet litt på FB med en pen slank mann som var på sammen hundeside som meg, og dro til hjembyen hans for å møte han.

Kom tidlig på morgenen og sendte en mld for å si at jeg var fremme, og fikk svar at han så meg inne fra kaffeen. Gikk inn og imot meg kom en som så ut og luktet som en uteligger og ga meg en klem og ønsket meg velkommen. Bildet var ivertfall fra 10 år og 30 kilo siden. Vi satte oss ned på et bord, og da t-skjorta hans opp over magen og ble der. Jeg startet samtalen med å fortelle litt om meg selv og spurte litt om hans liv. Joda, fyren fortalte gledesstrålende at han hadde fått uføretrygd så nå skulle han flytte ut fra morens leilighet og hvis jeg likte han kunne vi flytte sammen,,,,,. Maten kom på bordet, og da stappet han innpå med slafse og slurpelyder så de på nabobordet snudde seg. Jeg mistet matlysten så da spiste han min mat i tillegg, og attpåtil hadde han «glemt» lommeboka så jeg måtte betale alt. Det gikk en buss hjemover om 30 minutter så jeg sa at den skal jeg ta og takket for møtet. Før bussen kom ville han ha en date til fordi han datet også en annen dame og ville bestemme seg etter dette for hvem av oss han ville ha,,,,,.  Da jeg reiste meg prøvde han på det samme hvorpå jeg omtrent ropte BARE BLI SITTENDE!! Ikke søren om han skulle gi meg en klem!

Skyndte meg inn i bussen og da jeg kom hjem vasket jeg klærne flere ganger.

Anonymkode: e4efb...bc4

  • Liker 42
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på nettby, ung og usikker og dum var jeg. Alle bildene hans løy alvorlig mye om utseendet hans, han må ha brukt enorme mengder photoshop for å endre hele seg. Når vi møttes var det som å se en helt annen person jeg ikke kjente. Tok meg med på maccern fordi han mente at jeg kunne feites opp litt, han likte ikke tynne damer. Hele "daten" snakka han om seg selv, hvor mye penger han hadde, hvor mange damer han hadde ligget med. Til slutt ringte heldigvis en venninne meg bare for å prate, jeg faket nødstilfelle og stakk fortere enn f. 

Anonymkode: e5267...e86

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på date for en del år siden. Hadde tekstet litt på FB med en pen slank mann som var på sammen hundeside som meg, og dro til hjembyen hans for å møte han.

Kom tidlig på morgenen og sendte en mld for å si at jeg var fremme, og fikk svar at han så meg inne fra kaffeen. Gikk inn og imot meg kom en som så ut og luktet som en uteligger og ga meg en klem og ønsket meg velkommen. Bildet var ivertfall fra 10 år og 30 kilo siden. Vi satte oss ned på et bord, og da t-skjorta hans opp over magen og ble der. Jeg startet samtalen med å fortelle litt om meg selv og spurte litt om hans liv. Joda, fyren fortalte gledesstrålende at han hadde fått uføretrygd så nå skulle han flytte ut fra morens leilighet og hvis jeg likte han kunne vi flytte sammen,,,,,. Maten kom på bordet, og da stappet han innpå med slafse og slurpelyder så de på nabobordet snudde seg. Jeg mistet matlysten så da spiste han min mat i tillegg, og attpåtil hadde han «glemt» lommeboka så jeg måtte betale alt. Det gikk en buss hjemover om 30 minutter så jeg sa at den skal jeg ta og takket for møtet. Før bussen kom ville han ha en date til fordi han datet også en annen dame og ville bestemme seg etter dette for hvem av oss han ville ha,,,,,.  Da jeg reiste meg prøvde han på det samme hvorpå jeg omtrent ropte BARE BLI SITTENDE!! Ikke søren om han skulle gi meg en klem!

Skyndte meg inn i bussen og da jeg kom hjem vasket jeg klærne flere ganger.

Anonymkode: e4efb...bc4

Omg...dette kan jo ikke være seriøst😂

hadde noe lignende engang jeg traff ei fra tinder. HAdde avtalt å møtes på et kjøpsenter, og jeg skulle spandere lunsj. Mot meg kom et absolutt troll. Hun luktet som hu ikke hadde dusjet på en uke, hadde på seg en skitten,flekkete grå tank-top hvor den svære feite og bleike magen tøt ut til alle kanter. Hun hadde også på seg en altfor stor badeshorts som så ut som en boxershorts, den også skitten.
Og hun var ikke en behagelig person, prøvde å gå rett til dyreste stedet siden jeg skulle betale, og sa mye som fikk meg til å begynne å lure på om hun var helt stabil.

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde det bare vært så enkelt å sjekke dette :( Skulle gjerne gjort det på denne måten selv, men det dukker aldri opp noen jeg kjenner der.

Men ellers en ganske utrolig historie. Slike folk burde snakke med profesjonelle for å hjelpe dem å bearbeide traumene sine.

Anonymkode: 49652...d71

Er ikke enormt med damer jeg kjenner på Tinder heller, men fra tid til annen dukker det opp en.   Synes det er greiere å vente litt mellom hver dame jeg dater enn å ta sjansen på å møte flere gærninger på tinder. 

Hun jeg dater nå er forøvrig en jeg kjente fra før, men matchet med på tinder.   

 

Anonymkode: ff869...abb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fra mannen min😊

En arbeidskollega  av han var på date med en dame som møtte opp med tolk👍 Hun var filippinsk og hadde fått venninna til å skrive teksten på datingsiden.Akkurat ankommet Norge og var desperat etter å bli gift med en nordmann. Dama kom knapt til ordet mens tolken/venninnen la ut i det lange og brede om hvor flink dama var til husstell, glad i unger, trofast og godt utdannet. Arbeidskollegaen har en mild sagt syk humor så han dro dem med på kino, diverse utstillinger og brukte hele dagen på å drasse dem med over hele byen mens han snakket som en foss og lot tolken jobbe seg halvt ihjel med å oversette til daten. Han brukte rundt 1500 kroner på de to damene med mat og inngangspenger, men som han sa etterpå var det verd hvert øre.

Og enden på visa? Daten giftet seg med en annen nordmann etter en måned og sender ennå en og annen kosemelding til kollegaen av mannen min😊

Anonymkode: e4efb...bc4

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med en lege for en god stund siden. Han var i grunn hyggelig, og vi kom godt overens. Likevel følte jeg meg nesten litt som en pasient. Noe av det første han spurte om var: "har du noen sykdommer?" Videre utover daten skulle han analysere meg hele tiden. "Jeg tror du er slik fordi....". "Du liker ..... fordi...." HELE TIDEN. Vil legge til at måten han analyserte meg på var veldig psykoanalytisk. På et tidspunkt spurte han meg også om jeg var blitt voldttatt. Han spurte også om jeg gikk på noen medisiner. 

Anonymkode: f04a4...eab

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er mere søt en negativ😊

Broren min chattet med en dame i nabobyen og greide å bli forelska før han møtte henne i virkeligheten. Avtalte å møte henne på en restaurant i byen hennes og dro over med hjertebank og kaldsvetting.

Det som møtte henne var en dame som tydeligvis levde på livets skyggeside og hadde fullt opp profilen med falske bilder. Bruttern tok alt med fatning, skjulte skuffelsen og ville bestille mat før han dro.

»daten» satt mest og så ned i menyen helt til bruttern spurte om noe var i veien. Joda, dama hadde ikke møtt opp på et NAV kurs og mistet dagpengene så hun var blakk. Bruttern sa da at hun skulle bare slappe av og bestille mat så skulle han betale. Hvorpå dama bestiller tre øl og to doble cheeseburgere med dobbel pommes frites🤩

Øllene gikk ned på høykant og da maten kom fikk hun kelneren til å pakke den inn så hun kunne ta den med seg. Da kelneren lurte på om de ville ha dessert prøvde dama å bestille mere øl, men da sa bruttern at daten var definitivt over.

i dag er min bror gift, men vi flirer ennå av episoden og spør svigerinnen om hun fikk øl på første date😊

Anonymkode: e4efb...bc4

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en som i en musestille kø på kaffestedet sa høylytt "så, hvor lenge har du vært på Tinder?". Kanskje ikke verdens undergang, men jeg forstod allerede da at dette var ikke noen match. Trenger ikke å broadcaste for hele verden at man er på Tinderdate. Samme fyren spurte meg også om jeg ville ha barn og hvor jeg ville bo. Han var hyggelig - men passer nok ikke helt med meg..

Anonymkode: 55ef7...231

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Denne er mere søt en negativ😊

Broren min chattet med en dame i nabobyen og greide å bli forelska før han møtte henne i virkeligheten. Avtalte å møte henne på en restaurant i byen hennes og dro over med hjertebank og kaldsvetting.

Det som møtte henne var en dame som tydeligvis levde på livets skyggeside og hadde fullt opp profilen med falske bilder. Bruttern tok alt med fatning, skjulte skuffelsen og ville bestille mat før han dro.

»daten» satt mest og så ned i menyen helt til bruttern spurte om noe var i veien. Joda, dama hadde ikke møtt opp på et NAV kurs og mistet dagpengene så hun var blakk. Bruttern sa da at hun skulle bare slappe av og bestille mat så skulle han betale. Hvorpå dama bestiller tre øl og to doble cheeseburgere med dobbel pommes frites🤩

Øllene gikk ned på høykant og da maten kom fikk hun kelneren til å pakke den inn så hun kunne ta den med seg. Da kelneren lurte på om de ville ha dessert prøvde dama å bestille mere øl, men da sa bruttern at daten var definitivt over.

i dag er min bror gift, men vi flirer ennå av episoden og spør svigerinnen om hun fikk øl på første date😊

Anonymkode: e4efb...bc4

Skjønner ikke, giftet han seg med øl-dama?

Anonymkode: ee3c4...356

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en date hvor jeg tror fyren var rusa på et eller annet. Jeg merket med en gang at det ikke var noe som stemte men jeg ville ikke være frekk så jeg tok det med et smil men da han begynte å sovne ved bordet så ville jeg dra. Jeg gikk på do og ringte moren min og sa at hun måtte ringe meg og si at noe hadde skjedd. Når jeg kom tilbake så hadde fyren pizza rundt hele munnen. Rett før jeg skulle dra så knuste han et vinglass og når kelnerne sa at det er glassskår på tallerken hans og at han kan få ny pizza, men det ville ikke daten og fortsatte å spise. Mens daten satt og spiste så hjalp jeg kelneren med å rydde opp. Moren min ringte og jeg løpet der i fra så fort jeg kunne 😂

Anonymkode: 604f8...750

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og! Ler enda av personen som sendte søppelet med daten når han skulle dra. 😂 "Og forresten, gidder du bare å ta med de posene her? Thanx!". Ser for meg ansiktsuttrykket når døren lukkes og man står der med søppelposene i hendene 😂

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Huff.. 🙊 At dere tør å dra på blind dates. Det er (tydeligvis) så sykt mye gærninger det ute - mister jo helt troen ved å lese i denne tråden.

Har heldigvis ingen selvopplevde historier å bidra med, men har en fra en venninne: 

Hun kommer i prat med fyren på Tinder, en ung spanjol, og de avtaler å møtes ute på byen. Alt går greit og han er samme kjekke fyren som hun har sett bilder av. Praten går lett og de bestiller flere runder med drinker, og begge hygger seg. 

Det nærmer seg stengetid og venninnen min og daten blir enige om å dra til henne. De havner på soverommet - venninnen min har ingenting å utsette på daten så langt. Hun sovner (og det gjør sikkert daten hennes også).

Kort fortalt, venninnen min våkner dagen etterpå; daten er borte og det er også hennes nye iPhone, solbrillene (fra Prada?), og kontantene fra vesken. Hun hørte ikke noe mer fra ham, men jeg er usikker på om hun forsøkte å anmelde tyveriet. 

Anonymkode: 1e80a...291

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2018 den 18.31, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke, giftet han seg med øl-dama?

Anonymkode: ee3c4...356

Les en gang til du så kanskje du forstår🙂

Anonymkode: 91490...779

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2018 den 18.31, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke, giftet han seg med øl-dama?

Anonymkode: ee3c4...356

Han gjorde jo ikke det. Men de spøker med svigerinnen(ikke øl-damen) som tydeligvis ikke fikk øl på deres første date.

Anonymkode: 1e80a...291

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...