Gå til innhold

Hvordan starte en samtale på sukker/tinder osv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La meg gi et real life eksempel

Så nei, et "hei" fungerer rett og slett ikke om man ønsker å bli kjent med personen.

Selvom man så sier hei tilbake, hva er neste oppfølgingsspørsmål? = booooring

Anonymous poster hash: 4fdf9...9b5

Synes du høres litt kjedelig ut jeg, du er jo akkurat som han kjekke mannen. Sier bare hei med mindre noen begynner å dra det ut av deg.

Anonymous poster hash: 02c4a...01c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

På 8.5.2015 den 23.30, frøkna skrev:

Se på profilen dems og spør om noe derfra?

 

"Hei, så søt hund på det ene bildet ditt! Er det en (sett inn rase)?"

 

Hvis du spør om, eller hendviser til noe på profilen deres så viser det at du faktisk har tatt deg tid til å se på den, og har noen tanker rundt det, eller lurer på noe ved henne som person.

Ja, for det er ikke det 90% av de andre som ønsker å være "originale" spør om? Problemet med Tinder er at profilene gir altfor lite informasjon og særlig kvinner blir nedskrevet av de samme frasene, vitsene og flørtene. Uansett hva man finner på så er det brukt før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn der "hei, når spiste du brunost sist" eller "hva er best av eple og appelsin" er så kleint og påtatt at det kunne ikke falle meg inn å gidde å svare.

Spør om noe du faktisk lurer på, ikke spør for å spørre.

Anonymkode: e2b1f...f96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2015 den 23.30, frøkna skrev:

Se på profilen dems og spør om noe derfra?

 

"Hei, så søt hund på det ene bildet ditt! Er det en (sett inn rase)?"

 

Hvis du spør om, eller hendviser til noe på profilen deres så viser det at du faktisk har tatt deg tid til å se på den, og har noen tanker rundt det, eller lurer på noe ved henne som person.

Ja, for det er ikke det 90% av de andre som ønsker å være "originale" spør om? Problemet med Tinder er at profilene gir altfor lite informasjon og særlig kvinner blir nedskrevet av de samme frasene, vitsene og flørtene. Uansett hva man finner på så er det brukt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempevasnkelig å åpne en samtale. Jeg hendvender meg stort sett til de som jeg føler jeg har noe å si til, resten kommer med varierende tilslag til meg på nettprofiler. Hos meg er ikke "Hei", "Hallo", eller noe som antyder at den andre kjenner meg eller kommer nær meg i første meldinga populært. Jeg tror ikke på orginalitet, jeg tror på å vise interesse for den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Endret av Lisa9735
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en som startet samtalen med «hei» som er ok så klart, men så et par spørsmål om hva jeg jobber med og hva som er hobbyene mine, han svarte bare «kult :)» og lite om sine hobbyer. Så stillhet. Hvorfor skriver menn med fremmede når de ikke er interessert? Skjønner ikke hva de får ut av det jeg, foretrekker egentlig null tørrprat og heller bli bedt kjapt ut, heldigvis gjør de fleste det. 

Anonymkode: 06127...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 er det beste.

Kompliment eller spørsmål i første kontakt er bare stress jeg ikke gidder å besvare hvis ikke dama er veldig attraktiv.

Anonymkode: 2650f...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...